וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "מדובר בהגרלה סבירה"

יו"ר ההתאחדות זהיר לקראת מוק' יורו 2012: בניון: "יהיה קשה". חריסטאס: "בית נוח". ביליץ': "ניאבק עם יוון על ראשות הבית"

הגרלת מוקדמות יורו 2012 זימנה לישראל את קרואטיה, יוון, לטביה, גיאורגיה ומלטה. המשחק הראשון ייערך בחודש ספטמבר 2010 והמשחק האחרון ישוחק בחודש אוקטובר 2011, כשלוח המשחקים יפורסם לאחר שהנבחרות השונות ידונו בינן לבין עצמן.

קפטן נבחרת ישראל וקשר ליברפול, יוסי בניון, הגיב לתוצאות:
"אין כאן עניין של בית קשה או קל, ראינו מה קרה בקמפיין הקודם נגד אותן נבחרות. שיחקנו נגד הנבחרות הללו ואנחנו מכירים אותן. ברור שיהיה קשה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שהתחייב כי ישראל תעלה למונדיאל לאחר ההגרלה למוקדמות דרום אפריקה 2010, היה הפעם זהיר מיוחד ונמנע מהצהרות. "מדובר בהגרלה סבירה", אמר לוזון, "אך הדבר היחיד שיקבע אם זו הגרלה טובה או לא טובה יהיו התוצאות בסיום הקמפיין. שלוש מהנבחרות בבית - יוון, לטביה וקרואטיה, מוכרות לנו מהקמפיינים האחרונים של הנבחרת. נקווה הפעם למקצה שיפורים".

בלם נבחרת ישראל, אבי סטרול, הוסיף: "כל הגרלה היא הגרלה קשה. אנחנו מבחינתנו צריכים להתרכז בעצמנו, בנבחרת שלנו, ולעשות את המירב על מנת לעלות שלב. נצטרך לעבוד מאוד קשה. זה נכון ששיחקתי כבר מול קרואטיה, יוון ולטביה, אבל צריך להבין שברמות האלה, כל הגרלה שהיינו מקבלים הייתה קשה והנבחרת היריבה הייתה חזקה. אני תמיד אופטימי ומאמין שאפשר לעלות".

גיאורגי דראסיליה הגיאורגי, עוזר מאמן מכבי חיפה, אמר על ההגרלה: "כמובן שלא מדובר בהגרלה פשוטה עבור הנבחרת הישראלית. נבחרת גיאורגיה מתחילה מהפך, ובקמפיין הקרוב יעמוד לרשותו של המאמן סגל חדש ושחקנים חדשים. קשה לדעת מה יקרה לאור המדיניות החדשה, אבל מה שברור הוא שבנבחרת גיאורגיה מחפשים שינוי, וזה התחיל בזה שהחליטו להביא מאמן גיאורגי ולא זר. בקמפיין האחרון הנבחרת לא הייתה טובה, ולכן עשתה חילופים ואת המהפכה המתבקשת. בכל מקרה, זאת לא נבחרת קלה לשחק נגדה, במיוחד כשמדובר על נבחרת מהדרג החמישי".

הרוויה קובצ'ביץ', הקשר הקרואטי ששיחק בבני יהודה ובהפועל רמת גן והיום במכבי הרצליה, נשמע אופטימי עבור הצד הישראלי: "אני חושב שבסך הכל זו הגרלה טובה לישראל. חייבים להודות שיחסית לכל הנבחרות בדרג הראשון מדובר אולי באופציה הכי קלה. אבל אל תשכחו שעדיין מדובר בנבחרת חזקה מאוד שתמיד באה כדי לנצח ולא משנה מי היריבה ואיפה המשחק נערך. יש יתרון מסוים בעובדה שישראל כבר שיחקה עם קרואטיה, כי אתם יכולים לבוא עם ביטחון משום שזו כבר יריבה שאתם מכירים. כמובן שלעומת גרמניה, ספרד איטליה ואנגליה מדובר בהגרלה טובה עבורכם, אבל בקרואטיה משחקים שחקנים מוכשרים כמו מודריץ', קראנצ'אר ודודו דה סילבה הכוכב בהתקפה כך שזה לא יהיה קל".

חריסטאס: "קיבלנו הגרלה טובה"

אצל יריבות ישראל קיבלו את ההגרלה בשלוות נפש. היוונים היו מרוצים מאוד להימנע מאחת מאריות היבשת בדרג הראשון ולא התרגשו ממפגש נוסף עם ישראל. גם בקרואטיה סימנו את יוון כאיום המרכזי בבית בעוד ישראל קיבלה הרבה פחות כבוד.

החלוץ אנחלוס חריסטאס, שחקנה של נירנברג הגרמנית הגיב: "שיחקנו נגד כל הנבחרות ואנחנו מכירים אותן בעל פה. אין מה להוסיף מילים, ביחס לשאר הבתים, קיבלנו הגרלה טובה. בכנות, שמחתי כשקיבלנו את קרואטיה ולא את פורטוגל, ספרד או אנגליה.

"קרואטיה נבחרת חזקה, אבל לא כמו האחרות. הם יהיו היריבים הגדולים שלנו, אבל גם ישראל היא איום. אנחנו מכבדים את כל היריבות, אבל מדובר בבית נוח ואם נהיה רציניים, לא אמורה להיות לנו בעיה. אסור לנו לחזור על טעויות הקמפיין האחרון בו הפסדנו לשוויץ ועשינו תיקו נגד ישראל ומולדובה".

יו"ר ההתאחדות היוונית סופוקליס פילאביוס הוסיף: "הגרלה טובה, נמנענו מהנבחרות הגדולות. לאחרונה שיחקנו נגד ישראל ולטביה ואנחנו מכירים אותן היטב". המאמן אוטו רהאגל המשיך באותו הקו: "קרואטיה היא הנבחרת הטובה בבית, אבל עלינו להיות רציניים מול כולם. זה בית מצוין להעפיל ממנו מהמקום הראשון או לפחות לסיים במקום השני, אבל האוהדים שלנו יודעים שהראש בדרום אפריקה".

מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' אמר עוד לפני ההגרלה כי: "אחרי שתי הגרלות קשות, הגיע הזמן שיהיה לנו קצת מזל". לאחר ההגרלה, ביליץ' התקשה להסתיר את חיוכו ופרגן בעיקר ליוונים: "ליוון יש את אחד המאמנים הטובים באירופה והם יאבקו איתנו על המקום הראשון. בניגוד אלינו, הם ניצחו את אוקראינה וישחקו במונדיאל וזה מראה כמה הם חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully