וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ציון נתן הפך לעד מדינה בפרשת פנאן

חדשות 2: החשב לשעבר לא יועמד לדין בתמורה לעדותו. טוען כי מכבי העבירה כספים לבנק בשוויץ, מבלי לדווח לרשויות המס

זה היה באוויר בשבועות האחרונים, אבל הערב (שני) זה הפך לרשמי: בחדשות ערוץ 2 מדווחים כי ציון נתן, שהיה החשב במכבי תל אביב, חתם על הסכם עם הפרקליטות, ויהפוך לעד מדינה בפרשת הבנק של מוני פנאן. מדובר בהתקדמות משמעותית בפרשה, והזדמנות אמיתית של המדינה להגיע אולי לכתבי אישום, לאחר שכבר החרימה הפרקליטות מחשבים, ספרי חשבונות ושאר מסמכים רשמיים מהמועדון בתקופה האחרונה.

נתן היה חשבה של מכבי באותה תקופה בה תפקד מוני פנאן, חברו הטוב, כמנהל הקבוצה. באותה תקופה, על פי החשד, ניהל פנאן בנק השקעות בו השקיעו שחקנים, מאמנים וייתכן גם שופטים מעולם הכדורסל, כל זאת כמובן מבלי לדווח לרשויות המס. על פי עדותו הראשונית של נתן, החשב לשעבר טוען כי מכבי תל אביב לא דיווחה על חלק מהכספים לרשויות המס, וכמו כן היתה מעבירה חלק מהכספים של הזרים ששיחקו בקבוצה לבנק בשוויץ, בעוד נתן היה נוסע לשם מעת לעת, מושך את הכסף ומשקיע אותו בבנק של פנאן. בעקבות הסכם עד המדינה, לא יעמוד נתן לדין על כל העבירות להן היה שותף לכאורה בזמן שעבד במכבי תל אביב, ויקבל חסינות מלאה.

כזכור, רק לפני קצת יותר משבוע התראיין נתן בתוכנית 'המקור' בערוץ 10, בה העלה טענות כנגד משפחתו של פנאן. לטענתו המשפחה מנסה להעלים נכסים מכספי עזבונו של פנאן ובמהלך התחקיר רואיין נתן וחשף בין השאר את קיומו של ספר החובות של חברו ומכתב ההתאבדות שנמצא בתוכו. עכשיו עושה רושם כי עדותו של נתן עשוייה להוציא את החקירה שמתנהלת בחודשים האחרונים מהבוץ, ואולי להוביל לגילויים משמעותיים, להם משוועים לא מעט אנשים ואוהדי ספורט בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully