וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו: "יובנטוס לא מסוגלת לנצח כרגע"

הבלם טוען כי ריבוי הפצועים והטמעת הטקטיקה החדשה של זאקרוני מפריעים לביאנקונרי. זאקרוני: "מודעים היטב למצבנו"

חמישה מחזורים ללא ניצחון ויחס שערים של 8:3, זה מאזן הליגה של יובנטוס בתקופה האחרונה. צ'ירו פרארה פוטר, אלברטו זאקרוני חתם וגם הוא לא הצליח להביא לגברת הזקנה מעט שמחה, כשתחת שרביטו רשמו הביאנקונרי שתי תוצאות תיקו. אמש (שבת) סיימה יובה ב-1:1 בליבורנו, ומהמקום השישי בטבלת הסרייה A המציאות נראית עגומה מתמיד.

"יובנטוס לא מסוגלת לנצח כרגע", אמר בלם הקבוצה פאביו קנבארו, שסובל מכאבים בשריר רגלו הימנית, אך לא צפוי להיעדר בהמשך. זאקרוני עלה עם שלושה שחקני בלמים - קנבארו, קייליני ולגרוטאליה - והשיטה לא הוכיחה את עצמה באותו משחק.

"השיטה תלויה בגישה למשחק", אמר קנבארו, "ניסינו את הטקטיקה הזאת בפעם הראשונה, היו דברים חיוביים והיו שליליים. כרגע לא הולך לנו וספגנו בכל אחד מעשרת המשחקים האחרונים שלנו. חבל, כי נתנו הכל בהכנות למשחק השבוע. אני תמיד אמרתי שרק עבודה קשה היא הפתרון. אנחנו מקווים שמספר שחקנים פצועים יחזרו, כי יותר מדי חסרים לנו בסגל".

המאמן זאקרוני היה מאוכזב אחרי המפגש עם ליבורנו, ואמר: "המשחק לא משאיר אותנו עם סיבות לחייך, הקבוצה שלי עשתה יותר מדי טעויות במרכז המגרש, במיוחד במעבר מהגנה להתקפה. קבוצה כמו יובנטוס לא יכולה להרשות לעצמה להשאיר שחקני יריבה חופשיים ברחבה, כמו שהשארנו את אנטוניו פיליפיני. אנחנו מודעים היטב למצב שלנו, אחרי שכמה שחקנים חשובים יחזרו לכשירות אני מצפה שנרים את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully