וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לחצו על נקודת הגי

סנט אטיין הפתיעה את מונאקו של גי לאקומב 0:3, והתרחקה עוד קצת מהקו האדום. ליון התארחה בטולוז וסיימה עימה בתיקו 0:0

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שבת) עם הפתעה קטנה, כאשר ראן גברה בביתה על האלופה והמוליכה, בורדו, והוא נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. מארסיי לא התקשתה לדרוס את ולנסיין 1:5, כאשר לפני כן נערכו שני משחקים. טולוז אירחה את ליון ונפרדה ממנה בתיקו ללא שערים, סנט אטיין הציגה משחק משובח והפתיעה את מונאקו כשהביסה אותה 0:3.

סנט אטיין - מונאקו 0:3

לאחר ההפסד של בורדו, הפתעה נוספת בליגה נפלה בסטאד ז'ופרה גישאר כשהקבוצה של כריסטוף גאלטייה מהתחתית ניצחה את הקבוצה מהנסיכות. בלייס מאטוידי העלה את המארחים ליתרון אחרי 14 דקות של משחק, כש-14 דקות לסיום כבש גונזאלו ברחסיו את השני. עמנואל ריבייר חתם את התוצאה המפתיעה בדקה ה-90. הירוקים עולים מקום אחד בטבלה, ל-16, והם מתרחקים מהקו האדום. הקבוצה של גי לאקומב נשארת במקום החמישי עם 39 נקודות.

טולוז - ליון 0:0

הקבוצה של אלן קזנובה אירחה בסטאד מוניסיפאל את הקבוצה שפעם הייתה אימתנית, וסיימה עימה במשחק ללא שערים. הסגולים במקום העשירי, לפחות עד המשחק של ולנסיין, עם 33 נקודות, בעוד ליון, שיכלה לסגור עוד על בורדו, עולה על חשבונה של מונאקו למקום הרביעי עם 40 נקודות. כעת הפער של הקבוצה של קלוד פואל מהמקום הראשון עומד על שמונה נקודות. עדיין גדול מדי מכדי לחשוב על אליפות.

מארסיי - ולנסיין 1:5

אחרי ההפסד למונפלייה במחזור הקודם התאוששו שחקניו של דידייה דשאן על חשבון ולנסיין הצנועה. לוצ'ו גונזאלס פתח את החגיגה בדקה ה-33, ברנדאו הכפיל כעבור עשר דקות ובנואה שיירו הגדיל ל-0:3 בדקה ה-53. קרלוס סאנצ'ז צימק לאורחים בדקה ה-66, אבל בדקה ה-77 הגיב מתיו ולבואנה עם הרביעי של מארסיי, וממאדו ניאנג חתם בתוספת הזמן את החמישייה המפוארת של התכולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully