וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאו עשוי לעזוב את גרמניה אחרי המונדיאל

המאמן וההתאחדות נמצאים במסלול התנגשות אחרי שלא הגיעו להסכם על חוזה חדש ופרטים מהשיחות הודלפו לתקשורת

המתיחות בין ההתאחדות הגרמנית למאמן הנבחרת, יואכים לאו, גברה בימים האחרונים וזאת על רקע חוסר היכולת של הצדדים להגיע להסכם על חוזה חדש. חוזהו של לאו עתיד להסתיים ב-30 ביוני, באמצע המונדיאל, אך על פי דיווחים במספר כלי תקשורת בגרמניה, ההתאחדות כבר החלה לחפש מאמן חדש שיירש את מקומו על הקווים לקראת מוקדמות יורו 2012.

לאו וההתאחדות נועדו לאחרונה על מנת להאריך את חוזהו של המאמן שהחליף את יורגן קלינסמן אחרי מונדיאל 2006, אבל לא הגיעו להבנות כספיות, מה שלא מנע מהקודקודים להודיע שדדוקא הושג הסכם בעל פה. בנוסף, סימני שאלה שהוצבו סביב המשך העסקתו של אוליבר בירהוף כמנג'ר של הנבחרת, גרמו ללאו לשקול את צעדיו והוא אף הצהיר שיישאר רק אם בירהוף יישאר.

לצערם (או לשמחתם) של הנוגעים לדבר, פרטים מהשיחות הודלפו ל"בילד", דבר שגרם למתיחות לעלות. בינתיים גורמים חיצוניים כבר החלו לתת את דעתם בנושא וקארל היינץ רומיניגה כבר הספיק להאשים את ראשי ההתאחדות: "הם הודיעו על הסכם מילולי עם לאו, הסכם שמן הסתם לא באמת היה קיים. וגרוע מכך, הם איפשרו לנושאים פנימיים לדלוף לתקשורת".

כעת עתידו של לאו אחרי המונדיאל לא ברור, אבל המאמן הצהיר בימים האחרונים שהוא מתרכז כעת רק בטורניר העולמי ושהוא לא מעוניין לדון בנושא עד הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully