וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: לירן מלאכי זכה במדליית כסף

הלוחם הישראלי, שהשתתף בתחרות בינלאומית בשבדיה, הפסיד בגמר למשקל עד 58 ק"ג לאלוף אירופה. ערן סגיר זכה בארד

לירן מלאכי זכה הערב (שבת) במדליית הכסף במשקל עד 58 ק"ג בתחרות בדרג A בסבב האירופי בטאקוונדו, שנערכה בטולבורג שבשבדיה. מלאכי הפסיד בגמר לאלוף אירופה, הגרמני לבנת טונכט 14:4. הלוחם בן ה-17.5 החל את היום בסיבוב השני עם ניצחון על הבלגי ג'רמי לה דוק, שהושג בניקוד זהב לאחר שבתום הזמן החוקי של הקרב היתה התוצאה 5:5.

גם ברבע הגמר נזקק מלאכי לניקוד זהב מול ג'ייסון אואנס מאירלנד. בתום הזמן החוקי הייתה התוצאה 6:6 ומלאכי היה הראשון שהשיג ניקוד זהב ועלה לחצי הגמר, שם חיכה לו הפולני אריק רודיזיק. הפעם מלאכי היה חד יותר וניצח את הקרב בלי הארכות 5:8. בגמר חיכה לו אלוף אירופה מגרמניה, שהיה עדיף לאורך כל הקרב על הישראלי, שהסתפק במדליית הכסף.

מדלייה נוספת לישראל הושגה בתחרות הנוער בטולבורג: ערן סגיר היה זה שייצג את ישראל על הפודיום במשקל עד 48 ק"ג כשזכה במדליית הארד. ערן, האח הצעיר של אדם, נכנס לתחרות היישר לשלב רבע הגמר, שם ניצח את ג'מי אבליי מבריטניה 3:5. בחצי הגמר פגש סגיר את אדריאן פאול מגרמניה והפסיד לו 14:00. פאול זכה בהמשך בזהב וסגיר הסתפק בארד.

הלילה יוצאות לארצות הברית שתי הספורטאיות הבכירות של ענף הטאקוונדו, בת אל גטרר ואניה מירקין, כדי להשתתף בסוף השבוע הקרוב באליפות ארצות הברית שתיערך בלאס וגאס. מירקין סיימה בשנה שעברה את התחרות הזו במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully