וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי יוצא למלחמה על הסרט

אחרי שהודח על ידי קאפלו מתפקיד קפטן הנבחרת, בלם צ'לסי מודיע: "אלחם עליו בציפורניים". דיווח: טרי וברידג' שוחחו

ג'ון טרי מסרב להירגע לאחר הדחתו מתפקיד קפטן הנבחרת. ביום שישי הודיע פאביו קאפלו לבלם צ'לסי על ההחלטה שהגיעה בעקבות הפרסומים על רומן שניהל טרי עם בת זוגו של חברו לנבחרת, ווין ברידג'. התקשורת האנגלית שיבחה את ההחלטה של המאמן האיטלקי, אך טרי עצמו טוען כי נפגע ממנה.

"זה כואב כל כך, אבל אשיב מלחמה", אמר הבלם בראיון ל"סאן". "אם יש סיכוי של אחוז אחד שאהיה קפטן הנבחרת במונדיאל, אלחם על זה בשיניים ובציפורניים. כל חיי נחלמתי ואני לא מתכוון להפסיק עכשיו", המשיך הבלם, ששמע על הדחתו בתום פגישה בת 12 דקות בלבד.

קאפלו אמר לטרי שהפרסומים על מעלליו מחוץ למגרש גרמו להסחת דעת עליה הוא לא מוכן לעבור לסדר היום, אך ציין כי אין בכוונתו להתערב בחייו האישיים של הבלם. "שבר אותי כששמעתי ממנו שלא אהיה הקפטן. לא לזה ציפיתי כשנכנסתי לפגישה. אני מאמין שאקבל את התפקיד חזרה כשהכל יתקרר. יש לי את כל הסיבות להילחם כדי לקבל חזרה את הסרט".

בינתיים, "הדיילי מייל", מדווח היום (ראשון) כי בלם צ'לסי ו-ווין ברידג' הסכימו ביניהם להשאיר מאחור את פרשת הרומן של טרי עם בת זוגו של ברידג', ולהבהיר למאמן פאביו קאפלו כי אין להם בעיה לשתף פעולה על המגרש.

גורם המצוי בפרשה אמר ל"דיילי מייל" כי השניים דיברו ביניהם. "זה לא אומר שאחד מהם יקבל את דבריו של השני, אבל הדבר החשוב הוא שהשניים דיברו. הם לא חייבים לצאת יחד, אבל הם עובדים על מערכת היחסים ביניהם. שיניהם יודעים שעליהם לחשוב על טובת הנבחרת".

בנוסף, "ניו אוף דה וורלד", מפרסם כי מאמן אנגליה פאביו קאפלו ביקש מטרי לפנות לעזרה מקצועית, שתעזור לו לתקן את דרכיו ולהתגבר על האירועים האחרונים בהם כיכב.

קאפלו החליט כי ריו פרדיננד ישמש כקפטן במשחק הידידות נגד מצרים בחודש הבא כשסטיבן ג'רארד ישמש כסגנו. טרי פרסם הודעה רשמית מיד לאחר ההחלטה בה טען כי הוא מכבד את החלטת קאפלו וימשיך לתת הכל למען הנבחרת. מקורב למאמן האיטלקי אמר ל"סאן": "הוא החלטי ובסך הכל רוצה לדאוג שהכל יהיה בסדר על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully