וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש מצאה את הנתיב

הקבוצה של גיא עזורי מתבטלת בפני הגדולות בליגה, אבל גברה על עירוני נתיבות 0:1 בדרך לשמינית גמר גביע המדינה

הפועל באר שבע עלתה היום (שלישי) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון מינימלי 0:1 על עירוני נתיבות. מאור מליקסון כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה חופשית בדקה ה-74 ולמרות שהקבוצה שלו הייתה טובה בהרבה, היא לא הרשימה וגם לא הייתה רחוקה מלספוג שער שוויון בדקות האחרונות. אם מישהו קיווה שאחרי משחק גביע קל יירגעו קצת הרוחות בבירת הנגב, הרי שספק אם הניצחון היום ישתיק את הביקורות.

באר שבע שלטה למן הפתיחה, אבל התקשתה לפצח את ההגנה הצפופה בצהוב והגיעה להזדמנות ממשית ראשונה בדקה ה-24, כשבעיטה חופשית של דוד רביבו חלפה סמוך לקורה של אשר אלחרר. מספר דקות חלפו ומליקסון חתך את כל ההגנה של האורחים לפני שהכדור הגיע לרביבו, אבל אלחרר ירד היטב והדף את הבעיטה שלו. גם ברק בדש הגיע למצב נוח בדקה ה-37 בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה לקרן.

בדקה ה-40 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של באר שבע במחצית הראשונה.אופיר דוידזאדה התנהל היטב בצד שמאל והעלה כדור לרחבה, סוארס הגיע מאחור ונגח חזק, אבל הכדור פגע במשקוף, נחת על קו השער והורחק.

המשחק נמשך במתכונת דומה גם במחצית השנייה עד שבדקה ה-74 הגיע תורו של מליקסון לקחת כדור חופשי והוא סובב מצוין, מ-17 מטרים, לחיבור הימני של אלחרר. 0:1 לבאר שבע אחרי מאמצים רבים. ארבע דקות לאחר מכן נאלץ קאלה למתוח איברים בצד השני כדי למנוע מאורן פחימה שוויון ובסיום ניצחון קטן לבאר שבע.

"ציפיתי שיהיה קשה", אמר מליקסון אחרי המשחק, "זה משחק החיים שלהם, הם באו ונתנו הכל אבל זה לא הספיק להם. נתיבות הייתה יריבה קשה יותר משחשבנו. אני שמח, הגענו לכמה הזדמנויות, אבל גם להם היו כמה. מול נתניה בליגה זו תהיה אופרה אחרת, אבל נתחיל להתכונן לזה מחר".

הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, וויליאם סוארס, נדב קידר, אופיר דוידזאדה, אייל שן, מוחמד אדמו, דוד רביבו, מאור מליקסון (סיראז' נאסר, 64), אוהד קדוסי, ברק בדש (חנן פדידה, 75).

עירוני נתיבות: אשר אלחרר, דיה אבו עיידה, מאור פחימה, עידו בוקובזה (איתי ישי, 87), אלירן זראי, רומן חאוסטוב, ערן בן הרוש, עטאף אבו בילאל, איציק פרץ, אורן פחימה (הראל כחלון, 85).

בית"ר כפ"ס - רמת השרון 1:0

רמת השרון היא קבוצה צנועה שמעולם לא הגיעה לפסגות של הכדורגל הישראלי, אבל דווקא העונה הדברים הולכים בכיוון שלה. יהודה זגורי מוליך את הקבוצה למקום השני בליגה הלאומית בינתיים, פתאום מריחים במורשה את ליגת העל ועכשיו רוצים להשיג גם דריסת רגל בגביע. הקבוצה של צחי תייר, שבימים כתיקונם נאבקת בתחתית ליגה א', הצליחה להחזיק את יריבתה על תוצאה מאופסת במשך 90 דקות, אבל אז כבש משה בן לולו את השער היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully