וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את אחי נצרת

האורדונים נהנו משער ניצחון של שי חדד (20), שעצר את המומנטום של נצרת. יובל נעים: "כנראה שבחוץ אנו מצליחים יותר"

לאחר ארבעה שבועות ללא הפסד, כולל ניצחון בכורה, במכבי אחי נצרת קיוו לשמור על המומנטום החיובי, ולנצח את הפועל רמת גן בקרב התחתית הישיר במטרה לחלוף על פניה בטבלה אל מעל לקו האדום, אבל דווקא האדומים הגיעו רציניים יותר וסיימו את המשחק בעילוט עם שלוש נקודות אחרי 0:1 קטן. הבשורה היחידה שאיתה יוצאת נצרת מהמשחק היא שבניגוד למשחקים האחרונים, שבהם הקבוצה נהגה לסיים עם מורחקים, הפעם הם סיימו את ההתמודדות ב-11 מול 11.

ברמת גן יכולים להמשיך לנשום לרווחה אחרי המשך ההתאוששות בתחתית, ולמרות הבעיות הקשות בהרכב עם שורה של שחקנים פצועים, בצוות המקצועי יכולים להתעודד מניצחון נוסף שממשיך את בלימת שרשרת ההפסדים. שי חדד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-20 בבעיטה חופשית. נצרת מיעטה לשחק במחצית הראשונה, אבל בשנייה היא השתפרה, אך זה לא השתלם לה בנקודות הפעם.

"אנו נמצאים בתקופה טובה עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים, וכנראה שאנחנו מצליחים יותר במשחקי החוץ מאשר בבית", סיכם יובל נעים את המשחק. "נקווה להמשכיות טובה. שיחקנו מול קבוצה שמתמודדת איתנו נגד הירידה, כך שזה משחק על שש נקודות. באנו למגרש שבשנים האחרונות אנחנו לא מצליחים להוציא בו אפילו נקודה. אני חושב שהבחורים התעלו עם לב גדול וזה מה שניצח את המשחק. אנחנו עדיין עם הרגליים על הקרקע".

מהלך המשחק

דקה 12 - תומר חמד השתלט על כדור ברחבה, אבל בעט כדור רע שאיתי ארקין הצליח להדוף, אך על הריבאונד השתלט לוהאב כיאל, שבעט, אבל קובי מוסא היה במקום כדי להרחיק.

דקה 20 - גול! בעיטה חופשית אלכסונית שלקח שי חדד 20 מטר מהשער עברה את החומה של ז'וסלן מאייבי והגיעה לפינה הרחוקה, 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 45 - דאבל פס בין בני חדד לסרג' איילי הסתיים עם בעיטה חזקה של האחרון, שפספס הזדמנות להכפיל את היתרון.

הרכב אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, מור דהן, מארק גורמן, מאג'ד יונס, מוחמד עמרייה (איב ג'ידה 78), שלומי חנוכה, יניב לוזון, לוהאב כיאל (טצ'ם נ'טויה 60), גיא דיין, תומר חמד.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, בני חדד, שי חדד, אנדראה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, סרג' איילי (תמיר בן עמי 71), ג'ורג' דאטורו (אלירן אסאו 56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully