וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "החיים לא קלים, על ומחוץ למגרש"

מנג'ר פורטסמות הודה לאחר התבוסה: "יונייטד טובה מאיתנו". מאנצ'יני: "אם נשחק ככה, 4 המקומות הראשונים לא אפשריים"

לא היה נעים להיות אוהד פורטסמות הערב (שבת). הקבוצה כבר סובלת מזה מספר שבועות, אבל לחטוף חמישייה, אחרי שבוע בו מנג'ר הקבוצה מואשם בביקור בבית בושת, זה כבר ממש לא נעים. פורטסמות מרוחקת כרגע לא פחות מ-7 נקודות מעלייה מעל לקו האדום, כשהיא גם אוחזת במשחק אחד יותר מיריבותיה. מנג'ר הקבוצה, אברם גרנט, שבוודאי היה מעדיף לפגוש את אלכס פרגוסון בכל שבוע אחר, אמר לאחר התבוסה 0:5 לשדים האדומים: "החיים לא קלים, אבל זה אתגר".

גרנט התייחס גם לפרשה שמלווה אותו בימים האחרונים, ואמר: "קשה מחוץ למגרש, אבל גם עליו. מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה טובה יותר מאיתנו, אבל במשך 40 דקות הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות משהו. היו לנו שתי הזדמנויות גדולות, אבל אז ספגנו שער מקרן, ועוד אחד מהכדור מוטה, ולאחר שניהם עוד כדור ששינה כיוון, כמו גם שער עצמי". הישראלי לא חשב שקבוצתו היתה צריכה לרדת בתוצאה כזו, ואמר: "אני לא רוצה להשתמש במילים 'חוסר מזל', אבל אלו לא המשחקים שאנחנו צריכים לנצח. רצינו את הנקודות, אבל עכשיו אנחנו נתמודד עם קבוצות שאנחנו מסוגלים לנצח".

אצל היונייטד לעומת זאת, היה ברור כי השערים יגיעו, רק לא היה ברור מתי. השדים האדומים לחצו את פורטסמות מהשניה הראשונה, אבל כבשו רק בדקה ה-40. "לקח לנו זמן למצוא את השער הראשון שלנו", אמר אלכס פרגוסון בסיום, "אבל לחצנו הרבה, החזקנו בכדור והיינו מאוד סבלניים. אני חושב שזה חשוב, במיוחד עם קבוצות שיושבות ליד השער, כמו שהם עשו היום". פרגוסון המשיך ואמר: "הם הגיעו כדי לעשות לנו חיים קשים, אבל בסופו של דבר כבשנו פעמיים, וזה פתח את המשחק עבורנו במחצית השניה, והיתה לנו הופעה טובה".

"חייבים לשנות את המנטליות"

מהצד השני של הכביש במנצ'סטר, הסיטי סיימו את היום מאוכזבים ביותר. האל סיטי, הקבוצה הקטנה שפתחה את המחזור מתחת לקו האדום, גברה על קבוצת המיליונים של מאנצ'יני 1:2, ופגעה במאבקה של סיטי להתברג במקום הרביעי בפרמיירליג. "אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, אז ארבעת המקומות הראשונים לא אפשריים", כך אמר מאנצ'יני הכעוס בסיום. "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, שמנו על עצמנו הרבה לחץ וספגנו שני שערים".

האיטלקי ניסה להסתכל על הצד החיובי, ואמר: "במחצית השניה היינו הרבה יותר טובים, והראנו שאנחנו מסוגלים לשחק. פטריק ויירה ואדם ג'ונסון עשו עבודה טובה כשהם נכנסו והם שינו את המשחק. אני מאמין שאחרי שהבקענו, יכולנו לסיים בתיקו או אפילו לנצח, אבל צריך להתקדם הלאה". על ההמשך, אמר האיטלקי: "אנחנו חייבים לשנות את המנטליות, ולשחק בחוץ כמו שאנחנו משחקים בבית. יש לי שחקנים טובים, אבל אנחנו צריכים ללמוד מהתוצאה הזאת".

בליברפול לעומת הסיטי לא היו יכולים לבקש יותר. גם ניצחון בדרבי, גם הפסד של קבוצתו של מאנצ'יני, וגם תיקו בין אסטון וילה לטוטנהאם, החזירו את התקווה לאוהדים, שכבר ראו איך העונה שלהם הולכת לכל הרוחות. "זה היה ענק עבורנו", אמר מנג'ר ליברפול, רפא בניטז. "לנצח בדרבי זה תמיד חשוב, ולנצח ב-10 שחקנים באנפילד זה אפילו חשוב יותר". על שחקניו אמר בניטז: "כולם עבדו כל כך קשה, והגיע לנו לנצח".

"מההתחלה עשינו עבודה טובה, ואחרי ההרחקה היה מדהים לראות את כל השחקנים עובדים כל כך קשה, מגינים ובו זמנית מנסים לצאת קדימה כדי לכבוש". על המשך העונה, אמר הספרדי: "אני מקווה שנישאר במקום הרביעי, אבל זה מירוץ ארוך, אז אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולנצח משחקים. לפחות ניצחנו את המשחק הזה ועכשיו נוכל להינות מהימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully