וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "אנחנו מקווים שברצלונה תמעד"

שחקן ריאל שולף את הסכינים, לאחר שהפער נשמר על חמש נקודות. גווארדיולה: "לא זכינו בשישה תארים בגלל השופטים"

ריאל מדריד וברצלונה שוב ניצחו, די בקלילות אפשר לומר, במחזור ה-21 של הליגה הספרדית. הבלאנקוס עשו את זה עם 0:3 קליל ביותר על אספניול בסנטיאגו ברנבאו, האלופה, שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים, התקשתה קצת יותר עם 1:2 על חטאפה בקאמפ נואו , והפער בצמרת נותר בן חמש נקודות. במצב עניינים שכזה, כאשר הסטטוס קוו נשאר, מתעסקים בדברים אחרים, יותר מעניינים.

במשך השבוע האחרון דובר רבות על כך שריאל מתלוננת שהשופטים עוזרים לברצלונה בעונה הנוכחית. "אף אחד בריאל, וכמובן שלא אני, התלוננו לגבי השופטים. הם עושים טעויות, כמו כולם", אמר מנואל פלגריני לגבי ההאשמות. על המשחק עצמו אמר: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת. במחצית השנייה היינו פחות ניידים. יש לנו 11 ניצחונות ביתיים ואנחנו מושלמים בבית, מהבחינה הזאת אני מרוצה. יש עוד 17 משחקים עד סיום הליגה. אי אפשר לדעת מה העתיד טומן בחובו".

מי שחווה משחק טוב הוא קאקה. הקשר הברזילאי, שחזר לא מכבר מפציעה, כבש את השער השני במשחק, ואמר בסיום: "כל משחק שעובר אני מרגיש טוב יותר". קאקה גם התייחס לחברו הטוב, כריסטיאנו רונאלדו שנעדר מהמפגש לאחר שהערעור שלו לא התקבל והוא לא שיחק. "הוא חיוני לנו", אמר קאקה, "אבל הקבוצה לא יכולה להסתמך על שחקן אחד בלבד. אנחנו מקווים שברצלונה תמעד ותאבד נקודות איפשהו".

מי ששב בסערה הוא גונזאלו היגואין. החלוץ הארגנטינאי הנהדר חזר לאחר שלושה שבועות של השבתה עקב פציעה, נכנס בדקה ה-72 וכבש את השלישי בדקת הסיום - חזרה מוצלחת ביותר. היגואין לא אהב את ההשוואה שניסו לעשות לו לקארים בנזמה. "אני והוא חברים", אמר. "אין בינינו שום דבר רע, יש דווקא תחרות בריאה. ברצלונה עוד תפסיד נקודות ואנחנו חייבים לנצל זאת". על האהבה הרבה שקיבל מהקהל בברנבאו אמר: "זה גורם לך להרגיש אושר רב ומעיד שאני עושה דברים בצורה נכונה".

ההגנה של ברצלונה מתפרקת

אלופת אירופה שמרה על פער חמש הנקודות שלה מריאל. בארסה, שחסרה במשחק את הבלם קרלס פויול, תחסר בבא שני בלמים אחרים, ג'ראר פיקה ורפא מארקז שהורחקו ב-1:2 על חטאפה בקאמפ נואו. גם פפ גווארדיולה התייחס לנושא השופטים. באופן כללי גווארדיולה מברך על העובדה שברצלונה שינתה את דרכה והתנהגותה מהעבר - להתלונן על השופטים.

"הנושא הזה לא רלוונטי מבחינתי כלל", אמר מאמן הקבוצה הקטלאנית. "זה מה שאני תמיד אומר לשחקנים שלי. זה בזבוז זמן לדבר על שופטים וזה רע לכדורגל. לא זכינו בשישה תארים בגלל השופטים". על המשחק אמר: "ניצחונות כאלה מחזקים אותנו. אלו משחקים שאנחנו עושים את הדברים בצורה יותר נחושה".

מלבד שני הבלמים החסרים במשחק הבא של ברצלונה, מי שעוד ייעדר מסגל הקבוצה בשלושת השבועות הקרובים הוא המגן ימני דני אלבס שנפצע. הברזילאי יחמיץ את המשחקים בליגה נגד אתלטיקו מדריד וראסינג סנטאנדר וכן את המשחק הראשון של שמינית גמר הצ'מפיונס ליג נגד שטוטגרט. גם יא יא טורה נפצע, והוא ייעדר לתקופה של 10 עד 15 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully