וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל במקום ה-9 במשחקי הדירוג

אחרי הפסדה של קרן שלמה לשחקנית לא מדורגת ונצחונה של גלושקו על אדסגארד, קבעו פאר וגלושקו 1:2 בסיכום המפגש

דרכה הלא מוצלחת של נבחרת הפדרציה של ישראל בטורניר הבית האירופי/אפריקאי הנערך בפורטוגל קיבלה היום (שבת) סיום סביר. הנבחרת של ליאור מור, שהפסידה אתמול 3:0 להולנד אחרי שכבר איבדה סיכוי להמשיך לחצי הגמר ולמאבקי העלייה לבית העליון השני וסיימה שלישית בבית המוקדם, שיחקה היום מול דנמרק במשחקי הדירוג על מקומות 9-12, והשיגה ניצחון במפגש.

דנמרק המאכזבת, שקיוותה להתקדם לשלבים הגבוהים של המפעל בזכות כושרה של קרולינה ווז'ניאקי המדורגת רביעית בעולם, נשרה גם היא לפלייאוף התחתון וחסר החשיבות המעשית, העשוי להשפיע בעתיד על דירוג הנבחרות וההגרלה בשנה הבאה.

במשחק הראשון פגשה קרן שלמה, המחבט מס' 3 של ישראל, את הדנית מאי גראג, שניצחה 4:6, 4:6. גראג בת ה-17, שכלל לא מדורגת בסבב ה-WTA, לא התחשבה בדירוג של שלמה (390 בעולם) וגברה עליה בשתי מערכות כדי להעלות את דנמרק ליתרון 0:1. בעקבות המנוחה לה זכו ווז'ניאקי ושחר פאר, משחק היחידות השני הפגיש את יוליה גלושקו (314 בעולם) עם מאלו אדסגארד (1024 בעולם), כאשר הישראלית ניצלה את פרישתה של הדנית בפיגור 6:4, 1:0, על מנת לאזן את המפגש ל-1:1.

במשחק הזוגות המכריע שבה פאר, והצטרפה לגלושקו שניצחו 0:6, 1:6 את האלטסגארד ובארבט, על מנת להעניק לישראל 1:2 במפגש, ואת המקום התשיעי במשחקי הדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully