וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא סיסי, זה סיסה

חלוץ פנאתינייקוס ג'יבריל סיסה כבש צמד ב-0:3 על לאריסה, ובקבוצה מריחים אליפות ראשונה מאז 2004. טועמה לא שותף

פנאתנייקוס המשיכה הערב (ראשון) את דרכה אל עבר תואר אליפות ראשון מאז 2004 ושני ב-13 השנים האחרונות. הקבוצה הירוקה של אתונה סימנה את משחק החוץ נגד לאריסה מהתחתית כמוקש והיא גם עלתה אליו לאחר שאולימפיאקוס הביסה 1:5 את לבאדיאקוס, אבל היא שמרה על קור רוח וניצחה 0:3. לאחר 21 מחזורים פאו ממשיכה להוביל את הליגה עם פער בן שש נקודות מהיריבה העירונית השנואה, ונראה שרק מעידה גדולה שלה תגרום לאבד את מה שהיא אוחזת ביד.

החלוץ הישראלי של לאריסה שמעון אבו חצירא פצוע ולא נכלל בסגל למשחק, הקשר סלים טועמה לא שותף במשחק. פאו, שהגיעה למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות (0:0 אצל אריס סלוניקי ו-1:1 ביתי עם א.א.ק אתונה), לא הצליחה לכבוש במשך 44 הדקות הראשונות, אלא שאז, תוך שלוש דקות היא חבטה פעמיים בלאריסה.

מי אם לא החלוץ הצרפתי ג'יבריל סיסה היה זה שהעלה את פאו ליתרון. סיסה, שהובא העונה בכסף גדול לקבוצה הירוקה, יודע שעם כל הכבוד לאירופה הוא הובא על מנת לפרוע שטרות בליגה, ובינתיים הוא עושה זאת בגדול. זמן לא רב לאחר מכן הוא היכה על הברזל בעודו חם, כשהרשית את השני, שתי דקות בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והוריד את קבוצתו ביתרון מבטיח. בכך העלה סיסה את מניין כיבושיו ל-17, והרגל עוד נטויה. בדקה ה-82 סוטיריס ניניס כבש את השלישי, והקבוצה של ניקוס ניופליאס שמרה על הסטטיסטיקה כשהיא לא הפסידה במשחק ליגה ללאריסה מאז 1991.

לאריסה תמשיך להיאבק על חייה בתחתית, כאשר לאחר המחזור היא מדורגת מתחת לקו האדום, במקום ה-14 עם 21 נקודות, בגלל הפרש שערים פחות טוב מאשר לזו שמעליה, פאס ג'יאנינה, לה היא הפסידה בקרב התחתית במחזור הקודם. מי שכנראה ייאבק על המשך דרכו בקבוצה הוא המאמן מרינוס אוזונידיס. מעמדו של האחרון התערער מאוד לאחרונה, ובתקשורת היוונית אף נטען כי במקרה של הפסד לפאו ייאלץ המאמן לפנות את מקומו. כעת, יהיה מעניין לראות מה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully