וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד

וינסנט אניימה חזר אל שער האדומים, ההגנה נראתה רגועה והחלק הקדמי חורר את רשת הדרומיים בדרך לניצחון המוחץ

הפועל תל אביב לא ניצחה בליגה באיצטדיון הי"א מאז 2001? מכבי תל אביב חלפה על פניה בטבלה שבועיים לפני הדרבי? הכל טוב ויפה, אבל לקבוצה של אלי גוטמן לא הפריעה הסטטיסטיקה השלילית והעמדה הלא מוכרת ממנה הגיעה למשחק. הקבוצה של אלי גוטמן הביסה הערב (ראשון) 0:4 את מ.ס. אשדוד ללא מאמץ מיוחד, כאשר הכריעה את המשחק כבר אחרי רבע שעה עם שערים של ערן זהבי ואיתי שכטר, הוסיפה שניים נוספים מרגלי שכטר ודדי בן דיין במחצית השנייה ושבה אל המקום השני במרחק 12 נקודות ממכבי חיפה.

ערן זהבי שחקן הפועל תל אביב חוגג עם השוער וינסנט אניימה. ברני ארדוב
לא חיכה יותר מדי. זהבי חוגג עם אניימה/ברני ארדוב

באשדוד חלמו על הפתעה והעפלה למקום הרביעי, אבל צורת המשחק שלהם הבהירה שוב עד כמה הבעיה של הקבוצה מהדרום היא בעיקר מנטלית. הפועל תל אביב הצליחה לבצע מהלכים בקלות יתרה וההגנה האשדודית שנראתה כל כך טוב העונה נחדרה פעם אחר פעם, כשרק יכולת טובה של דרגאן סטויקיץ' מונעת תבוסה מחפירה עוד יותר. דימיטאר מקרייב, שרצה להרשים את הסקאוטים מרוסיה ומבלגיה שבאו לחזות בו, היה חלש ולא סיכן ולו פעם אחת את השער של וינסנט אניימה.

כמה חיכו בהפועל תל אביב שהשוער הניגרי ישוב מהמחויבות שלו בנבחרת. השקט והביטחון שמקרין אניימה על ההגנה שלו עושות את ההבדל אצל האדומים (בלבן הערב). מספיק רק להיזכר בעקיצות של התקפת מכבי נתניה במחזור הקודם על מנת להבין את חשיבותו ליציבות בעורף. כשההגנה משדרת רוגע, ההתקפה יכולה להתרכז כל כולה בהבקעת שערים, כפי שהפועל מיטיבה לעשות העונה עם 51 שערי זכות. ערן זהבי שוב הוכיח כי מקומו בהרכב מוצדק, איתי שכטר חזר למקום השני בטבלת המבקיעים עם צמד (15 בסך הכל) ודדי בן דיין עם התשיעי העונה מציג מספרים נדירים עבור כל מגן.

הערב הרוויחה הפועל תל אביב גם חיזוק בדמות בויאן ורוצ'ינה, שערך בכורה ויוסיף ודאי מחץ לחלק הקדמי כאשר יתחבר לשאר השחקנים ויבין את שיטת המשחק של גוטמן. המאמן שלו יקווה שזה יקרה במשחקים הרבה יותר חשובים - אולי בדרבי התל אביבי - נגד יריבות שלא יתבטלו מול שחקניו ללא תנאי כבר בדקות הפתיחה. ואשדוד? היא פשוט לא בליגה הזאת. יוסי מזרחי צריך לחשוש גם למקום בפלייאוף העליון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 3: שריקי השאיר למשה אוחיון שבעט בנגיעה מ-16 מטרים למרכז השער, אניימה שמט ומיהר לתקן.

דקה 11: גול! נאתכו הגביה כדור חופשי לרחבת אשדוד, קינגווה הרחיק רע וזהבי בעט חזק בין שחקני אשדוד והכניע את סטויקיץ'. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 15: גול! שכטר דהר לתוך הרחבה, השאיר אבק למתן אוחיון וגילגל בנונשאלנטיות לקורה הרחוקה ולרשת. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 33: פופוביץ' פרץ מימין ומ-19 מטרים בעט חזק למרכז השער, אניימה הצליח להדוף בקושי.

דקה 38: ורמוט בכדור רוחב מצוין מצא את זהבי במרחק ארבעה מטרים מהשער, אבל סטויקיץ' קפץ מולו ועצר ברגליו. כדור הקרן הגיע לורמוט, שבעט מחוץ לרחיבה מעט מעל המשקוף.

דקה 39: ורמוט הכניס בכדור עומק מתוחכם את זהבי לרחבה, אבל הוא שוב החמיץ בגדול ממטרים ספורים מול סטויקיץ' שיצא לעברו.

דקה 55: גול! נאתכו הקפיץ קדימה לעבר לאלה שהיה בעמדת נבדל, מסר כדור רוחב לשכטר והחלוץ השלים צמד. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 64: גול! נאתכו הגביה כדור קרן, הגנת אשדוד התקשתה להרחיק ובן דיין כבש מקרוב את התשיעי שלו העונה. 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 73: רביבו נותר פנוי בצד שמאל של הרחבה והניף רגל, אבל אניימה הדף מצוין.

דקה 74: ידין הפציץ מ-20 מטרים, סטויקיץ' זינק והדף.

דקה 77: ורוצ'ינה במצב נהדר בעט מזווית אלכסונית ונעצר אצל סטויקיץ', כשנאתכו לא הצליח לנתב את הריבאונד פנימה.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, מאור פרץ, סטפן קינגווה (שי רביבו, 54), ניר ביטון, משה אוחיון, עידן שדה (רחמים צ'קול, 59), עידן שריקי (ניר נחום, 59), דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (זוראב מנטשאשווילי, 75), ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי (ויקטור מרעי, 75), איתי שכטר (בויאן ורוצ'ינה, 67), מהראן לאלה.

איתי שכטר חלוץ הפועל תל אביב עם המאמן אלי גוטמן. ברני ארדוב
מוכנים לדרבי. שכטר וגוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully