וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו מתחילה לאבד את הביטחון

האלופה הפסידה במפתיע 4:2 לראן, ומונפלייה נגסה בהפרש, שצומק לשלוש נקודות, אחרי 0:2 בבולון. אוקזר ופ.ס.ז' הושפלו

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית יצא הערב (שבת) לדרך והביא עימו מספר תוצאות מפתיעות, כשבראש נמצאת בורדו, שהפסידה נקודות חשובות כשנוצחה 4:2 על ידי ראן. מונפלייה הצליחה לצמק את הפער מהאלופה לשלוש נקודות בעזרת ניצחון 0:2 בבולון, אבל הרעש האמיתי הגיע מפריס, שם הובסה פ.ס.ז' 3:0 בידי לוריין. גם גרנובל האחרונה, שניצחה רק פעם אחת העונה עד הערב, הדהימה כשמחצה 0:5 את אוקזר. ליל השלישית השיגה רק 1:1 בניס.

ראן - בורדו 2:4

לא לזה ציפו בבורדו, שם שב יוהאן גורקוף, הכוכב הבלתי מעורער של האלופה, לעיר הולדתו עם הזיכרון הנהדר של הצמד שהבקיע באותו מגרש בעונה שעברה לרשת קבוצת נעוריו. הפעם המציאות הראתה אחרת מבחינת קבוצתו, ששמטה נקודות חשובות במאבק על האליפות.

ראן, שהשיגה ארבעה ניצחונות ותיקו אחד בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה, והגיעה במצב רוח נפלא אחרי 0:4 על גרנובל במחזור הקודם, כבשה שלושה שערים תוך 44 דקות, כשסילבן מארבו (4) כבש ראשון, ג'ימי בריאן (17, פנדל) ואיסמעיל באנגורה (48) הרשיתו והעלו את המארחים ל-0:3 מבטיח. אבל דווקא אז בורדו הצליחה להתעורר, יוהאן גופראן (64) צימק, ו-וונדל (69) קירב את בורדו לקאמבק אמיתי. אסמואה גיאן (78) העלים לגמרי כל אפשרות לחזור למשחק עם שער הניצחון של ראן, שמפתיעה את האלופה.

בולון - מונפלייה 2:0

"אנחנו רוצים לנשוך לבורדו בעקבים", זה מה שהיה לרנה ז'יראר, מאמנה המצליח של מונפלייה, לומר לפני המשחק בבולון. אחרי הניצחון החשוב 0:2 על מארסיי, החלו במונפלייה להבין כי הם קבוצת צמרת לכל דבר ואולי אף אלטרנטיבה לאלופה. עם שינוי הציפיות יצאו שחקני מונפלייה לביקור אצל עולה חדשה אחרת והרבה פחות מוצלחת שנמצאת מתחת לקו האדום, וחזרו עם כל הנקודות. האורחים היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, שוב הציגו משחק קשוח וחסר פשרות והשיגו את הראשון בדקה ה-27, כשסיריל ז'נשאן הוותיר בישל לחלוץ סולימאן קמארה. ויקטור הוגו מונטאניו נעץ את השני בתוספת הזמן.

פריס סן ז'רמן - לוריין 3:0

אי שם במקום ה-15המאכזב נמצאת פריס סן ז'רמן. העונה שהתחילה עם כל כך הרבה תקוות, התבררה בדיוק כמו קודמותיה כעוד עונה מבוזבזת. אנטואן קומבוארה לא הצליח להפעיל את קסמיו בבירה ונראה שימיו ספורים בעקבות התבוסה הביתית ללוריין, הכבשה השחורה של פ.ס.ז' בפארק דה פראנס בשנים האחרונות. לוריין, שחולמת על כרטיס לאירופה, עלתה ליתרון מפנדל של מראמה והירואה בדקה ה-24, ושתי דקות לאחר מכן בישל והירואה לקווין גמיירו את השני. מורגן אמלפיטאנו הדהים עם השלישי עוד בדקה ה-37, והוריד את שחקני פ.ס.ז' האומללים להפסקה לקול שריקות הבוז הצורמות של אוהדיהם.

ניס - ליל 1:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים וכשהאוהדים זועמים על שלושה חודשים ללא ניצחון, אירחה הערב ניס הלחוצה את ליל השלישית, בשורותיה האריך הבלגי הצעיר אדן הזארד את חוזהו עד 2014. המארחים הפתיעו עם שער יתרון בנגיחה של שאוקי בן סעדה בדקה ה-17, אבל ליל השלישית הפעילה לחץ במחצית השנייה ובאה על שכרה עם שיוויון מראשו של המחליף הברזילאי טוליו דה מלו בדקה ה-75.

גרנובל - אוקזר 0:5

התוצאה הסנסציונית של המחזור הגיעה מאזור הרי האלפים, שם ספגה אוקזר השישית תבוסה משפילה בידי נועלת הטבלה, לה זה בסך הכל ניצחון שני העונה. דניאל ליובויה פתח את מסכת ההבקעות בדקה השמינית, האלגי'ראי נאסים אקרור הוסיף צמד (10 ו-42) וגם דייסוקה מטסוי היפני (36) כבש עוד במחצית הראשונה שהסתיימה עם 0:4 מהמם. מטסוי סגר עניין עם החמישי בדקה ה-53.

משחקים נוספים:

לאנס - לה מאן 1:2
ללאנס: קווין מונה-פאקה (30), אדוארדו (49). ללה מאן: מודיבו מאיגה (84)

סושו - נאנסי 1:1
לסושו: סטפן דלמא (52). לנאנסי: איסיאר דיה (32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully