וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מוכן לחזרת ליגת האלופות

אינטר דוהרת, צ'לסי דורסת, ריאל וברסה משייטות, יונייטד ובאיירן לא עוצרות. נבחרת המחזור של אירופה נכנסת לכוננות שמינית גמר האלופות ומביאה כוכב אורח שאמור להטריד את נבחרת ישראל במוקדמות היורו

בסך הכל, זה היה עוד סוף שבוע שגרתי בליגות האירופאיות הבכירות ובכל אחת מהן מסתמנת מגמה. אינטר משייטת לה לסקודטו חמישי ברציפות, בארסה וריאל נחות ומחכות לקלאסיקו ומן העבר השני, בורדו ממשיכה לעשות לעצמה חיים קשים, צ'לסי והיונייטד השאירו עצמן לבד במאבק ובבונדסליגה... טוב, שם באמת כבר שום דבר לא מפתיע. גם נבחרת המחזור של וואלה! ספורט עולה השבוע בהרכב מעורב עם כוכבים גדולים לצד אלה שהיו אחראים על ההפתעות של סוף השבוע. ולכבוד הגרלת מוקדמות יורו 2012, דגנו (תרתי משמע) כוכב אורח מאחת הנבחרות שיפגשו את ישראל בבית ו'.

שוער:

בראד פרידל – אסטון וילה

אחת הסיפורים המרתקים של העונה בפרמיירליג, מעבר למרוץ הצמוד לאליפות, הוא המאבק על המקום הרביעי. לא פחות מארבע קבוצות מתמודדות ראש בראש על כניסה למועדון הכי סגור באירופה. המשמעות גדולה יותר מהכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. בשנים האחרונות המבקרים כינו את הפרמיירליג "צפויה" ו"משעממת" בגלל הדומיננטיות של היונייטד, צ'לסי, ארסנל וליברפול. "אני לא זוכר קרב כה צמוד על המקום הרביעי", אמר השבוע פרידל. השוער האמריקאי בן ה-39 כיכב בקרב ראש בראש על המקום הרביעי כשהוילה חזרו עם 0:0 מכובד ממשחק החוץ נגד טוטנהאם. פרידל הצטיין עם מספר הצלות, שלט בכדורי הגובה ושמר על התוצאה מאופסת. שתי הקבוצות ימשיכו במאבק הצמוד הכולל גם את ליברפול ומנצ'סטר סיטי.

הגנה:

מגן ימני: מתיאס קונצ'ה – בוכום

קבוצת התחתית של הייקו הרליך הגיעה למשחק הביתי מול המוליכה, לברקוזן, עם ארבעה משחקים ללא הפסד ולאחר שעצרה את שאלקה שבועיים קודם לכן. על מנת להשיג הפתעה נוספת, הרליך סימן את עצירתו של טוני קרוס כמפתח והדביק אליו את קונצ'ה. המגן השבדי-צ'יליאני בן ה-29 נדבק לילד והגביל את המעורבות שלו במשחק של לברקוזן תוך שהוא מציג הופעה הגנתית שקטה ומרשימה. כמו שאלקה, גם לברקוזן נעצרה ברוהרשטאדיון עם 1:1 והצמרת בבונדסליגה רותחת מתמיד.

בלם: בו סוונסון – מיינץ

ממשיכים עם עוד שחקן הגנה סקנדינבי בבונדסליגה. לסוונסון, הדני בן ה-30, בהחלט היה שבוע מוצלח. לאחר שסיכם על הארכת חוזהו במועדון, אירח סוונסון את קבוצתו לשעבר, בורוסיה מנשנגלאדבך, ורשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה. הדני הציג משחק אגרסיבי, זכה ב-83 אחוז מהתיקולים וגם כבש את השער היחיד במשחק שדאג להשאיר את שלוש הנקודות בבית. מיינץ היא אחת ההפתעות הנעימות של העונה בבונדסליגה ויכולה להסתכל קדימה לעבר הכרטיס לאירופה.

בלם: מתיאו קונטיני – סראגוסה

ימים ספורים לפני סגירת חלון ההעברות הושאל קונטיני מנאפולי לסראגוסה, בעלת ההגנה הגרועה בלה ליגה. בינתיים, השילוב עובד מצוין. אחרי הניצחון בטנריפה בשבוע שעבר, סראגוסה הצליחה לעצור גם סביליה מהצמרת. הבלם האיטלקי רשם משחק נהדר, הנהיג את ההגנה, הפעיל לחץ על שחקני ההתקפה של סביליה וסיים משחק ללא טעויות. לקינוח, קונטיני כבש את השער הראשון וגם "סחט" אדום מאלברו נגרדו המתוסכל לקראת הסיום. סראגוסה רשמה ניצחון שני ברציפות (1:2) ועלתה מעל הקו האדום.

מגן שמאלי: דניאל פוקס – ברנלי

אם כבר מדברים על שחקנים שעברו קבוצה בינואר, מגן נבחרת סקוטלנד רשם בכורה חלומית בקבוצתו החדשה. 1.8 מיליון ליש"ט שילמו בטרף מור על מנת להביא את המגן מסלטיק. פוקס קיבל הזדמנות בהרכב במשחק התחתית החשוב מול ווסטהאם ונכנס ללב האוהדים. המגן בישל את השער הראשון לדייויד ניוג'נט וכבש בעצמו את השני בדרך לניצחון 1:2 שהחזיר את הפטישים אל מתחת לקו האדום. לזה קוראים ספתח בלתי נשכח.

קישור:

אסטבן גראנרו – ריאל מדריד

שבוע שלישי ברציפות שהבלאנקו עולים לשחק בשבת מיד אחרי ברצלונה בידיעה שהפער צמח לשמונה נקודות, אך לא נלחצים ועושים את העבודה עם ניצחון קל. גם השבוע נאלץ פלגריני לאלתר הרכב בין הפצועים והמורחקים, אבל הקבוצה שלו הפגינה חוזק ושייטה ל-0:3 קליל על אספניול. מהמשחק הזה יצאו כמה בשורות: קאקה חזר לכבוש, גוטי ממשיך להיראות טוב וגם לסרחיו ראמוס היה משחק מצוין, אבל מי שעשה את הרושם הטוב ביותר היה גראנרו. אולי שחקן הרכש הכי פחות סקסי של הקיץ. הקשר שחזר מחטאפה ניווט היטב את המשחק מאחור ושלח הגבהות חדות ומדויקות שסיכנו את שער האורחים. לא הרבה ציפו מגראנרו להפוך לבורג מרכזי בקבוצה עמוסת הכוכבים, אבל הוא מוכיח עצמו על המגרש מדי שבוע: "אני צובר ביטחון ויכול לתרום אפילו יותר", הבטיח הקשר.

סמי חדירה – שטוטגארט

מאז הגיע כריסטיאן גרוס לשטוטגארט לפני חודשיים, השוואבים מחזיקים במאזן מדהים שישה ניצחונות ותיקו בכל המסגרות. גם משחק חוץ קשה בנירנברג לא עצר את החבורה הלוהטת של השוויצרי. שטוטגארט נהנתה מערב מצוין של עוד אחד מהכוכבים העולים של הכדורגל הגרמני. חדירה, בן לאב טוניסאי, בישל את שני השערים בניצחון 1:2 והעלה את קבוצתו למקום ה-10 עם נקודת תצפית מצוינת לעבר אירופה. חדירה כבר רשם לאחרונה הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת ורשום גבוה מאוד בפנקסו של יוגי לאו לקראת דרום אפריקה.

סילבן מרבו – ראן

בראש טבלת המצטיינים המצטברת של ל'אקיפ עומד הקשר הפנטסטי של ראן עם ציון מצטבר של 6.35. מרבו, רק בן 23, חווה השנה את עונת הפריצה שלו. יחד עם ז'רום לרואה הוותיק, הוא מנהיג את הקישור של ראן, אחת הקבוצות האטרקטיביות בצרפת. בשבת, מרבו והחברים פתחו מחדש את הליג 1 עם 2:4 פנטסטי. מרבו בלט כהרגלו עם שער (שביעי העונה) ובישול (שלישי העונה) ופתאום האלופה צריכה להתחיל לחשוש למעמדה. מבחינת מרבו, היה זה עוד מסר ברור לעברו של ריימונד דומנק, שבהחלט זקוק לרענון בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התקפה:

גוראן פאנדב – אינטר

בשבוע שעבר גילה חובב הכדורגל הישראלי את קלאודיו לוטיטו, הנשיא השערורייתי של לאציו. לוטיטו, שאמנם הציל את לאציו מקריסה כלכלית אבל נחשב לאחד השנואים על האוהדים, מיהר לחגוג את הצטרפותו של אייל גולסה מבלי לבדוק מה באמת חושב השחקן, שכידוע חזר על ארבע למכבי חיפה. באיטליה כבר מכירים את הנשיא. בקיץ הוא החליט להקפיא את כוכבי הקבוצה, פאנדב ולדסמה, בשל פערים כספיים. המקדוני יצא למלחמה ושוחרר בחינם על ידי בית המשפט. מאז הוא פורח. בראשון מול קליארי פאנדב נצץ עם שער ובישול וסחט מחמאות נדירות ממוריניו. מנגד, לאציו, שבנוסף לסטאר שלה איבדה עליו כסף רב, הפסידה לקטאניה וירדה מתחת לקו האדום.

אנטוניו די נטאלה – אודינזה

מרצ'לו ליפי יודע היטב שהבעיה הגדולה בסגל שלו היא חולית ההתקפה. לכן, הוא ממלא פיו מים ונותן לחלוצי ארץ המגף להתקוטט ביניהם בקרב על מקומות בטיסה לדרום אפריקה. טוני חזר לרומא כדי לשחק, טוטי רוצה לחזור לנבחרת, ג'ילארדינו, פאציני, יאקווינטה, רוסי ואחרים רואים עצמם כשחקנים שחייבים להיות בפנים. אבל לחלוץ האיטלקי בכושר הכי טוב העונה קוראים אנטוניו די נטאלה. הוא בן 32, לייט בלומר ומכונת שערים מוכחת. השלושער שכבש לרשת נאפולי (1:3) העלה את מאזנו ל-16 שערים ב-19 משחקים. וכמה שהוא מחכה שהטלפון יצלצל.

דידייה דרוגבה – צ'לסי

הפילים אכזבו מאוד באליפות אפריקה, אבל זה לא מנע מדרוגבה לחזור חד מתמיד למאבק האליפות של צ'לסי בפרמיירליג. באמת שכבר הפסקנו לספור כמה פעמים הופיע דרוגבה, בעונת השיא בקריירה שלו, במדור זה העונה. בראשון, הוא סיפק עוד הוכחה לכושר המפחיד שלו. לארסנל לא הייתה תשובה לקילר אינסטינקט המדהים של החלוץ, שהטביע את התותחנים עם צמד (0:2). צ'לסי ויונייטד נותרו לבדן במרוץ לאליפות. המפגש ביניהן באולד טראפורד יתקיים בשלישי באפריל, חול המועד פסח. זה הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה.

כוכב אורח:

טרנס סקרי – ואלטה

היריבה הכי פחות מדוברת של ישראל בבית ו' של מוקדמות יורו 2012 היא מלטה. במיוחד לכבוד המאורע, החלטנו לעשות לכם היכרות עם חלוץ הנבחרת בן ה-25, שחקנה של ואלטה האלופה. ואלטה מודרכת על ידי אחד שאתם מכירים – טון קאנן. כן, ההולנדי עם המחברת שנעזר בעוד אחד שאתם מכירים, ג'ורדי קרויף. השבוע, הביסה ואלטה ללא תנאי 0:4 את המרון ספרטנס ושמרה על פער הנקודה שיש לה בפסגה. סקרי כבש פעמיים והעלה את מאזנו ל-10 שערים. בקרוב, הוא מגיע לרמת גן.

שווים אזכור:

ז'וליו סרג'יו (רומא) – ג'אלורוסי כבר במקום השני

ג'יימי קראגר (ליברפול) – הגנה הירואית ב-10 שחקנים

מרסל ינסן (המבורג) – בכושר הבקעה מדהים

דייסוקה מטסוי (גרנובל) – תוצאת השבוע בצרפת

תומאס מולר (באיירן מינכן) – מי יעצור את הבווארים?

חאתם בן ארפה (מארסיי) – חזר מהקפאה

ליאו מסי (ברצלונה) – בשביל הטוקבקיסטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully