וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליפי ימונה לנשיא יובנטוס

לפי "טוטוספורט", הגברת הזקנה מתכננת מהפכה בקיץ, בה מאמן הנבחרת יקבל תפקיד רשמי ופראנדלי יחליף את זאקרוני

אלברטו זאקרוני רק מונה למאמן יובנטוס, וכבר מוצא כי מעמדו מעורער. העיתון "טוטוספורט" מפרסם היום (שלישי) כי יובנטוס תעבור בקיץ הקרוב מהפכה, בעקבות אכזבת ההנהלה מהתוצאות והיכולת של הקבוצה, ומינויו של רוברטו בטגה לסגן הג'נרל-מנג'ר היה הצעד הראשון בכיוון. באיטליה הזכירו את מאמן פיורנטינה, צ'זארה פראנדלי, כמועמד לאימון יובה בעונה הבאה. מקורב למאמן אמר כי "בפירנצה מתכוננים לשינויים. פראנדלי רוצה להתקדם והוא מודע לערכו. הוא לוקח בחשבון ששמו קשור ליובה בזמנים כאלה".

יובה מדורגת כיום שביעית באיטליה, והקבוצה לא ניצחה חמישה מחזורים רצופים. "אם יובה תציע לו, פראנדלי יגיד 'כן'", הוסיף אותו גורם ל"טוטוספורט". פראנדלי מאמן את פיורנטינה מאז 2005, ובעונה שעברה הפך למאמן שאימן במועדון הכי הרבה שנים באופן רצוף.

לפי "טוטוספורט", מאמן אלופת העולם איטליה, מרצ'לו ליפי, ימונה לנשיא המועדון, וזאת למרות שליפי התבטא לאחרונה כי אינו מעוניין לעסוק בעתיד הרחוק וכי הוא מרוכז כל-כולו במונדיאל 2010. עוד נכתב, כי הנשיא הנוכחי, ז'אן-קלוד בלאן, יפנה את מקומו בעקבות כך, ויהפוך למנכ"ל הקבוצה.

"טוטוספורט" כתב כי יובה תצרף סקאוטים נוספים, ובנוסף, תקים מחלקה ניהולית תחת פיקוחו של בלאן, שתכלול את מנהלה של סמפדוריה, ג'וזפה מארוטה, ומנהלה של בארי, ג'ורג'יו פרינטי. משמעות הדבר היא שהמנהל הספורטיבי הנוכחי בקבוצה, אלסיו סקו, יעזוב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully