וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: וויצ'יץ' מריח הצלבה

סנטר אולימפיאקוס קלע 16 בניצחון 75:78 על ציבונה, שקירב מאוד את האדומים לשלב הבא. גם צסק"א ומלאגה במנצחות

משחקי המחזור השלישי ביורוליג יצאו הערב (רביעי) לדרך עם שלוש התמודדויות שיהוו את המתאבן להמשך השבוע ולמפגשי יום חמישי. בית ז' יתקיים כולו הערב, כשמי שפתחה אותו היתה סגנית אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, שניצחה בפולין את אחת מההפתעות הגדולות ביותר של המפעל עד כה, פרוקום סופוט, 73:84, עם רבע אחרון מצוין. במשחק המאוחר התאוששה מלאגה מהפתיחה המאכזבת בטופ 16, כשהביסה בביתה 68:86 את ז'לגיריס קובנה. בבית ח' נתקלה אמנם אולימפיאקוס בקשיים בלתי צפויים בבית מול ציבונה זאגרב, אך השכילה לנצח בסופו של דבר 75:78, ולשמור על מאזנה המושלם.

בית ז'

פרוקום סופוט - צסק"א מוסקבה 84:73

על פניו נראה שההישג של סופוט היה בעצם ההעפלה שלה לטופ 16, אבל הפולנים הפכו לקבוצה המפתיעה ביותר עד כה בשלב הנוכחי ולמשחק הערב הם הגיעו אחרי שכבר ניצחו פעמיים בטופ 16. אלא שמנגד, גם צסק"א ניצחה את שני משחקיה בשלב הזה, והערב ניתן היה לראות מדוע. הקבוצה של יבגני פשוטין, שנמצאת במגמת שיפור מתמדת, השיגה ניצחון נוסף הערב, ונראה שהיא כבר עם רגל וחצי בשלב ההצלבה. במשך שלושים דקות הראתה סופוט כיצד הפתיעה בשבועיים האחרונים, כשהצליחה להישאר קרובה-קרובה לאימפריה הרוסית, כאשר 13 דקות לסיום הראה לוח התוצאות 55:55.

אלא שבשלב הזה צסק"א טסה קדימה, ופתחה פער שכבר הגיע ל-61:79. משם, לא נותר לסופוט אלא לצמק במעט את הפער, אך לא יותר. סאשה קאן שיחק הכי הרבה בשורות המנצחת ואף הוביל אותה עם 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות, כאשר ג'יי אר הולדן הוסיף 17 וטרז'ן לנגדון 14. מנגד, 16 של קינטל וודס ו-15 של ראטקו וארדה ודייויד לוגן לא הספיקו לפולנים החביבים, שינסו להמשיך ברכבת ההפתעות שלהם במחזור הבא.

מלאגה - ז'לגיריס קובנה 68:86

במאבק המנוצחות של בית ז' היו חייבות שתי הקבוצות ניצחון, כשהמפסידה ידעה שהיא יכולה להתחיל לשכוח מעלייה להצלבה. האנדלוסים, שנחשבו לאחת משתי הקבוצות הבכירות בבית, אכזבו בשני המשחקים הראשונים עם הפסדים לאולימפיאקוס וסופוט, ואף קבעו בשבוע שעבר שיא מועדון שלילי ביורוליג, במסגרתו קלעה הקבוצה 50 נקודות בלבד, והמשחק הערב היה על תקן פיצוי ל-8,000 האוהדים שנכחו באולם.

ז'לגיריס, שהגיעה ללא מאמנה המפוטר, רמונאס בוטאוטאס, התפרקה כבר מהרבע הראשון, ולמעשה לא הותירה לעצמה סיכוי לקראת ההמשך. רבע ראשון ענק של 6:21 לזכות מלאגה קבע את הטון במשחק הזה, ועל אף שהליטאים הצליחו לצמק ל-6 הפרש בלבד ברבע השני, מלאגה רצה שוב ברבע השלישי, עלתה ל-47:64, וסגרה עניין. חואן דיקסון, שהגיע למלאגה בפגרה, הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות בשורות המנצחת עם 16 נקודות, כאשר רוברט ארצ'יבלד הוסיף 14. מנגד, שלושה שחקנים בלבד קלעו בדאבל פיגרס בשורות ז'לגיריס, והובילו אותם מרכוס בראון ומרטינאס פוצ'יוס, עם 11 כ"א.

בית ח'

אולימפיאקוס - ציבונה זאגרב 75:78

היוונים אמנם ספגו הפסד ליגה לא נעים למארוסי בסוף השבוע האחרון, אבל הם שמחו לתקן נגד יריבה הרבה פחות טובה ביורוליג. הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס מנצחת בפעם השלישית ברציפות בטופ 16 והפער הממוצע שלה במשחקי הבית העונה באירופה עומד על 15 נקודות והערב, על אף שזה הלך לא פשוט, זה נגמר ב-75:78 חשוב, ששם את האדומים מפיראוס עם רגל וחצי בשלב ההצלבה.

המשחק התחיל צמוד, ולאחר שאולימפיאקוס הובילה 15:16 אחרי עשר הדקות הראשונות, ציבונה ירדה לחדרי ההלבשה כשההובלה לצידה, 34:35. אחרי רבע שלישי צמוד גם כן סידר ניקולה וויצ'יץ' יתרון 72:78 לאדומים. ציבונה עוד הספיקה לצמק ל-3 הפרש בלבד, נסיון שלשה דרמטי של בויאן בוגדאנוביץ' יצא החוצה, והקאמבק של הקרואטים נקטע. מילוש טאודוסיץ' הוביל את האדומים עם 17 נקודות, כאשר וויצ'יץ' הוסיף 16 ב-16 דקות. יותם הלפרין הוסיף 2 נקודות ב-13 דקות. מנגד הוביל מרקו תומאס את ציבונה עם 23, כשגורדון יאמונט הוסיף 20.

עדכון ראשון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully