וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בו הביתה

בו סוונסון דאג שלמיינץ עדיין לא יהיו הפסדי בית, כשהעניק לה 0:1 קטן על מנשנגלאדבך (44). 2:3 לפרנקפורט על דורטמונד

לאחר שמרבית המחזור ה-21 בגרמניה נערך אמש (שבת), שוחקו הערב שני משחקים נוספים בבונדסליגה שלמעשה נעלו את המחזור. ראשונה הוכיחה מיינץ הסימפטית עד כמה טובה היא בבית, כשגברה 0:1 על בורוסיה מנשנגלאדבך, על מנת לטפס למקום השביעי בטבלה. במשחק נוסף הפתיעה פרנקפורט את דורטמונד, כשגברה עליה בחוץ 2:3.

מיינץ - מנשנגלאדבך 0:1

אחת מקבוצות הבית הטובות ביותר בבונדסליגה הוכיחה הערב מדוע היא עדיין לא הפסידה העונה בביתה, כשהשיגה שלוש נקודות חשובות ביותר בנסיונה להפתיע ולקטוף כרטיס לאירופה בעונה הבאה. החבורה של כריסטיאן היידל אמנם היתה קצת פחות מסוכנת מיריבתה, שאיימה על השער במהלך המחצית הראשונה, בעיקר דרך חואן ארנגו וראול בובדילה. אלא שכמאמר הקלישאה, מי שלא מבקיע סופג - ומיינץ מצאה את הרשת שניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה, כשבו סוונסון, שחקן ההגנה השבדי, דחק מקרוב לאחר ערבוביה מכדור קרן, תוך שהוא מנצל טעות מרקו רוס. האורחים חיפשו את השוויון ורוברטו קולאוטי כמעט מצא אותו בדקה ה-47, אך הנגיחה שלו פספסה את המסגרת. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-64, ומנשנגלאדבך עצמה ירדה מנוצחת.

דורטמונד - פרנקפורט 3:2

אחרי ההפסד במחזור הקודם לשטוטגרט שקטע רצף של שישה ניצחונות, קיוו בדורטומנד שהחזרה הביתה גם תחזיר אותם למסלול ותאפשר להם להעפיל למקום הרביעי. אלא שלפרנקפורט היו תוכניות אחרות והיא עלתה למקום השביעי עם ניצחון חוץ מרשים 2:3. בנג'מין קולר הפתיע עם נגיחה לרשת בדקה השמינית, אבל דורטומנד ביצעה מהפך עם שערים של מטס הומלס (17) ולוקאס באריוס (57) שניהם מבישולים של מוחמד זידאן המצרי. אלא שפרנקפורט הייתה ראויה ליותר מזה, ובדקה ה-65 חזרה למשחק עם שער בכורה של סבסטיאן יונג הצעיר. אלכסנדר מייר הבקיע את שער הניצחון לזכות האורחים בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully