וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "בתחתית אחד אוכל את השני"

איתן נוח

7.2.2010 / 22:28

מאמן חולון ניסה להסביר את ההפסד הביתי לאשקלון. פיני גרשון אחרי הטיול בנהריה: "לא לוקח הרבה מהמשחק הזה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

עריכת וידאו: דורון שטיין

המחזור ה-13 הושלם הערב (ראשון) עם כמה משחקים מותחים וכמה הפתעות, בעוד שמכבי תל אביב המשיכה בשלה עם 70:106 מוחץ בנהריה, שהיה רחוק מלהכין אותה למשחק החשוב מול אפס פילזן ביורוליג ביום חמישי ביד אליהו. עירוני אשקלון המשתפרת חזרה מחולון עם ניצחון 70:80, עירוני רמת גן הדהימה את נתניה 94:107, והפועל עפולה הפתיעה את בני השרון 78:82. המשחק בין הפועל ירושלים להפועל גלבוע/גליל עליון, שהיה מתוכנן להיערך מחר, נדחה ליום ראשון הקרוב.

גרשון: "אני לא לוקח מהמשחק הזה הרבה"

פיני גרשון לא התייחס בסיום המשחק ליריבה הערב, וכבר הסתכל קדימה למשחק מול פילזן. "לא היינו דרוכים, ואם היינו מפוקסים, זה היה נגמר יותר גרוע. כשאנחנו שומרים, זה תלוי בנו, והיום שמרנו", אמר גרשון, "אני לא לוקח מהמשחק הזה הרבה, אבל מהמשחק ביום חמישי אני הייתי לוקח בשמחה את הקהל. הוא שווה לנו הרבה נקודות. אם הקהל יבוא באינטנסיביות שלו מיום חמישי וידחוף אותנו שוב, זה יגרום לנו לשחק טוב יותר. זה יהיה משחק לא פחות חשוב מהמשחק הקודם. הניצחון על ריאל לא יהיה שווה בלי ניצחון על פילזן".

רביב לימונד הוסיף: "עשינו את העבודה, היינו מהתחלה אגרסיביים. בסך הכל נהריה קבוצה טובה ולא צריך לזלזל בהם. אני חושב שצריכים להמשיך להאמן חזק וכל הזמן להיות מוכנים מנטלית בראש ולקוות שהכל התחבר. אנחנו עובדים קשה ומקווים שזה יתחבר".

יעקב ג'ינו התקשה להסביר את התבוסה של קבוצתו: "אם היינו באים לתת פייט אז זה לא היה נראה כך. צריך להראות את עצמך ולא הראינו היום שום רוח לחימה. אני מצפה משחקנים שלי לבוא למשחק כזה הרבה יותר. אני מאוד מאוכזב מכך. זה נבע מאדישות מסויימת של השחקנים שאני מאוד לא אהבתי היום. זה לא מתאים למה שראינו מהם עד עכשיו. השחקנים האלה עשו את המקסימום עד היום. הקבוצה שלנו עוברת שינויים כל הזמן וזה לא מקובל".

רוט: "שמח שהוכחנו בגרות"

בחולון המשיכה עירוני אשקלון בדהירה שלה לעבר החלק העליון של הטבלה, כשהקבוצה של אריאל בית הלחמי לא התחשבה בצרות המחודשות של מחזיקת הגביע וגברה עליה 70:80 אחרי קרב עיקש. במוקד האווירה הלוהטת באולם הפחים היה מורן רוט, שחקנה של חולון לשעבר שהתגבר על קריאות הקהל הבלתי פוסקות נגדו והוביל את אשקלון לניצחון. "קשה לבוא לשחק פה עם האווירה הזאת", הודה רוט בסיום. "אבל אנחנו התעשתנו מהר, שלטנו במשחק ואני שמח שהוכחנו בגרות כי יכולנו בקלות להישבר כי הם חזרו כמה פעמים. החטאנו כמה שלשות כל המשחק אבל ידעתי שבמאני טיים אני אקח את הזריקה וזה ייכנס".

מיקי דורסמן אמר לאחר המשחק: "המתמטיקה אומרת שהיינו בהתקפה כישלון חרוץ. הגנה הצלחנו לשמור. בהתקפה משהו חורק. צריך לחזור הביתה לאימונים ולראות מה קורה שם. אני מזכיר לכם, אנחנו במאבקי תחתית, לא במאבקי צמרת. אלה החוקים במאבקי תחתית, אחד אוכל את השני בתחתית. זו קבוצה עם לב ענק ורצון לנצח עד הודעה חדשה. יש בעיה של חוסר איזון רציני בין הפנים לבין החוץ. אני לא יודע מה עם הזר החדש, יש בעיות של בקרה, זה לא קשור אליי, בזה ההנהלה מטפלת".

אריאל בית הלחמי המרוצה אמר: "אהבתי את הקבוצה שלי היום. אהבתי בעיקר את ההתחלה. ידענו מה אנחנו רוצים. חוץ ממשחק אחד לכל המשחקים הגדולים הופענו. ג'ימי עשה מעשה מאוד מאוד יפה מהצד שלו. הוא לא היה אמור להיות פה היום. הוא עשה את המאמץ להגיע, הוא שיחק ותרם. לא היססנו לשחרר אותו כשהוא סיפר לנו על הבעיה. אני מאוד מקווה שאבא שלו יחזיק מעמד".

אלפסי: "נפלנו בחטא היוהרה"

ההפתעה של הערב הגיעה מנתניה, שם שוב נקלעה העולה החדשה לפיגור גדול, אך הפעם היא לא הצליחה למחוק את הפער והפסידה 107:94 לעירוני רמת גן, במשחקה הראשון מאז החליף יניב בורגר את דני גוט על הקווים, בדרך לניצחונה השני בלבד העונה.

בסיום אמר בורגר המאושר: "ידעתי שזה מקום שקשה לנצח בו ושהקבוצות הטובות בליגה נפלו כאן, אבל אני טיפוס תחרותי ו-ווינר בנשמה והאמנתי שאפשר לנצח. ראיתם היום חבורה של פייטרים, גברים שמאמינים בעצמם. המטרה שלנו היא להגיע בשיא הכושר לסדרת הפלייאוף התחתון ולהישאר בליגה. אני נאמן למועדון הזה ואוהב אותו, אשאר כמאמן כל עוד יבקשו ממני לעשות זאת. אני בטוח שדני שמח בנצחון שלנו וחלק גדול ממנו שייך גם לו".

ג'ייסון תומאס, שקלע 18 נקודות, הוסיף: "זה לוקח זמן לחזור לכושר אבל אני הולך ומשתפר, החברים לקבוצה עוזרים לי ואני מרגיש בנוח. יש לנו סיכוי טוב להישאר, אנחנו קבוצה קשוחה והניסיון של כריס ווטסון מאוד חשוב לחבר'ה הצעירים כאן".

אריק אלפסי ניסה להסביר את המפלה של קבוצתו, שבוע לפני חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב: "נפלנו בחטא היוהרה. המשחק בחצי הגמר נגד מכבי תל אביב נמצא ברקע ומהדהד לשחקנים בראש, הם לא הפנימו את החשיבות של המשחק מול ר"ג והאחריות היא עליי. אנשים הסתכלו על הטבלה וחשבו שזה משחק קל, ולא הבינו שאין משחקים קלים בליגה הזאת. ברבע האחרון ביקשתי מהשחקנים שישחקו על הכבוד שלהם ובשביל הקהל, זה היה מאוחר מדי בשביל לחזור אחרי שלא שמרנו כל המשחק".

רבי: "היינו על סף התפרקות"

הפתעה נוספת הגיעה מכיוונה של הפועל עפולה, שאחרי חמישה הפסדים רצופים נשמה סוף סוף לרווחה עם ניצחון חוץ גדול 78:82 על בני השרון הלא יציבה, התרחקה במעט מהתחתית הבוערת ואיפשרה לאלי רבי המתנדנד לחזור לחייך.

"ניתן את הקרדיט לחבר'ה, הם נתנו מלחמה", אמר רבי בסיום. "היינו אחרי סדרת הפסדים של אוטוטו על סף התפרקות, אבל היום התעשתנו. אלמנט הלחץ עבד לטובתנו הפעם, לא היה לי ספק שהשחקנים נותנים כל מה שיש להם, ומגיע קרדיט לקבלת ההחלטות שלהם תחת לחץ. כבר אמרתי על כריסמס שהוא רוקי, אבל הוא כישרון ענק ואני מקווה שעם הזמן נדע ליהנות ממנו עוד יותר. לרוב כשדנטמון נכנס לבעיית עבירות מוקדמות אנחנו מתחילים לחשוב על המשחק הבא, אבל במשחק הזה שחקנים לקחו אחריות. יהיה לנו קשה לשרוד בליגה אם לא נהיה נחושים כמו היום".

דן שמיר: "אנחנו הכנסנו אותם למשחק כי לא שמרנו. שיחקנו רע במחצית השנייה וקשה לנצח עם קבלת החלטות כזו. זה הפסד כואב, במשחק הראשון קיבלנו מהם בעיטה וגם היום קיבלנו אחת. בחצי גמר הגביע אין יחסי כוחות. אנחנו מבחינתנו נתכונן בשיא הרצינות. זה כבוד עבורנו להגיע לגמר גביע המדינה, אבל זה לא משחק של עונה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully