וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אם ננצח בקאזאן, זו תהיה הסנסציה השנייה"

אחרי הניצחון על ולנסיה, המאמן ושחקניו בונים על הפתעה נוספת ביורוקאפ. גודס על ההצעה מאוקראינה: "יש מספר מועמדים"

הפועל ירושלים המריאה היום (ראשון) לרוסיה, לקראת משחקה (שלישי) בשלב הבתים של היורוקאפ נגד קאזאן, כשניצחון במשחק זה יציב את הקבוצה האדומה מבירת ישראל עם רגל וחצי בשלב הבא של המפעל. למרות שני הניצחונות המשכנעים מול ולנסיה וגלאטסראיי, המשחק בקאזאן אמור להיות סיפור שונה לגמרי מכיוון שמדובר באחת הקבוצות העשירות ברוסיה עם סגל חזק למדי, שהתחזקה לא מכבר בסנטר הפולני מאצ'יי לאמפה, שהגיע ממכבי תל אביב.

"זה הולך להיות משחק קשה מאוד ואנחנו מגיעים כאנדרדוג", אמר מאמן הפועל ירושלים גיא גודס לפני ההמראה. "הם באים אחרי שני הפסדים, והם יבואו מרוכזים למשחק. אם נצליח לנצח שם זו תהיה הסנסציה השנייה שנעשה באירופה. היה לנו שבוע להתכונן למשחק הזה, עבדנו על דברים הגנתיים בעיקר כי קאזאן היא קבוצת התקפה מצוינת. בהפסדים שלהם, האחוזים שלהם מהשלוש יורדים, ועל זה התמקדנו".

גודס התייחס גם כן להצעה שקיבל לגבי אימון נבחרת אוקראינה ואמר: "אני עדיין לא יודע את כל הפרטים לגבי זה. אני יודע שיש מספר מועמדים לתפקיד ואני לא היחיד".

"בשלוש השנים האחרונות הם הצליחו לשמור את השחקנים המרכזיים, לכן הם מאוד מחוברים", אמר הגארד הישראלי יובל נעימי לגבי היריבה. "אני חושב שאם נצליח להפתיע שם, אפשר יהיה להגיד שבעצם עלינו שלב. כבר אמרנו שביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully