וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמיאל/צפת - הפועל ר"ג: השראה מלאנס ארמסטרונג

המאמן יצחק בוזורגי הקרין לשחקניו את סרטו של הרוכב לקראת משחק הגביע: "צריכים להאמין". בוקסנבוים ייעדר אצל האורדונים

קבוצת מ.ס. כרמיאל/צפת שממוקמת במקום השישי בליגה א' צפון, תעשה מחר (יום ג', 13:30, באצטדיון בכרמיאל) היסטוריה קטנה כאשר תשחק לראשונה בסיבוב ח' של משחקי גביע המדינה ותארח את הפועל רמת גן מליגת העל. בסיבוב הקודם ניצחה הקבוצה 0:1 את מכבי עמישב. מאמן הקבוצה יצחק בוזורגי שהיה עוזרו של רן בן שמעון בהפועל קרית שמונה, הקרין לשחקניו את סרטו המופלא של לאנס ארמסטרונג וניסה ללתת להם השראה מאחד הספורטאים הגדולים בעולם.

בוזורגי אמר היום ל"וואלה ספורט": אם השחקנים יאמינו בעצמם ויבואו עם בטחון עצמי, אז אפשר להשיג כל מה שנרצה. אנחנו יודעים שאנחנו נחותים מרמת גן על הנייר אבל בעזרת האמונה והכוח הקבוצתי נוכל להפתיע". השחקן הכי מוכר בקבוצה האלמונית הוא השוער ערן שיינזינגר ששיחק בעברו בהפועל כפר סבא בליגת העל. הקשרים מתן עמרני ולירן לוגסי פצועים והם מחוץ לסגל.

הרכב משוער: ערן שיינזינגר, דן שחק, אילן סוויסה, אורן אידלמן, סהר אלגרט, יוגב אלישע, לירן שחר, בריאן נגמן, סער דהאן, תומר תורג'מן, מאיר עטיה (גבי מלול).

ברמת גן זוכרים את 2003

בפעם האחרונה ששחקני הפועל רמת גן ביקרו בצפת זה היה בנסיעה לקברי צדיקים לפני כחודש, בעקבות מצבה העגום של הקבוצה בתחתית ליגת העל. מאז השתפר מצבה של הקבוצה שצברה שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. מחר יגיעו הרמת גנים לביקור באיצטדיון בכרמיאל כאשר על פי עכברי ההיסטוריה במועדון הפעם האחרונה בה שיחקה רמת גן נגד קבוצה מצפת היתה אי שם בעונת 1974/75 נגד בית"ר צפת שכבר לא קיימת.

המאמן יובל נעים יחסר מחר את עומר בוקסנבוים בשל פציעה במפשעה, כאשר המאמן מעדיף שלא לסכנו לקראת המשך הליגה. בוקסנבוים והקפטן תמיר בן עמי הם שני השרידים האחרונים במועדון שעשו היסטוריה עם הקבוצה מרמת גן בעונת 2003 כאשר היא הייתה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה מהליגה השנייה שזוכה בגביע המדינה. עמית אוחנה הצעיר יפתח בחוד ההתקפה על חשבונו של סרג' איילי שישב על הספסל.

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, תמיר בן עמי, שי חדד, בני חדד, אנדראה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, עמית אוחנה, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully