וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ומטה אשר מוכנות לדבר האמיתי

לפני גמר הגביע בשלישי, הדאבליסטית ניצחה 0:3 את כפ"ס, וסגניתה בטבלה לא התקשתה לגבור באותה תוצאה על בת ים

שלושה ימים לפני גמר גביע המדינה בכדורעף, נראה ששתי הפינאליסטיות מגיעות לשם מוכנות. מכבי תל אביב והפועל מטה אשר ניצחו במשחקי המחזור ה-21, שמרו על הסטטוס קוו בצמרת הטבלה, אך עוד יותר חשוב: הן יכולות להרגיש מוכנות לקרב האמיתי ביניהן, שיתקיים ביום שלישי באולם במלחה ב-19:30.

הדאבליסטית המשיכה לשייט בליגה לעוד ניצחון קליל ו-21 במספר, הפעם על הפועל כפר סבא, כשזה נגמר ב-0:3 חלק. הצהובים, שאיבדו מערכה באמצע השבוע בחצי הגמר נגד עירוני קרית אתא, לא נתנו לשחקנים של שגיא ברעם להפריע להם לשמור על המאזן המושלם. 150 צופים באולם בר לב ראו את מכבי מנצחת 11:25 במערכה הראשונה, וגם בשתי המערכות הבאות הם שלטו בעניינים וניצחו 19:25 ו-16:25 הודות למשחק מצויין של שון פייגה וניקולאס אפרון.

כבר אתמול (שישי) פתחה הפועל מטה אשר את המחזור עם ניצחון קליל, 0:3 על עירוני בת ים השישית. לאחר מערכה ראשונה צמודה, שהסתיימה ב-25:27 למטה אשר, השתחררו המארחים וניצחו בשתי המערכות הבאות 16:25 ו-14:25. משחק נוסף בבית העליון בין קרית אתא לארזים רעננה יתקיים ביום שני הקרוב ב-20:00.

בבית התחתון נערכו שני משחקים: אליצור כרמיאל ומ.ס עילבון, שתי העולות החדשות, קיוו לשפר עמדות בטבלה, כאשר ידה של כרמיאל הייתה על העליונה בזכות 0:3 חלק. כרמיאל, שהגיעה מהמקום האחרון למשחק אחרי שמונה הפסדים רצופים, שלטה ללא עוררין וניצחה 13:25, 27:29 ו-10:25. מיכאל סופרון ואנדריי זיידמן היו המצטיינים בשורות המנצחת, שמשיגה ניצחון שני העונה, שמצמצם מעט את הפער מעילבון. א.ס. רמת השרון ניצחה את מכבי הוד השרון 0:3. כל המערכות הסתיימו ב-23:25 לרמת השרון, שם הצטיין אוהד רדקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully