וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "גם אני וגם מכבי לא אוהבים להפסיד תארים"

מאמן האלופה כבר מתכונן לחצי גמר הגביע מול נתניה: "מגיעים דרוכים לשבוע הגביע". אלפסי: "לא באים כדי לשמש תפאורה"

שבוע מוצלח עבר על מכבי תל אביב, שהחל בניצחון הגדול על ריאל מדריד במסגרת הטופ 16 ביורוליג, והמשיך עם הניצחון הקליל אתמול (ראשון) מול עירוני נהריה. עתה, יכולים הצהובים להפנות חלק מתשומת ליבם אל עבר חצי גמר גביע המדינה, שייערך בשבוע הבא, אז תפגוש מכבי תל אביב את ברק נתניה. "זה התואר הראשון שעומד העונה על הפרק ואנחנו כמובן רוצים אותו", אמר מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון.

"אם זה יקרה? אנחנו בסך הכל צריכים להביא למגרש את הכדורסל הטוב שלנו, והיו לנו כמה משחקים כאלה העונה, ואז לא יעצרו אותנו. אנחנו מגיעים דרוכים ועם המון מוטיבציה לשבוע הגביע הזה". גרשון גם הגיב לגבי העובדה שהאלופה לא זכתה בגביע מאז שנת 2006. "גם אני וגם מכבי לא אוהבים להפסיד תארים. בשנה שעברה עפנו כבר בשמינית גמר הגביע מול נהריה, אבל זה היה זמן קצר אחרי שהגעתי מיוון ולא הספקנו לעשות שינויים. הפעם אנחנו בהחלט הפייבוריטים גם בחצי הגמר וגם בגמר, בשאיפה שנעלה אליו".

בנתניה לעומת זאת, לוקחים את המשחק ברצינות גדולה הרבה יותר. הקבוצה הקטנה של אריק אלפסי יודעת שהיא מגיעה כאנדרדוגית ברורה, במיוחד אחרי ההפסד התמוהה אתמול לעירוני רמת גן החלשה, אבל גם הוא יודע שהמשימה אינה בלתי אפשרית, במיוחד כיוון שנתניה הפכה לקבוצה הראשונה שניצחה את הצהובים העונה בליגה.

"על הנייר יש יתרון ברור למכבי בכל עמדה על המגרש, והבדלי התקציבים מדברים בעד עצמם. למרות זאת, ברק נתניה תגיע לחצי הגמר מוכנה, ביחד עם קהל האוהדים המסור שלנו, ואנחנו באים למעמד הזה לא בכדי להוות תפאורה למכבי, אלא לנסות להעפיל לגמר ולעשות סנסציה. השחקנים שלי מודעים לגודל המעמד ההיסטורי של המועדון וההופעה בחצי הגמר והם יבואו מוכנים במטרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully