וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "אני בכושר הכי טוב בקריירה"

חלוץ היונייטד סבור שזו העונה הטובה ביותר שלו, והוסיף: "אני נהנה מאוד מכדורגל". חלום המונדיאל של גארי קייהיל מגוז

ווין רוני, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, נמצא כעת בכושר נפלא. ילד הפלא לשעבר, שהתגלה כשהיה בן 16 באברטון וגדל עם השנים, מוליך העונה את השדים האדומים למירוץ אליפות סוער ומרתק במיוחד מול צ'לסי, כשגם בליגת האלופות הקבוצה של אלכס פרגוסון עדיין בתמונה. כזכור, היא תתעמת עם כוכב הקבוצה לשעבר דייויד בקהאם ומילאן בשמינית הגמר.

רוני, 24, עצמו, שנשאר העונה בלי שני תותחים כבדים, כריסטיאנו רונאלדו שעקר לריאל מדריד וקרלוס טבז שעבר ליריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, אמר: "אני נמצא כרגע בכושר הכי טוב בקריירה שלי. אני גם נהנה מאוד מכדורגל עכשיו, כי אני מצליח מאוד מבחינה אישית וגם הקבוצה מאוד מצליחה.

"אני מקווה שאצליח להמשיך ולשחק כך עד סיומה של העונה. אני לא מציב לעצמי מטרות מיוחדת", הוסיף רוני. "אני רק מנסה להבקיע כשאני משחק, אבל אם הקבוצה מנצחת בכל זאת, אז זה מצוין". בחודשים האחרונים נשמעו לא מעט שמועות מכיוון מדריד, לפיהם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז רוצה לאחד בין שני הכוכבים, רוני את רונאלדו. בכושר שבו רוני נמצא אפשר להבין למה, אבל זה גם יביא כנראה את מנצ'סטר לא להסכים למהר ולוותר על שירותיו של הסקורר.

* תקוות המונדיאל של גארי קייהיל נגוז קרוב לוודאי, לאחר ששחקן בולטון גמר את העונה כיוון שבימים האחרונים התגלה שהוא סובל מכריש דם שהתגלה בידו. קייהיל ייאלץ כנראה לנוח מספר חודשים, וגם אם יהיה כשיר אחריהם, קשה להאמין שפאביו קאפלו יזמן אותו לנבחרת אנגליה בכושר משחק לקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully