וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "לא אחגוג באולד טראפורד"

קשר מילאן יכבד את אוהדי מנ' יונייטד אם יכבוש שער ב-1/8 גמר האלופות. מאנצ'יני: "יש לנו סיכוי טוב להשיג כרטיס לצ'מפיונס"

דייויד בקהאם לא מפסיק לחשוב על משחקה של מילאן נגד מנצ'סטר יונייטד, ובעיקר על תוצאות המפגש בשמינית גמר ליגת האלופות. דבר אחד בטוח - הכוכב האנגלי לא יחגוג באולד טראפורד, גם אם קבוצתו מילאן תעבור לשלב רבע הגמר.

"לפעמים כשכובשים אז הרגשות משתלטים", אמר בקהאם, "אבל אני לא חושב שאחגוג מול מנצ'סטר יונייטד. אני מכבד את המועדון והאוהדים". מילאן תגיע לתיאטרון החלומות במשחק הגומלין של של בשמינית הגמר, ובקהקם מחכה בקוצר רוח למסע הזה. "יונייטד זאת הקבוצה שחלמתי לשחק בה, ואהבתי להיות בה בכל דקה. יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם האוהדים, ולא הייתי משיג את מה שהשגתי בלעדיהם. עבורי הם האוהדים הכי טובים בעולם".

מאנצ'יני: "אני מלא ביטחון, כי שיחקנו טוב למרות שסבלנו מפציעות"

רוברטו מאנצ'יני רחוק מלהיות מדוכדך, גם אחרי ההפסד להאל ביום ראשון. למעשה, המאמן של מנצ'סטר סיטי אופטימי מאוד וסבור כי העונה תשיג קבוצתו את מטרתה: מקום בין ארבעת הראשונות שמעניק כרטיס לליגת האלופות.

"אני מלא ביטחון כי בשלושת או ארבעת המשחקים הראשונים שיחקנו טוב למרות שסבלנו מפציעות", אמר מאנצ'יני, "אני בטוח שכשהפצועים יחלימו נוכל לנצח בשבועיים הקרובים". מאנצ'יני רשם שמונה ניצחונות מאז החליף את מארק יוז כמאמן, וקבוצתו מדורגת שישית, מרחק שלוש נקודות בלבד מהרביעית ליברפול. לסיטי שני משחקים חסרים (נגד אברטון וסטוק), ואם הקבוצה תנצח בשניהם, היא תחלוף על פני ליברפול ותיצמד לשלישית בטבלה, ארסנל. הערב (שלישי, 21:45) תארח סיטי את בולטון ותקווה לתיקו במשחק בו תפגשנה ארסנל וליברפול ביום רביעי.

"אני חושב שטוטנהאם, ליברפול, אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי וארסנל הן הקבוצות שמשחקות על שני הכרטיסים לליגת האלופות, ויש לנו סיכוי טוב להשיג את הכרטיס לצ'מפיונס", אמר מאנצ'יני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully