וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי נתניה: זה הזמן להשתחרר

אחרי שלוש שנים ללא ניצחון על נתניה, מכבי ת"א מקווה לשבור את המנחוס בדרך לשמינית גמר הגביע. ראלדס ימשיך להיעדר

במכבי תל אביב בהחלט יכולים להיות מרוצים עד כה מהעונה העוברת על הקבוצה. הבעלים מיטשל גולדהאר מספק שקט ניהולי-כלכלי ובצד המקצועי, אבי נמני מנווט חבורה תוססת ומוכשרת שאחרי שנים של כישלונות, נראית כמו קבוצה. לפרויקט הנבנה בקרית שלום דרוש דבר מה נוסף - תואר. מחר (שלישי, 21:00, שידור חי ב-5+ לייב) יחלו הצהובים כחולים את המסע לעבר תואר ראשון מאז 2004/05 במשחק ביתי נגד מכבי נתניה.

כזכור, בעונה שעברה הודחו הצהובים כבר בסיבוב הראשון כשנחלו הפסד צורב 0:2 להפועל תל אביב בדרבי. גם הפעם, ההגרלה לא האירה פנים לנמני ושחקניו. מכבי נתניה הפכה בשנים האחרונות למנחוס הרשמי של מכבי תל אביב. ב-10 במרץ 2007 ניצחה מכבי תל אביב 1:2 את נתניה משערים של הזרים דיאן איליץ' ומיליאן מרדקוביץ'. מאז, בשבעה משחקי ליגה ניצחה נתניה שש פעמים בלי לספוג שער ומשחק נוסף הסתיים ללא שערים.

נמני יחסר את הבלם הפצוע רונאלד ראלדס, שסובל ממתיחה ברצועת הברך. הצוות הרפואי ציווה על הבלם הבוליביאני מנוחה של מספר ימים נוספים מאימונים ולפיכך, הוא לא ישחק במשחק הגביע וגם לא בסוף השבוע בליגה נגד הפועל רמת גן. בכך מצטרך ראלדס לקשר איביצ'ה אילייב, שצפוי אף הוא להחמיץ את שני המשחקים הקרובים בגלל קרע חלקי במיניסקוס. בשלב זה בקבוצה יימנעו מהתערבות כירורגית בברכו של הקשר וינסו לטפל בו בעזרת זריקות.

בהעדרו של ראלדס ימשיכו ניסו קפילוטו וליאור ז'אן לשחק בעמדות הבלמים. מי שצפוי לחזור להרכב הצהובים הוא הקשר אנדריי קומאץ שסיים לרצות עונש הרחקה. ההתלבטות היחידה בצוות המקצועי היא בין שרן ייני ותמיר כחלון. אם ייני יפתח בהרכב, הוא יתופקד בקישור האחורי לצידו של קומאץ, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' יוסט לקישור הקדמי. במידה וכחלון יפתח, יתופקד ישראלביץ' לצידו של קומאץ בקישור האחורי.

באסיפת הוידאו שנערכה היום הקרין הצוות המקצועי קטעים מהמשחק נגד נתניה בליגה (1:0) והדגש היה על המשחק המאוד אגרסיבי של היהלומים, כאשר שחקני מכבי מצאו עצמם על הדשא פעם אחרי פעם והפסידו את כל קרבות המגע במגרש. הפעם, התבקשו השחקנים להיות אגרסיביים לא פחות ולקחת את היוזמה במשחק. בסיום האימון תירגלו השחקנים בעיטות עונשים מ-11 מטר.

"המשחק הזה תלוי רק בנו. נתניה קבוצה חזקה וקשה אבל אין שום סיבה שלא ננצח את המשחק הזה", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "זה משחק שאנחנו צריכים לנצח, גם בכדי לעבור שלב בגביע וגם כי אנחנו רוצים להמשיך בתקופה הטובה ולא לקטוע את רצף הנצחונות. במצבנו אנחנו רוצים וצריכים לנצח כל משחק. יש חשיבות גדולה מאוד למשחק. הגיע הזמן גם שניקטע את שרשרת ההפסדים נגד מכבי נתניה", הוסיף הגורם.

הקבוצה תועמד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה בשבת האחרונה. לפי דו"ח השופט אשר כהן, סינוורו אוהדיה בלייזר את שחקני הפועל רעננה. היום החלה מכירת הכרטיסים לדרבי כאשר אוהדי מכבי יישבו בשערים 2,8, 10-11 ו-13 ואוהדי הפועל ת"א קיבלו את יציעים 4-5 ו-7.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, ליאור ז'אן, רוני גפני, אנדריי קומאץ, שרן ייני (תמיר כחלון), גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן

נתניה: המורחקים חוזרים להרכב

לאחר שנתיים בהן הגיעה מכבי נתניה עד לחצי הגמר דרך הגרלות קלות יחסית (שלא מנעו משחקים קשים), מקווים בקבוצה לשחזר את ההישג השנה, דווקא בשל ההגרלה הקשה. אם במכבי תל אביב מחכים חמש שנים לגביע, בנתניה לא לחצו את ידו של נשיא המדינה מאז 1978. אז השיגה הקבוצה את הגביע היחיד בתולדותיה ומאז לא הצליחה להגיע רחוק יותר משלב חצי הגמר. אגב, הפעם האחרונה בה הקבוצה הודחה בסיבוב הראשון הייתה לפני ארבע שנים, אז הפסידו היהלומים 0:2 בקופסא למכבי פתח תקוה במשחק שזכור בשל פרשת הביובית.

ראובן עטר יהנה, לראשונה מזה קרוב לחודשיים, מסגל כמעט מלא, כשבנוסף לשוער אריסטיד זוגבו ששב מאליפות אפריקה ועמד בשער כבר בשבת, גם קלמי סבן, רביד גזל ואלמוג כהן חוזרים מהרחקות היישר להרכב הפותח.

היהלומים, שלא הפסידו למכבי תל אביב כשלוש שנים, בונים גם מחר על ניצחון ומקווים להימנע מדו קרב פנדלים מורט עצבים, כפי שקרה להם בסיבוב הראשון לפני שנתיים במשחק הבלתי נשכח נגד הפועל אום אל פאחם. עטר ימשיך באותו מערך איתו הוא שיחק בשבועות האחרונים, כשהמורחקים חוזרים להרכב, ממנו ייצאו ליאוניד קרופניק, פבריסיו קבראל, שנפצע בגבו ובספק גדול למשחק, ודלה ימפולסקי.

אריסטיד זוגבו יעמוד בין הקורות, כשביוואן פרנסמן ואוראל דגני ישחקו כבלמים. באגפים יהיו אלה קלמי סבן ועומרי בן הרוש הצעיר שתופס את מקומם של טל מעבי ויגאל אנטבי הפצועים. לקישור האחורי יחזרו הקפטן אלמוג כהן ורביד גזל, כשלפניהם ימשיכו לשתף פעולה שלו מנשה ושניר גואטה. בחוד יפתחו שוב דיוויד גומז ופיראס מוגרבי, על אף שאחמד סבע שב מפציעה ונמצא בכושר כיבוש מעולה.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עמרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, פיראס מוגרבי, דיוויד גומז.

עדכון ראשון: 8/2 13:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully