וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:4 את הפועל באר שבע

אחרי שכבש רק אחד ב-2010, נעזר ארבייטמן בשלושה בישולים של קטן כדי לחגוג שלושער ב-1:4 של מכבי חיפה על באר שבע

אייל גולסה חזר ארצה והתנצל, התל אביביות עסוקות אחת בשנייה והכל עובד כמו שעון עבור יעקב שחר ומכבי חיפה. האלופה הגדילה הערב (שבת) את יתרונה בפסגה ל-14 נקודות על פני מכבי תל אביב השניייה, כשגברה בביתה 1:4 על הפועל באר שבע. היה זה הניצחון ה-19 של הירוקים העונה ונראה כי גם שיטת קיזוז הנקודות המופלאה שהמציא יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לא תימנע את החגיגות בחוף דדו במאי. שלומי ארבייטמן מצידו, ממשיך לשייט לעבר תואר מלך השערים, כאשר הוסיף למאזנו שלושער (18 בסך הכל) הודות לשיתוף פעולה נדיר עם יניב קטן שבישל לו את כל השערים.

שחקני מכבי חיפה יניב קטן, שלומי ארבייטמן חוגגים שער. ניר חורי
שניים שהם בעצם שלושה. קטן וארבייטמן חוגגים/ניר חורי

הכל יכול היה להתנהל אחרת לגמרי אילו היה חנן פדידה נוגע בכדור בדקה השביעית ודוחק אותו לשער החשוף. אך חלוץ הפועל באר שבע רשם החמצה מזעזעת ואיפשר לניר דוידוביץ' לנשום לרווחה. בזמן שהשוער הוותיק חלם על שיא אי ספיגה, שלומי ארבייטמן החליט לרדוף אחר השיאים שלו. החלוץ כבש רק שער אחד ב-2010 וראה את ולדימיר דבאלישווילי סוגר עליו פערים. הערב הוא כבש שלושער, בדקות 19, 35 ו-46 מבישולים של הקפטן יניב קטן, ויצר יתרון מחודש.

אוהדי הפועל באר שבע ידעו מה מצפה להם בקרית אליעזר. עם סגל שחקנים חסר מאוד, כאשר חנן פדידה עולה כחלוץ יחיד וההגנה בנויה כולה מאלתורים כגון אייל שן כמגן ימני, וויליאם סוארס ודנדי אוקוגו כבלמים ואופיר דוידזאדה מהנוער בהופעת בכורה (סבירה) כמגן שמאלי, הציפיות של האורחים מהנגב מראש היו צנועות. אחרי ההחמצה של פדידה, גם האופטימיסט האחרון קיפל את הצעיף והתיישב בנינוחות. את הכוונות להעפיל לפלייאוף העליון יצטרכו השחקנים באדום לממש במשחקים אחרים, לא מול קטן וארבייטמן שעשו ככל העולה על רוחם במגרש ונעצרו על שלושה משותפים רק כי הורידו הילוך.

בזמן שטברטקו קאלה עבד קשה כדי לא לחטוף את החמישי והשישי, דוידוביץ' בצד השני ראה איך הוא מתקרב לשיא השמירה על שער נקי. אלא שבדקה ה-59 הכשיל דקל קינן את מאור מליקסון ברחבה, והקפטן האורח דייק מהנקודה ועצר את השוער הירוק על תשעה משחקים ללא ספיגה ובסך הכל נעצר על 954 דקות בהן לא ספג. פיטר מסיללה עוד הספיק לרשום שער ראשון העונה כשסגר עניין בדקה ה-87, ולדוידוביץ' אין ברירה אלא להתחיל לספור מחדש החל מהמחזור הבא, כאשר יפגוש את בית"ר ירושלים. כשהפער בפסגה כל כך גדול והיריבות ניגפות ללא תנאי, ליגת העל הנוכחית ודאי תעניק לו אפשרות נוספת לכך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

דקה 2: רפאלוב בעט כדור חופשי מ-20 מטרים שעבר בין השחקנים שעמדו בחומה, אך קאלה היה עירני והדף.

דקה 6: דוידזאדה הצעיר הגביה יפה משמאל, מסיללה ניסה להרחיק אבל העמיד את פדידה שני מטרים מהשער, רק שהחלוץ לא הצליח לגעת בכדור ולדחוק לשער החשוף. החמצה גדולה של באר שבע.

דקה 19: גול! קטן שלח בכדור עומק את ארבייטמן, והחלוץ בעט בשמאל כדור מדויק מ-20 מטרים שקאלה משום מה איפשר לו להיכנס פנימה. ה-16 העונה של ארבייטמן, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 24: כדור רוחב של משומר מצא את ארבייטמן, אבל קאלה עצר ברגליו את הבעיטה של החלוץ, חצי דקה לאחר שקלט גם ניסיון של קטן.

דקה 25: רפאלוב הפציץ מזווית אלכסונית לעבר החיבורים, קאלה הדף נהדר לקרן. כדור הקרן הוגבה לעבר טשיירה, שנגח אחורנית לידיו של השוער.

דקה 33: עוד מהלך טוב של רפאלוב סחט הצלה מקאלה, ומשומר עט על הריבאונד ובעט החוצה מחמישה מטרים.

דקה 35: גול! קטן, הפעם בצד שמאל,שלח את ארבייטמן שלא התקשה לבעוט לפינה הקרובה של קאלה. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 46: גול! פחות מדקה הספיקה לחיפה להגדיל את יתרונה. קטן פרץ בשמאל ובבישול שלישי איפשר לארבייטמן לחגוג שלושער. 0:3 קל למכבי חיפה.

דקה 57: פדידה נותר לבד מול דוידוביץ', אך החליט לבעוט בנגיעה חלשה מהאוויר ומצא את השוער מוכן.

דקה 59: גול! מליקסון חדר לרחבה והוכשל על ידי קינן. מליקסון בעצמו ניגש והפציץ למרכז השער, דוידוביץ' כבר לא ישבור השיא. 1:3 למכבי חיפה.

דקה 67: כיאל ירה כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים, קאלה זינק והדף.

דקה 77: גדיר השאיר לארבייטמן שבעט חזק משמונה מטרים, אבל קאלה שוב הדף.

דקה 87: גול! עוסמאן ביצע פריצה נהדרת והוכשל, אבל חוק היתרון הוענק למסיללה שכבש מזווית אלכסונית את הראשון שלו העונה. 1:4 לחיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל (גוסטבו בוקולי, 71), עלי עוסמאן, ליאור רפאלוב (סאדאת בוקארי, 64), יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר, 60).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אייל שן, וויליאם סוארס, דנדי אוקוגו, אופיר דוידזאדה, משה אסולין, יוסי אופיר, מוחמד אדמו, דוד רביבו, מאור מליקסון (סיראז' נאסר, 69), חנן פדידה (אוהד קדוסי, 61).

שחקני מכבי חיפה חוגגים שער עם שלומי ארבייטמן. ניר חורי
הפער רק הולך וגודל. שחקני מכבי חיפה/ניר חורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully