וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: דימיטרייב סיים רביעי בארגנטינה

שחיין המים הפתוחים הישראלי ממשיך בתחילת העונה המצוינת, אבל הפסיד את המדליה בפוטו פיניש לפרנסיס קריפן האמריקאי

שחיין המים הפתוחים הבכיר של ישראל, מיכאל דימיטרייב, ממשיך להשיג תוצאות מצויינות והלילה (בין שבת לראשון) הוא סיים במקום הרביעי בתחרות בסבב העולמי למרחק 10 ק"מ שנערכה בעיר וידמה שבארגנטינה.

חבורה של שמונה שחיינים, מהבכירים בעולם ובהם דימיטרייב, שחו יחדיו לאורך כל הדרך במשחה השני של הסבב העולמי בשנת 2010. בפיניש המטורף ניצח האמריקאי פרנסיס קריפן, שסיים את המרחק בזמן של 1:50:57 שעה. הוא הקדים את צ'ד הו מדרום אפריקה, שקבע זמן של 1:51:00 שעה. בצמוד אליו היו פטר סטויצ'ב הבולגרי ודימיטרייב, שניהם קבעו זמן של 1:51:02 שעה ורק בפוטו פיניש ניתן היה להבחין שהבולגרי הקדים את הישראלי וגזל ממנו את מדליית הארד בכמה מאיות שנייה.

במקום החמישי סיים אלן דו קארמו מברזיל עם זמן של 1:51:03 שעה, ובמקום השישי טום ואן גן הוגדן מבלגיה, שחצה את קו הסיום יחד עם סרג'י פסנקו מאזרבייג'ן, כשלשניהם זמן דומה - 1:51:04 שעה.

דימיטרייב יכול להתנחם בפרס כספי של 1,200 דולרים. כזכור, לפני שבוע הוא דורג שמיני בתחרות הראשונה בסבב העולמי בברזיל וביחד עם המקום הרביעי בתחרות הזו הוא מתחיל להתברג בצמרת העולמית של השחייה במים פתוחים. אגב, דימטרייב שיפר היום ב-13 דקות את הזמן שהשיג בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully