וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - ס.כ. נס ציונה: מי ישחזר את ההיסטוריה?

המארחת חולמת לחזור שוב לאצטדיון רמת גן, מנגד רפי כהן שהפתיע עם בית"ר/שמשון לפני שנתיים (רביעי, 17:15)

משחק על טהרת הליגה הלאומית בסיבוב ח' של גביע המדינה יפגיש ביום רביעי (17:15) את הפועל אשקלון עם סקציה נס ציונה. לאחר שלושה נצחונות ברצף הודות לרכש שהביא המאמן אורי מלמיליאן, הפועל אשקלון רוצה לשחזר ימיה כקדם לאחר שבשנים האחרונות הגיעה הקבוצה פעם אחת לגמר גביע המדינה והפסידה בפנדלים, ובנוסף ביקרה עוד מספר פעמים באיצטדיון רמת גן במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

האשקלונים נהנו משלושה כיבושים בשלושה משחקים של חלוץ הרכש אריק רומאו, שיחד עם קובי דג'אני, עמרי רון ויניב אלול הפכו את אשקלון ממועמדת לירידה לאחת הקבוצות הלוהטות בלאומית. בסיבוב הקודם הצליחו לנצח את השקמה רמת חן רק לאחר 120 דקות משערים של דוד אזולאי ובריאן מן, ובאשקלון מקווים לנצח ב-90 דקות את הקבוצה איתה סיימו בתיקו במסגרת הליגה.

מנגד מתייצב רפי כהן, שאימן את בית"ר/שמשון ת"א בחלק ממסע הגביע המופלא שלה לפני שנתיים, אז הגיעה הקבוצה מהליגה השלישית עד לחצי גמר גביע המדינה והודחה בפנדלים מול הפועל תל אביב. אלא שכהן עצמו הודח עוד קודם לכן עקב מצב הקבוצה בליגה, לא לפני שהדיח את קבוצת נעוריו הפועל פתח תקוה בשמינית הגמר ואת מכבי תל אביב בסיבוב ט'. גם נס ציונה מגיעה במומנטום חיובי לאחר שישה משחקים ללא הפסד בליגה, כשביניהם גם ניצחה את עירוני בת-ים 1:3 ב-90 דקות בסיבוב הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully