וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: רוסיה העיפה את סרביה

איבנוביץ' וינקוביץ' כשלו בזוגות, הרוסיות ניצחו 2:3 בבלגרד בדרך לחצי הגמר מול ארה"ב, צ'כיה תפגוש את איטליה

יום ההכרעות במפגשי הסיבוב הראשון בגביע הפדרציה נפתח היום (ראשון) עם העפלתה של ארצות הברית לחצי הגמר. האמריקאיות, ששוב סבלו מהיעדרן של ונוס וסרינה וויליאמס, הגיעו לצרפת כאנדרדוגיות אך הצליחו לסגור עניין מול סגנית מחזיקת הגביע מ-2009 כבר אחרי המשחק השלישי, כשמלאני אודין עשתה את העבודה מול ג'ולי קואה הוותיקה עם ניצחון 6:7, 4:6 והעלתה את ארצות הברית ל-0:3 בלתי מחיק במפגש.

יריבתה של ארצות הברית בשלב הבא תהיה רוסיה, שרשמה ניצחון גדול בבלגרד על סרביה. אחרי שסיימו את משחקי השבת בשוויון 1:1, פתחו הסרביות בצורה מרשימה, כשילנה ינקוביץ' שימחה את הקהל המקומי עם ניצחון מצוין 3:6, 6:4, 3:6 על סבטלנה קוזנצובה, אבל לאחר מכן כשלה אנה איבנוביץ' בניסיון לסגור עניין והובסה 6:2, 6:3 על ידי אליסה קלייבנובה. ההכרעה נפלה במשחק הזוגות, בו לא הצליחו שתי הסרביות החינניות להתגבר על קוזנצובה וקלייבנובה, שניצחו בקלות 1:6, 4:6 בדרך לחצי הגמר.

מחזיקת הגביע המכהנת, איטליה, שרדה אתגר לא קל באוקראינה, ואחרי ניצחון והפסד אתמול מול האחיות בונדרנקו, השלימו האיטלקיות את המלאכה. פלביה פנטה החלה עם 5:7, 6:7 דחוק על אלונה בונדרנקו, ואחרי התגברה פרנצ'סקה סקיאבונה על פתיחה צולעת וגברה 6:2, 1:6, 1:6 על קתרינה בונדרנקו כדי לקבוע 1:3 במפגש ולהבטיח את מקומן בחצי הגמר.

הכרטיס האחרון לארבע הגדולות הגיע לצ'כיה, שגברה בקושי 2:3 על גרמניה. אחרי שהצ'כיות עלו ל-1:2 בזכותה של לוסי ראדקה, שגברה על אלכסנדרה פטקוביץ' 1:6, 6:7, ואנה לנה גרונפלד איזנה ל-2:2 עם ניצחון מרשים 6:4, 3:6, 2:6 על פטרה קביטובה, נערך גם בפראג משחק זוגות גורלי, כשראדה וקבטה פשקה גברו 1:6, 3:6 על גרונפלד וטטיאנה מאלק ועלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully