וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: חילופי מקומות בצמרת

המוליכה אשדוד הובסה 97:74 אצל קבוצת התחתית של כוכב יאיר/כפר סבא. הבקעה ניצחה וכבשה את הפסגה, יקנעם אחריה

כאשר בצמרת נוצר ראש חץ משולש והטבלה כולה צפופה למדי, נערך הערב (שלישי) המחזור ה-17 בליגה הלאומית בכדורסל ובסיומו חילופי מקומות בפסגה. המוליכה ערב המחזור, מכבי אשדוד, הובסה 97:74 על ידי מי שנעלה את הטבלה, כוכב יאיר/כפר סבא. מ.כ. הבקעה ניצלה זאת כדי לעלות לפסגה עם ניצחון 68:77 על מכבי הוד השרון, כאשר יקנעם/מגידו צמודה אליה במקום השני אחרי ניצחון חוץ 94:105 במפגש הצמרת עם הפועל חיפה.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - מכבי אשדוד 74:97

אחרי שני הפסדים רצופים, מוליכת הלאומית יצאה למשחק החוץ מול נועלת הטבלה בידיעה כי הפסד נוסף יגרור גם את איבוד הפסגה. כוכב יאיר הגיעה לאחר רצף של שלושה הפסדים, אבל הדהימה את המוליכה כשמחצה אותה 74:97 והראתה שבלאומית הכל יכול לקרות. הקבוצה של רמי הדר במשבר, נסוגה למקום השלישי. רייימונד היקס הוביל את המנצחים עם 22 נקודות, בעוד גיל אמיתי הוסיף 18. מנגד, היה עדי פרג הקלע הבולט של אשדוד עם 19.

מ.כ. הבקעה - מכבי הוד השרון 68:77

השנייה בטבלה אירחה באולמה הביתי את מכבי הוד השרון, שניצחה במחזור הקודם את נצרת עילית ויצרה מקדמה של ניצחון אחד על יתר קבוצות התחתית. הבקעה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, ניצלה את יתרונה האיכותי ושייטה לניצחון לא ממש משכנע, אך כזה שמספיק כדי להתייצב בפסגה. אסף גרינבוים הוביל את הבקעה עם 22, כאשר מנגד 16 של סטנלי ברנדי לא הספיקו להוד השרון.

הפועל חיפה - הפועל יקנעם/מגידו 105:94

האדומים השיגו בשבוע שעבר ניצחון עם המאמן החדש צביקה הורוביץ', אך לא השכילו ליצור המשכיות בקרב הצמרת מול יקנעם/מגידו, השלישית ערב המחזור. האורחים הלוהטים ניצחו שמונה מתשעת משחקיהם האחרונים בליגה, ועכשיו עקפו את אשדוד בדרך למקום השני, עם מאזן זהה לזה של המוליכה מ.כ. הבקעה. דניס קאר עם 29 נקודות ואילן נניקשווילי עם 23 הובילו את האורחים וביטלו את 26 הנקודות של רוב בראון מהפועל חיפה.

הפועל בארי - הפועל לב השרון 93:101

קוטלת הענקים של הליגה בשבועות האחרונים, הפועל בארי, הנחילה הפסד גם לקבוצה החמה מהשרון, שניצחה בשלושת משחקיה האחרונים תחת הדרכתו של המאמן החדש עמי נאווי. אחרי שהפתיעה את יקנעם/מגידו, הפועל חיפה ואשדוד, הצליחה בארי להפגין דומיננטיות לאורך כל המשחק גם מול לב השרון, ולהוסיף עוד ניצחון למאזנה, שסוף כל סוף הפך לחיובי. דייויד פאריס כיכב בשורות בארי עם 41 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. ליאור רובינשטיין תרם 14 נקודות ו-8 אסיסטים. 37 נקודות של ניר גולן לא הספיקו ללב השרון.

הפועל קרית טבעון - אליצור יבנה 72:76

שתי קבוצות הנמצאות בשיפולי הצמרת נפגשו למאבק שעיקרו המיקום לקראת הפלייאוף. אליצור יבנה חסרת היציבות, שניצחה במחזור הקודם, חזרה להפסיד. בריאן אוסברי הוביל את קרית טבעון עם נקודות, בעוד 20 של בריאנט מרקסון ו-19 של יאן מרטין מן העבר השני לא הועילו.

הפועל נצרת עילית - מכבי באר יעקב 90:79

האורחים שהפסידו חמישה מששת משחקיהם האחרונים, הצליחו לעצור את ההידרדרות במשחק החוץ בנצרת עילית. ברד ביירסון קלע 22 נקודות עבור הקבוצה הביתית, אבל איי ג'יי עם 21, גלעד הירש ויועד בית יוסף עם 15 כל אחד ושחר כהן עם 14 עשו את ההבדל עבור באר יעקב.

אליצור קרית אתא - אליצור רמלה 88:82

הקבוצה המאכזבת מהקריות אירחה לקרב תחתית את אליצור רמלה, אך גם הפעם לא הצליחה לקטוע תקופה נוראית וחוותה הפסד תשיעי בעשרה משחקים. אור שלתיאל הוביל את רמלה במשחק מצוין של 21 נקודות באחוזים טובים אוד, כאשר גייטל יאנג הוסיף 20 ודיימונד פיטרסון 17. מנגד סיים סדריק ג'קסון עם 26 ו-9 ריבאונדים עבור קרית אתא, שקיבלה גם 15 נקודות מעופר דיגמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully