וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף הפסיד לצסק"א, בלאט ואריס ניצחו בדרבי

ספרטק סנט פטרסבורג הפסידה 82:96 לאלופה, אריס סלוניקי גברה על פאוק 59:69. פילזן ניצחה את אנקרה לפני מכבי

חייו של צביקה שרף ברוסיה לא נעשים קלים יותר. המאמן הישראלי, שהגיע לנועלת הטבלה עדיין לא מצליח להרים את הקבוצה, ולאחר ההדחה מהיורוקאפ ורצף של הפסדים בליגה, נחלה הערב (שבת) ספרטק סנט פטרסבורג הפסד נוסף, הפעם לצסק"א מוסקבה 82:96. האורחים הגיעו אחרי הניצחון על זל'גיריס ביורוליג, ולא התקשו במיוחד ברבע הראשון, כשהם עוצרים לחלוטין את קבוצתו של שרף, ויורדים ביתרון 11 בסיום המחצית הראשונה. סנט פטרסבורג עוד הצליחה לצמק מעט ולהוריד את הפיגור לחד ספרתי ברבע האחרון, אבל בליץ של שישקאוסקס וחבריו בדקות הסיום מנעו אפשרות של קאמבק אפשרי. שישקאוסקס הוליך את קלעי תסק"א עם 25 נקודות (3 מ-3 לשלוש), זוראן פלאניניץ' הוסיף 17 יחד עם 5 חטיפות. לסנט פטרסבורג: מסצ'ראקוב 18.

בסלוניקי נפגשו אריס ופאוק לדרבי חם במיוחד, וסידרו ערב מעניין במיוחד לדייויד בלאט. הישראלי, שמאמן את אריס השיג ניצחון חשוב ויוקרתי 59:69, שבוודאי יסייע להרגיע מעט את המערכת. שתי הקבוצות שיחקו משחק איטי מאוד בפתיחה, כששתיהן קולעות רק 14 נקודות ברבע הראשון, אבל עד למחצית הצליחה אריס לתפוס פער מסויים מיריבתה, והוליכה ב-6 במחצית. פאוק החלה לנגוס בהפרש, אבל עוד ריצה של שחקניו של בלאט ברבע האחרון העלו אותה ליתרון דו ספרתי, ממנו פאוק כבר לא חזרה. קאקיוזיס הוליך את קלעי אריס עם 18 נקודות, בעוד קיקי קלארק קלע 14. לפאוק: קני גרגורי 16.

אפס פילזן, שתגיע ביום חמישי ליד אליהו כדי להתעמת עם מכבי תל אביב במסגרת הטופ 16 ביורוליג, המשיכה ביכולת המצויינת שלה, ואחרי הניצחון שלה על סיינה, גברו הטורקים בליגה על טלקום אנקרה 72:80. פילזן עלתה טוב ושיחקה הגנה קשוחה שהגבילה את האורחים, אבל אנקרה חזרה ברבע השני, ובמחצית הוליכו המארחים רק בנקודה. פילזן פתחה טוב את הרבע השלישי, תפסה פער דו ספרתי ברבע האחרון, ומשם האורחים כבר לא חזרו. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי פילזן עם 20 נקודות, ובוטסי ת'ורנטון קלע 13 למנצחים. לאנקרה: אסיק טוקו 17.

בספרד נרשם מפגש מעניין בין ריקי רוביו, גארד ברצלונה בהווה, אל מול קבוצתו לשעבר, חובנטוד באדלונה, וגבר עליה 57:81. רוביו קיבל כבוד מהקהל, אבל לברצלונה, שהפסידה השבוע בפעם הראשונה ביורוליג לפרטיזן בלגרד, לא היה חשק לחכות, והיא טסה ליתרון 14:27 בסיום הרבע הראשון. המארחים הצליחו לצאת מעט מההלם ולצמק, אבל רבע שלישי בו קולעת באדלונה רק 9 נקודות לעומת 20 של ברצלונה, הביא את המארחים ל-28 הפרש, והמארחים הצליחו רק לצמק משם. חואן קרלוס נבארו חזר לעצמו עם משחק טוב של 14 נקודות, רוג'ר גרימאו הוסיף 13 ורוביו רשם 7 נקודות ו-6 אסיסטים. לחובנטוד: אורוס טריפקוביץ', לוקה בוגדנוביץ' וקליי טאקר 8 כל אחד.

יריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ, ולנסיה, הראתה שבליגה הספרדית היא עדיין מסוגלת לדרוס קבוצות, כשהביסה את גרנאדה 67:87 בלי בעיות מיוחדות. נאנדו דה קולו המצוין סיים משחק גדול עם 29 נקודות באחוזים מצוינים, בעוד סרגיי לישצ'וק הוסיף 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully