וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את נהריה 70:106

הצהובים לא התקשו בצפון. אשקלון ניצחה את חולון 70:80. ר"ג הדהימה את נתניה 94:107, עפולה ניצחה את בני השרון 78:82

לאחר נצחונה של מכבי חיפה אמש על מכבי ראשון לציון, המחזור ה-13 בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד, על הנייר, עמד המשחק בין עירוני נהריה ומכבי תל אביב. באופן מסורתי הצהובים אמנם התקשו בעיר שרה, אלא שהעונה, הקבוצה הצפונית היא קבוצת תחתית לכל דבר, בעוד שהאלופה נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה בשבועות האחרונים. התוצאה? 70:106 קליל לצהובים, רגע לפני המשחק החשוב מול אפס פילזן ביורוליג.

ההפתעה הגדולה של הערב נפלה במקום הכי בלתי צפוי, באולם ישורון בנתניה, שם ניצחה עירוני רמת גן, נועלת הטבלה, 94:107 את ברק נתניה, הלהיט של הליגה עד הערב, במשחק שכבר הגיע עד 30 הפרש, והיווה את הסיפתח של יניב בורגר כמאמן הרמת גנים. בחולון המשיכה אשקלון אל אריאל בית הלחמי את המומנוטום מהניצחון על גלבוע/גליל, כשגברה 70.80 על מחזיקת הגביע הלא יציבה של מיקי דורסמן. בני השרון, שקיוותה להגיע לחצי גמר הגביע במומנטום מסוים, הופתעה בביתה 82:78 על ידי הפועל עפולה המתאוששת. המחזור יסתיים ביום ראשון הבא, כשגלבוע/גליל תארח במפגש מסקרן את הפועל ירושלים.

עירוני נהריה – מכבי תל אביב 106:70

נהריה אמנם פתחה היטב והצליחה להישאר קרובה בדקות הראשונות ואפילו להוביל 7:9, אלא שאז החלו הצהובים לפתוח מבערים, כשדייויד בלות'נטאל מצא את היד מחוץ לקשת, ובצוותא עם אנדרו ויז'נייבסקי השלימו הצהובים ריצת 0:15 על מנת להוליך 9:22 עם תום הרבע הראשון. האלופה פתחה את הרבע השני באותה צורה בדיוק, ונקודות של פניני העלו אותה ל-18:34, ארבע דקות למחצית. נהריה עוד ניסתה לחזור, אלא שלחדרי ההלבשה ירדו האורחים ביתרון 27:41.

פניני קלע את השלשה השלישית שלו עם פתיחת הרבע השלישי, כדי להעלות את הצהובים ל-31:47. האלופה המשיכה לטוס קדימה, ואנדרו ויז'נייבסקי השלים ריצת 0:12 כדי לקבוע 34:59. הרכז האמריקאי המשיך את היד החמה מחוץ לקשת, ונקודות נוספות שלו העלו את הצהובים לרבע האחרון ביתרון 50:77. ברק פלג הוותיק צימק במעט עם שלשה, כאשר גם למאר גריר ניסה להמתיק את הגלולה, אלא שמנגד דרק שארפ קם מהספסל, תפר שתי שלשות, וקבע 60:84 לאלופה, שבע דקות לסיום. האלופה המשיכה ליהנות בגארבג' טיים ולהגדיל את היתרון, ושלשה של בלות'נטאל העלתה אותה ל-66:97. מטווח השלשות נמשך עד הרגע האחרון, כשלוח התוצאות הראה 70:106 קליל לתל אביבים.

קלעו למכבי ת"א: דייויד בלות'נטאל 21 (8 מ-10 מהשדה), אנדרו ויז'נייבסקי 20 (8 מ-10 מהשדה), דריק שארפ 12, גיא פניני 12, רביב לימונד 11, סטפון לאזמה 11, צ'אק איידסון 9, דורון פרקינס 4, ד'אור פישר (11 ריבאונדים, 4 חסימות), אלן אנדרסון 3.

קלעו לנהריה: סטיבן סמית' 16 (14 ריבאונדים), למאר גריר 15, פול דילייני 15, אור איתן 10, ברק פלג 5, עודד שעשוע 5, ליאור שגב 4.

הפועל חולון – עירוני אשקלון 80:70

האורחים פתחו בסערה, עם דקות מצוינות של מורן רוט ועומאר סניד, כאשר סל ועבירה של האמריקאי קבע 2:11. ממש כמו בשבוע שעבר נגד עפולה, חולון שוב לא הצליחה להיכנס לעניינים בדקות הפתיחה, ואשקלון כבר עלתה ל-3:18 מדהים. ג'ון תומאס עוד הספיק לנגוס מעט בפיגור, אלא שקורי קאר, שנמצא בכושר אישי לא רע, דאג שהאשקלונים יירדו לסיום הרבע הראשון ביתרון 15:24. הרבע השני נפתח במגמה דומה, כשחולון פשוט לא הצליחה למצוא אופציה התקפית יציבה, ומנגד הציגה אשקלון משחק התקפי יפה, כשברוקס סיילס קבע 23:36. הסנטר האמריקאי המשיך לתת את הטון בצבע, ובצירוף נקודות של טולברט וסניד הגדילו הדרומיים את הפער, וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 29:43.

בקסטר וסניד דאגו לשמור על היתרון הדו-ספרתי גם עם פתיחת הרבע השלישי, אלא שאז החלה קטטה מכוערת, לאחר ששון דניאל פגע בעומאר סניד. התקרית העירה מעט את מחזיקת הגביע, שקיבלה דקות טובות מטייטוס אייבורי, וצימקה ל-48:41, ארבע דקות לתום הרבע. אלא שבקסטר וקאר דאגו לעצור את נסיון הקאמבק במהירות, ועם העליה לרבע האחרון הובילה אשקלון 45:59. גמור? לא ממש. חולון שוב חזרה, הפעם עם התלהבות רבה מצד הקהל, ודאנק של מיטשל צימק ל-69:65 בלבד, שלוש דקות לסיום. אלא שמורן רוט הוכיח שקרח זורם לו בוורידים, ושלשה ענקית שלו נתנה לאשקלון אוויר, ויתרון 65:74. משם חולון כבר לא חזרה, ועירוני אשקלון רושמת ניצחון שני ברציפות, ועם מידה ראויה של צדק.

קלעו לאשקלון: עומאר סניד (8 ריבאונדים, 6 ריבאונדים) וג'ימי בקסטר 15 נקודות כל אחד, בריאן טולברט, ברוקס סיילס, קורי קאר ומורן רוט (6 חטיפות) 12 כל אחד, אוויס וויאט 2, אלעד הופמן שיחק ולא קלע.

קלעו לחולון: סאשה בראטיץ' 14 נקודות, ג'ון תומאס 13 (7 ריבאונדים), יוני ניר 12 (15 ריבאונדים), אנטוניו גרייבס 9, ליאור ליפשיץ וטייטוס אייבורי 8 כל אחד, דווין מיטשל 6, אבי אליהו ויריב יצקן שיחקו ולא קלעו.

בני השרון – הפועל עפולה 82:78

המארחת פתחה היטב, ונקודות של אורי יצחקי העלו אותה ל-4:8, אלא שעפולה נשארה קרוב קרוב, הרבה בזכות ג'סטין דנטמון המצוין. החבורה של דן שמיר הגיבה עם אוגונה אוניקווה וקוקי בלצ'ר, כאשר הגארד סיים את הרבע הראשון עם שמונה נקודות, שעזרו לו להפוך לקלעי המוביל של בני השרון בכל הזמנים, ובתום עשר הדקות הראשונות הובילו השרונים 21:25. פתיחת הרבע השני היתה שייכת לשון ג'יימס, שעשה ככל העולו על רוחו בצבע, והעניק לקבוצתו יתרון 27:33. אל ג'יימס הצטרפו רון סטיל ואייזק רוזנפלט, שעלו היטב מהספסל, והעניקו למארחת יתרון 37:47. דנטמון הפנטסטי, ניר כהן ובעיקר דיונטה קריסמס דאגו לצמק את ההפרש עבור העולה החדשה של אלי רבי, שירדה לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי מבחינתה, 50:46.

עפולה פתחה את הרבע השלישי בסערה, עם שלשות של חנוכי וג'אקס, כדי להשלים את המהפך ולעלות ל-54:58. קריסמס המצוין המשיך להראות את כשרונו הרב, כשמנגד היה שון ג'יימס היחיד שתפקד בשורות בני השרון, כשהמשיך לשמור על אחוזים מושלמים מהשדה, ובתום הרבע השלישי רק 66:67 לעפולה. הרבע האחרון הלך הכי צמוד שאפשר, כאשר מצד אחד הראה קוקי בלצ'ר יכולת נפלאה מחוץ לקשת, בעוד מנגד נכנס ג'סטין דנמטון לעניינים בדיוק בזמן, ושלוש דקות לסיום הובילה הראה לוח התוצאות 77:77. עפולה שמרה על קור רוח ודייקה מהעונשין, וסל ענק של דנטמון העלה אותה ל-78:81, 15 שניות לסיום. השרונים נתקעו, ודורי אסף לקח זריקה בלתי אפשרית שיצאה החוצה, ומנגד גור פורת סגר עניין מהעונשין, על מנת להוציא סוף סוף את עפולה מהמשבר.

קלעו לעפולה: דיונטה כריסמס 19 נקודות (9 ריבאונדים), ג'סטין דנטמון 18, ניר כהן 10, ג'רמיין הול וניצן חנוכי 9 כל אחד, ג'ייקוב ג'אקס 8 (6 אסיסטים), גור פורת 6 (7 ריבאונדים), עודד ברנדווין 3, אורי כהן מינץ שיחק ולא קלע.

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר ושון ג'יימס 21 כל אחד, דורי אסף 9, אוגונה אוניקווה ורון סטיל 8 כל אחד, אייזק רוזפלט 6, אורי יצחקי 4, סם קלנסי 1, ארץ כץ שיחק ולא קלע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ברק נתניה – עירוני רמת גן 107:94

המשחק נפתח צמוד, כששלשה, של טאג' מקאלו העלתה את רמת גן ל-6:8. נתניה הגיבה במהירות, וטוני וושהאם דאג להחזיק אותה בתמונה, אלא שבהגנה העולה החדשה פשוט לא הצליחה לעצור את ברנדון יואינג המצוין, שעשה ככל העולה על הרוחו והוריד את רמת גן ביתרון מבטיח, 22:30 בתום הרבע הראשון. ג'ייסון תומאס פתח את הרבע השני עם שלשה מצוינת, ועם השלשה השניה שלו במשחק כבר הספיק לקבוע 23:36 לרמת גן הנלהבת. דנילו פינוק ניסה להחזיק את קבוצתו במשחק בדקות הבאות, אלא שרמת גן המשיכה למצוא את תחתית הרשת מחוץ לקשת, ונקודות של מקאלו וקאזו קבעו 31:49 מוחץ לעולה החדשה. האורחת דאגה לשמור על הפער גם בשתי הדקות שנותרו, ולחדרי ההלבשה היא ירדה ביתרון יוצא דופן, 37:57.

נסיונות הקאמבק של נתניה עם פתיחת הרבע השלישי לא נשאו פירות, כתומאס, יואינג, שארפר וגם איציק אוחנון רק הגדילו את היתרון, וקבעו 40:65. ההשפלה הנתנייתית נמשכה גם בדקות הבאות, כשרמת גן פשוט רקדה על הפרקט וכבר הספיקה לעלות ל-50:80, כאשר עם תום הרבע הובילו האורחים 60:87. הרבע האחרון היה למעשה לפרוטוקול בלבד, כאשר את רוב הדקות ניצל דנילו פינוק על מנת להמתיק במעט את הגלולה, ולשפר סטטיסטיקות אישיות, אך לא יותר. זה נגמר ב-94:107 גדול לזכות עירוני רמת גן, ויניב בורגר פותח את קריירת האימון שלו בליגת העל ברגל ימין, עם ניצחון חוץ ענק, דבר שמעט מאוד קבוצות צמרת הצליחו לעשות העונה.

קלעו לרמת גן: ברנדון יואינג 23 נקודות (11 אסיסטים), ג'ון שארפר 22, ג'ייסון תומאס 18, טאג' מקאלו 16, איציק אוחנון 12, כריס ווטסון (10 ריבאונדים) וג'וליאן קאזו 7 כל אחד, חן זיגדון 2, אור ברנר שיחק ולא קלע.

קלעו לנתניה: דנילו פינוק 37 נקודות, מרקו קילינגסוורת' (7 ריבאונדים) וטוני וושהאם 23 כל אחד, ליאור חכמון 5, שון ויינשטיין 3, שמוליק ברנר 2 (11 אסיסטים), אוריה גור 1, רוברט רות'בארט, טוני יאנגר וערן אסנטי שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully