וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונדאס ז'וטאוטאס מונה למאמן נבחרת ליטא

שחקן העבר של מכבי חיפה ידריך את נבחרתו, בתפקידו הראשון כמאמן ראשי: "אני מאושר. מקווה לא לאכזב את האוהדים"

זה התבשל בשבועות האחרונים והערב (שלישי) הוכרז באופן רשמי. ריימונדאס ז'וטאוטאס, קפטן נבחרת ליטא לשעבר וכמובן שחקן מכבי חיפה בין השנים 1999-2003, מונה לתפקיד מאמן נבחרת ליטא במקומו של הפורטוגלי ז'וזה קוסיירו. ז'וטאוטאס הקדים במירוץ לתפקיד שמונה מועמדים אחרים ונבחר פה אחד על ידי חברי הנהלת ההתאחדות, זאת למרות טענות שנשמעו באשר לחוסר ניסיונו.

עבור ז'וטאוטאס בן ה-37, ששיחק גם בפנאתינייקוס אצל יצחק שום ולאחר פרישתו שימש כעוזרו של המאמן הישראלי באלאניה ולדיקווקז, תהיה זו כאמור פעם ראשונה כמאמן ראשי. "אני מודה להתאחדות על האמון בי", אמר ז'וטאוטאס. "אני מקווה לא לאכזב את ראשי ההתאחדות ואת האוהדים, ומאושר שהתוכניות שלי לגבי הנבחרת מצאו חן בעיני האנשים המחליטים. מצפה לנו עבודה רבה בהכנות למוקדמות יורו 2012 ואעשה הכל על מנת שהנבחרת תצליח להפתיע ולהעפיל לטורניר בפולין ואוקראינה".

ז'וטאוטאס, שידריך את הנבחרת בבית ט' של המוקדמות בו משחקות גם אלופת אירופה ספרד, צ'כיה, סקוטלנד וליכטנשטיין, חשף את כוונותיו לגבי קידום השחקנים הצעירים, כשאמר: "אנחנו חייבים להעניק להם הרבה יותר הזדמנויות כדי שיפרצו. אני מתכוון לפתח נבחרת ב', שתתכנס פעם בחודש ותכלול שחקנים מקומיים מוכשרים".

"הוא צעיר, שאפתן ויוציא את הנבחרת הליטאית לדרך חדשה", אמר על ז'וטא נשיא ההתאחדות ליוטאוראס ורנאביצ'יוס, במסיבת העיתונאים בה הוצג רשמית. "אנחנו חושבים על העתיד וז'וטאוטאס הוא האדם המתאים לעבוד עם השחקנים הצעירים. יש לו את כל האיכויות כדי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully