וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול: ההימורים שלנו

בריס או מאנינג, הקולטס או הסיינטס? מערכת וואלה! ספורט מנבאת את המנצחת בסופרבול. קונצנזוס לא תמצאו פה

תומר ספירשטיין - נדמה כי מאז הסופרבול של 1997, זה שהפגיש בין ברט פארב לג'ון אלוויי, לא היה סופרבול כל כך מרתק על הנייר, כזה שהפגיש בין שני ק"בים גדולים. אך עם זאת, דווקא הסופרבול של שנת 1985, סופרבול 19 – שהפגיש בין סן פרנסיסקו של ג'ו מונטנה למיאמי של דן מרינו – יותר דומה למה שאנו אמורים לקבל השנה. הייתה זו הופעתו השנייה של מונטנה בסופרבול, מול הק"ב הצעיר ששבר את כל השיאים במסירה והייתה זו הופעתו הראשונה בגמר. כמעט כמו השנה. וכמו שאי אפשר להמר נגד מונטנה, אי אפשר להמר נגד מאנינג. אני לא יודע אם זה ייגמר בצורה כה חד צדדית כמו הסופרבול של אז, אבל השורה הסופית תהיה זהה: ניצחון למונטנה, אה, סליחה – למאנינג.

עמוס וקסמן - אחת הקלישאות העתיקות בספורט היא שההתקפות מנצחות משחקים ואילו ההגנות לוקחות אליפויות. בעוד שהגנת הקולטס עוד לא פגשה בפלייאוף התקפה קטלנית כמו זו של ניו אורלינס, הגנת הקדושים הצליחה לעצור את וורנר ופארב. לא, הם לא יעצרו את מאנינג, אבל לדעתי כן יצליחו לעכב ולהפריע לו מספיק בשביל שדרו בריס ושות' יעשו את העבודה- אני הולך על הסיינטס.

אריאל גרייזס - לאנשים יש נטיה לזכור רק את המשחק האחרון, אבל לסיינטס יש מספיק כלים התקפיים וההגנה של הקולטס (בטח עם פריני פצוע) לא מספיק טובה כדי לעצור את בריס, מכדי שהמשחק הזה ייגמר במחצית כמו שהרבה מעריכים. קשה לי מאוד ללכת נגד הקולטס ופייטון מאנינג, ולו בגלל הניסיון העודף שלהם, אבל אני עדיין אעשה את זה – סיינטס במשחק צמוד.

אור שר - מרקז קולסטון הוא שחקן שלקולטס אין פיתרון עבורו. הוא לחלוטין מיס מץ' של התקפת הסיינטס מול הגנת הקולטס, אבל בניגוד לרג'י ויין שמנגד, אני סבור שניו אורלינס יכולה להסתדר גם בלי משחק טוב שלו. ויין טוב הוא הסיכוי של הקולטס לנצח, אבל אני חושב שלניו אורלינס יש יותר מדי כלים התקפיים. סיינטס.

דוד רוזנטל - בניגוד לתחזיות, אני לא חושב שיהיה פה שוט אאוט מטורף. הגנת הקולטס התעלמה בפלייאוף הזה, כמו בפלייאוף של 2006, מכל הסטטיסטיקות שהציבו אותה אחרונה או בינונית בכמה קטגוריות, וגם התקפת הריצה עבדה לא רע. אנשים מדברים על האיבודים של מינסוטה במשחק הקודם, ושוכחים שהווייקינגס החזיקו בכדור המון פעמים בגלל ההיעלמות של דרו בריס במחצית השניה. חוץ מזה, אף קבוצה לא מצאה עדיין פיתרון לפייטון מאנינג. בכל משחק העונה שבו הוא היה יותר משלושה רבעים על המגרש, הקולטס ניצחו. זה יקרה גם הפעם. אינדיאנפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully