וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי משחק חיובים

הישראלי יתעמת בסופ"ש האולסטאר עם רונדו ודוראנט בתחרות H-O-R-S-E, הגרסה האמריקאית ל"חיובים". קיימאן יחליף את רוי באולסטאר

מסתבר שסוף השבוע הקרוב הולך להיות עמוס עבור עמרי כספי. הפורוורד הישראלי של סקרמנטו קינגס ישתתף לא רק במשחק הרוקיס, אלא גם בתחרות H-O-R-S-E, הגרסה האמריקאית למשחק "חיובים". בעקבות כך, כספי יזכה בסוף השבוע הקרוב לחשיפה גדולה, כשיתחרה באותה תחרות בשניים מהכוכבים הגדולים של הליגה: רייג'ון רונדו מבוסטון וקווין דוראנט מאוקלהומה סיטי.

חוקי המשחק פשוטים, ודרושים לפחות שניים כדי לשחק אותו. השחקן הראשון יכול לזרוק מכל מקום במגרש, ואם הוא קולע אז השחקן הבא אחריו חייב לקלוע מאותה נקודה. אם השחקן השני מחטיא, הוא מקבל את האות הראשונה במילה H-O-R-S-E. הראשון שמרכיב את המילה H-O-R-S-E מפסיד ויוצא מהמשחק.

זאת הפעם השניה שהתחרות מתקיימת, ודוראנט זכה בה בעונה שעברה.התחרות תיערך בלילה שבין שבת לראשון, יחד עם תחרות ההטבעות ותחרות השלשות. משחק הרוקיס נגד שחקני הסופמור (שחקני השנה השניה) ייערך בלילה שבין שישי לשבת (04:00, ספורט 5), ולאחריו יתמודד כספי נגד רונדו ודוראנט ביום שבת באולם המרכזי בדאלאס.

מי שייעדר ממשחק האולסטאר הוא הגארד הפצוע של פורטלנד טריילבלייזרס, ברנדון רוי, שנבחר לעלות כמחליף במשחק. רוי סובל מפציעה בברך, ויחליף אותו הסנטר של לוס אנג'לס קליפרס כריס קיימאן. המשחק ייערך ב-14 בפברואר. קיימאן מספק העונה מספרים מצוינים, ועומד על ממוצע של 20.2 נקודות למשחק, 9 ריבאונדים ו-49.7 אחוז מהשדה. בגיל 27, זאת תהיה הופעתו הראשונה באולסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully