וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ואלוויק ולויטה הפסידו בתוספת הזמן

השוער הישראלי ספג בדקה ה-91, כשקבוצתו הפסידה 1:0 לניימיכן בקרב תחתית. בלגיה: 90 דקות לברדה ב-0:1 של גנק

מה יהיה עם ואלוויק? הקבוצה של השוער הישראלי אוהד לויטה, הנועלת את הטבלה, הייתה קרובה לתיקו הראשון שלה העונה בליגה ההולנדית, אך לויטה ספג שער בתוך תוספת הזמן והמשחק היום (ראשון) הסתיים בהפסד ביתי 1:0 מול ניימיכן.

המארחים דווקא יזמו יותר והגיעו למצבים לא רעים מול השער של ניימיכן, אך לא השכילו לכבוש בתשעת הניסיונות שלהם. בדקה ה-91 הגיעה העת לשלם את המחיר, כשבאס סיבום היה האיש שהכניע את לויטה, הקפטן של ואלוויק. ההפסד מותיר את הקבוצה במקום האחרון כמובן עם 12 נקודות, כאשר היא מרוחקת חמש נקודות מהמקום המוליך למבחנים ושמונה מחוף מבטחים.

בקפריסין, ברוך דגו לא שותף ב-1:1 של סלאמינה האחרונה במגרשה של ארמיס מהמקום ה-11. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-17 משער של אבנדרו רונקאטו הברזילאי, אבל קבוצתו של ניר קלינגר חזרה עם שער שיוויון של קלמטנה ציטאישווילי, שחקן מכבי תל אביב לשעבר, בדקה ה-60. לסלאמינה כעת 7 נקודות, כאשר למקום ה-12 ממנו לא יורדים ישירות יש 14 נקודות. פאפוס, ללא משה מישאלוב, סיימה ב-0:0 מול קבוצתו לשעבר של הקשר, אפולון לימאסול.

בבלגיה ניצחה גנק 0:1 את סטאנדרד ליאז', משער של קווין דה ברוינה. אליניב ברדה פתח בשורות גנק ושיחק 90 דקות, לפני שהוחלף על ידי מאוריציו אקווינו. סמואל יבואה נכנס כמחליף בדקה ה-68.

*** טורקיה: פיני בלילי לא שיחק ב-2:2 של אנטליהספור בחוץ מול קסימפאסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully