וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "מי המציא ש'סגרנו את העונה'"?

המאמן רטן כשנשאל האם נשארו לבית"ר מטרות, והוסיף: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה". לוזון: "יש הרבה במה להשתפר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בני יהודה אירחה הערב (שבת) במגרשה את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. שתיהן חיפשו לצאת מהמשבר שפוקד אותן עם ניצחון, אך הן נפרדו בתיקו 0:0. הקבוצה של גיא לוזון ללא ניצחון זה שישה משחקים ברציפות. היא עדיין במקום השלישי, אבל מ.ס. אשדוד, אם תנצח את הפועל תל אביב, תעקוף אותה.

הקבוצה של יצחק שום לא חוותה ניצחון מזה ארבעה משחקים, והיא השיגה אחד בשבעת האחרונים שלה. היא עלתה למקום החמישי, כשתיקו של אשדוד יחזיר אותה לשישי. אנשי הבירה והשכונה יחפשו לשבור את המזל הרע במשחקי סיבוב ח' בגביע המדינה שייערכו באמצע השבוע הקרוב.

עידן טל: "לא כבשנו, אבל נהנינו מהמשחק"

בית"ר ירושלים הגיעה ללא מעט הזדמנויות טובות, אבל נראה שהחדות רחוקה מלהיות נחלת חלוציה, כשברק יצחקי וטוטו תמוז פגעו בכל חוץ מאשר בשער. "זה כבר משחק שלישי שאנחנו מגיעים לאינספור מצבים", התלונן מאמן בית"ר ירושלים יצחק שום. "אני חושב שזה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. עשינו הכול חוץ מלהבקיע ואני מאוכזב. עבדנו על זה באימונים, אבל לא הצלחנו לכבוש. אנחנו מתמודדים על מקום רביעי שיכול להביא אותנו לאירופה, יש גם גביע המדינה.

לאחר מכן נשמע שום עצבני הרבה יותר, כאשר נשאל האם הקבוצה שלו גמרה את העונה באיזושהי צורה: "מאיפה המציאו את האמרה 'סוגרים את העונה?'. שחקנים מקצוענים סוגרים עונה? הם צריכים לשחק בשביל הקהל, הכסף וההנאה. יש להם מה להראות, במיוחד כשאנחנו לא יודעים מה יקרה עם הקבוצה בעונה הבאה. היום עשינו הכל נכון, הגענו להמון מצבים, אבל לא הבקענו. לפעמים יש חוסר מזל מסוים. נגד באר שבע שיחקנו טוב ולא הבקענו, וגם הערב. נמשיך לעבוד קשה ולתרגל באימונים, ובסופו של דבר זה ייכנס".

הקשר עידן טל אמר: "השורה התחתונה היא כמובן שזה כבר משחק רביעי ללא ניצחון, אבל היה חשוב לנו לחזור ליהנות מהכדורגל ואמנם שוב לא כבשנו, אבל נהנינו מהמשחק. הוא זרם כמו שרצינו ויכולנו לנצח 0:3, אבל חוסר מזל מנע מאיתנו לנצח אפילו 0:1. ביום רביעי בגביע אנחנו לא נסתמך על המזל, אני בטוח שאם נציג יכולת כזו מול מכבי באר שבע, נכבוש. רק אחרי המשחק בגביע, נחשוב על המשחק נגד מכבי חיפה".

קשרה הזר החדש של שבית"ר סבסטיאן ואסקז, שעשה את הבכורה כשנכנס בדקה ה-87, אמר בסיום: "יש לחץ כי זה מועדון גדול שחייב לנצח תמיד. אנחנו מגיעים כדי לנצח, אבל לא מצליחים להביא תוצאות. אנחנו מגיעים למצבים וההגנה די יציבה, אבל חסר הגול שיפתח את המשחק. היו לנו שמונה הזדמנויות לגול, אבל לא הבקענו צריך להמשיך וזה יגיע".

אפק: "לפחות הפעם שמרנו על שער נקי"

בני יהודה ממשיכה להפגין רכות נגד הגדולות. הקבוצה של לוזון לא ניצחה אף אחת מהן העונה, וחמור מכך גם לא כבשה נגדן. "אני חושב שבית"ר ירושלים", סבר בסיום לוזון, "במיוחד במחצית השנייה הגיעה ליותר הזדמנויות. בלי קשר, זה היה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. שיחקנו בלי בלם ומגן אמיתיים וזה פגע במשחק ההגנה שלנו, כי לא כל יום מגיעים נגדנו לכל כך הרבה מצבים, אבל זה שדלה איינוגבה חזר עשה לנו טוב. אנחנו שמחים שהוא כאן, אבל צריכים להשתפר בהרבה אספקטים של המשחק.

"אין ספק שאנחנו כרגע בתקופה פחות טובה שלנו, אבל נוכל לחזור דרך אגרסיביות ובעזרת גול שיחזיר ביטחון", עוד הוסיף לוזון. "יש כאן קבוצה טובה שרוצה להצליח, והיא תצליח. אלירן עטר, כמו עוד כמה שחקנים במסגרת האלתורים פה, עלה עם כאבי גב חזקים וזה השפיע עליו. קבוצה טובה צריכה להתגבר על כל המכשולים ואנחנו נעשה זאת. הפנים כבר למשחק הגביע מול הפועל עכו".

שוער הקבוצה דלה איינוגבה, שחזר מאליפות אפריקה והציג יכולת מצוינת, הצטנע: "לא רק אני הייתי טוב, זכיתי לתמיכה של שאר החברים ואני שמח שההגנה שלנו עשתה את העבודה".

עמרי אפק: "אנחנו עוברים תקופה לא קלה, אבל אני שמח שלפחות שמרנו על שער נקי. זו גם התחלה ואני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון להמשך. כבר ממחר נחזור להתאמן בשיא המרץ כי בעוד ארבעה ימים הפועל עכו מגיעה לכאן למשחק גביע וכל יום קובע. אני מקווה ומאמין שדרך הגביע נחזור לנצח כי שם אין ברירה - מי שמפסיד, בחוץ. בגביע כל הקלישאות נכונות, אז כדאי שנגיע מפוקסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully