וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול ההתקדמות של מאיוקה

חלוץ מכבי תל אביב סידר לצהובים עלייה לשמינית הגמר, לראשונה אחרי שנתיים שבהן הודחה הקבוצה בסיבוב המוקדם, עם שער (57) ומעורבות באחד נוסף ב-1:3 על מכבי נתניה. עצמי של דגני (58) ויברויאן (64) העניקו שערים נוספים לצהובים, גומז צימק (76). נמני הורחק

אוהדי מכבי תל אביב התרגלו להתאכזב בשנתיים האחרונות מסיבוב הפתיחה של גביע המדינה בהשתתפות קבוצות ליגת העל. אחרי ההדחות המוקדמות, הפעם מכבי תל אביב גילתה הרבה מאוד בגרות במשחקה הראשון במפעל, דווקא נגד מכבי נתניה מליגת העל, כשניצחה אותה 1:3 והעפילה לשמינית הגמר, כשיש לה כעת לא מעט ציפיות להמשך. הצהובים, שיודעים שכנראה את האליפות הם לא ייקחו השנה, בונים על הגביע כדי להשיג דבר מה מהעונה הזו.

שחקן מכבי תל אביב, עמנואל מאיוקה, חוגג שער. ברני ארדוב
סוף סוף הוא עושה משחק. מאיוקה חוגג/ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה גם הערב במומנטום החיובי שלה מהליגה, כשהמחשבה על תחילת הדרך אולי להשיג תואר ראשון מאז 2004/5 מהדהד בראשי השחקנים. גם ללא רונאלד ראלדס, הבלם הפצוע, שהצטרף לאיביצ'ה אילייב, שפצוע גם הוא, הצהובים הכניעו את היריבה במחצית השנייה, אחרי שבמחצית הראשונה הם הגיעו ללא מעט מצבים.

מי שפתח את הסכר אצל הצהובים היה עמנואל מאיוקה, שבחודשים האחרונים הועברה עליו לא מעט ביקורת, אך החלוץ, שקיבל את ההזדמנות, כבש את השער הראשון והיה מעורב גם בשני, כשבהמשך גם איליה יברויאן, שאף הוא ספג ביקורות, כבש את השלישי. דייויד גומז עוד הספיק לצמק, אבל זה לא באמת שינה מבחינת נתניה, שהרימה ידיים והייתה רחוקה מלעשות משהו משמעותי, כשאת יתר המפעל היא תיאלץ לראות בטלוויזיה.

אבי נמני, שניהל דין ודברים עם השופטים ועבר את האיזור הטכני לא אחת, הורחק על ידי השופט משה בוחבוט, שהורה לו לצאת. נמני לא עלה ליציע, ונותר קרוב כדי לחלק הוראות, כשנראה שהעונש לא ממש הרתיע אותו. בכל מקרה, יש לו סיבה טובה לחגוג, על אף העונש. קבוצתו נמצאת במקום השלישי עם סיכוי לא רע לצעוד עוד כמה צעדים בדרך לתואר.

מהלך המשחק

דקה 15 - איליה יברויאן קיבל כדור עומק מגיז'רמו ישראלביץ' ודהר לכיוון השער, וכשמצא את עצמו מול אריסטיד זוגבו, במקום למסור ליוסי שבחון הפנוי במרכז, הוא העדיף לללכת על בעיטה, שנעצרה אצל שוער מכבי נתניה.

דקה 21 - איבוד כדור של מכבי תל אביב הוביל למתפרצת של נתניה, כשקלמי סבן פרץ באגף ושלח כדור לאמצע, אך ליאור ז'אן הקדים את דייויד גומז, והרחיק.

דקה 23 - יברויאן הרים כדור מימין, ואלמוג כהן, שניסה להרחיק, בעט לשער שלו, אך למזלו הרב הכדור פגע בקורה ומנע שער עצמי.

דקה 33 - כדור קרן הוגבה לצידה השמאלי של הרחבה, וניסו קפילוטו, שהגיע לסייע בהתקפה, שיחרר נגיחה לא מספיק חזקה שהסתיימה בידיים של זוגבו.

דקה 40 - עוד הזדמנות מצוינת לנתניה כשכדור עומק הגיע לדייויד גומז, שהעביר לאמצע אל שניר גואטה, אבל שוב ז'אן היה במקום כדי להרחיק לקרן את הבעיטה של שחקן נתניה.

דקה 45 - יובל שפונגין הגיע למצב נוסף כשכדור שהורחק אליו מצא אותו על קצה הרחבה, אבל הכדור שלו פגע בקורה.

דקה 54 - עוד פעולה טובה של מכבי כשייני העביר למאיוקה, וזה השאיר כדור טוב לרוני גפני בצד שמאל, אך הכדור שלו הורחק לקרן על ידי זוגבו.

דקה 57 - גול! יברויאן התקדם לכיוון השער תוך שהוא נותן מרפק קטן לעומרי בן הרוש, מה שלא הפריע לו להתקדם בצד ימין ולשחרר כדור למרכז הרחבה, שם ציפה לכדור מאיוקה, שמקרוב כבש וקבע 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 58 - גול! בזמן שנתניה ניסתה להתארגן, עוד התקפה מהירה של מכבי תל אביב הסתיימה בשער כשמאיוקה דהר לעבר השער, ספק ניסה להעביר כדור רוחב, ספק לבעוט, אבל אוראל דגני, שניסה להרחיק, עזר לכדור להיכנס פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 64 - גול! כדור חופשי של אנדריי קומאץ' הוגבה מצד ימין ומצא את יברויאן, שנגח מקרוב פנימה, וקבע 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 70 - אבי נמני המשיך לדבר עם השופטים שניסו לדאוג שהוא לא יחרוג מהשטח שלו, אבל זה היה יותר מדי מבחינת משה בוחבוט, ששלח את המנג'ר המורחק החוצה.

דקה 76 - גול! כדור מצוין של דלה ימפולסקי הגיע לדייויד גומז, שמול לירן שטראובר בעט פנימה וצימק ל-3:1.

דקה 81 - אחמד סבע המחליף ניסה את מזלו כשפרץ באגף ובעט כדור שחלף ליד העמוד במקום למסור לימפולסקי הפנוי במרכז.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, ליאור ז'אן, רוני גפני, אנדריי קומאץ, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ' (תמיר כחלון 72), יוסי שבחון, עמנואל מאיוקה (יובל אבידור 82), איליה יברויאן (מאור בוזגלו 66).

הרכב נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עומרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה (אחמד סבע 77), שלו מנשה (דלה ימפולסקי 62), פיראס מוגרבי (פבריסיו קבראל 62), דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully