וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מרתון שידורים ב-5+ לייב

מרתון השידורים יחל ביום שני ב-5+ לייב במשחק בין קרית שמונה לקביליו יפו, ויתפרש על פני שלושה ימים עם שמונה שידורים ישירים

סיבוב ח' של גביע המדינה יוצא לדרך, וערוץ הספורט נערך לחגיגת גביע המדינה שתצא לדרך מחר (שני) ב-5+LIVE. בסיבוב ח' של הגביע מצטרפות כל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית אל הסינדרלות מהליגות הנמוכות שעברו את השלבים המוקדמים. חגיגת הגביע תפתח כבר ביום שני בערב עם המשחק של הפועל קריית שמונה מצמרת הליגה הלאומית, שתארח את הקבוצה המפתיעה ביותר בגביע שמגיעה מליגה ב', קבוצת הכוכבים מכבי קביליו יפו.

מחרתיים (שלישי) ישודרו לאורך כל היום ארבעה משחקים בשידור ישיר ב5+LIVE, החל מ-13:30 ישודר דרבי המגזר הערבי הלוהט של אום אל פאחם – בני סכנין. בשעה 16:45 תארח הקבוצה הבכירה של הנגב, הפועל באר שבע, את עירוני נתיבות, שתנסה להפתיע ולהעפיל לשלב הבא. ב-19:00 תארח אלופת המדינה ומוליכת ליגת העל, מכבי חיפה, את הפועל כפר סבא וב-21:00, תיגמר חגיגת יום שלישי של הגביע, עם המשחק המרכזי על טהרת ליגת העל, בין מכבי תל אביב למכבי נתניה.

ביום רביעי בשעה 17:00 ייפתח ב-5+LIVE ערוץ הקיבוץ, עם יהונתן כהן, מאיה רונן, איציק זוהר ואורחים נוספים באולפן ופריצות ועדכונים מארבעה מגרשים במקביל. הערוץ יקבץ את השערים מכל המשחקים ויעקוב בשידור חי אחרי כל המתרחש בארבעת המשחקים הללו. בשעה 18:45 יעבור השידור אל המגרש בבאר שבע, בו תארח מכבי באר שבע מהליגה הלאומית את מחזיקת הגביע, בית"ר ירושלים. ב-20:45 יינעל הסיבוב, עם עוד משחק מסקרן על טהרת ליגת העל בקרית אליעזר, בין הפועל חיפה להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully