וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-2:2

אחרי שבועיים בהם איבדה יתרון, הקבוצה של ראובן עטר פיגרה פעמיים והשוותה פעמיים ב-2:2 ביתי עם מכבי פתח תקוה

מכבי נתניה הופכת בשבועות האחרונים לקבוצה האטרקטיבית בליגת העל. אחרי שאיבדה יתרון 0:2 להפסד 3:2 מול הפועל רמת גן ויתרון 0:3 ל-3:3 בלתי נשכח אצל הפועל תל אביב, היהלומים שוב נקלעו למשחק רב שערים כשסיימו ב-2:2 ביתי עם מכבי פתח תקוה. לאור העובדה שהפעם, לשם שינוי, הקבוצה שלו חזרה מפיגור בהרכב חסר מאוד, נראה כי הפעם ראובן עטר בהחלט יכול להיות מרוצה מהנקודה.

שער מהיר בדקה ה-10 פתח את המשחק כשאיתן תבריזי העניק פנדל מפוקפק לאורחים לאחר ספק נגיעת יד של ליאוניד קרופניק. טל בן חיים דייק מהנקודה הלבנה והעלה את פתח תקוה ל-0:1. נתניה תקפה ואיזנה כעבור 18 דקות משער של הברזילאי החדש שלה, פבריסיו קבראל, שניצל בישול של המגן השמאלי הצעיר עומרי בן הרוש.

גם פתח תקוה ביצעה רכש בינואר ונהנתה מפירות ראשונים מנבוישה מרינקוביץ', שהציג יכולת נהדרת בבכורה בליגת העל. הסרבי הוביל את האורחים, ששלטו במחצית השניה והגיעו למצבים מסוכנים. בדקה ה-64 בישל בן חיים למרינקוביץ' שער יתרון שני לאורחים, אבל נתניה השוותה בשנית, הפעם מנגיחה של ביוואן פרנסמן בדקה ה-70.

עבור נתניה היה זה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אך בקבוצה יכולים להיות מרוצים. עטר חסר ארבעה שחקני הרכב (מעבי, גזל, סבן, אלמוג כהן) והעניק בכורה בבוגרים לצמד שחקני הנוער עדי נמני וגל גניש, שנכנסו כמחליפים. מכבי פתח תקוה התאוששה מההפסד לחיפה והציגה את היכולת המשופרת של השבועות האחרונים. בקצב הזה, שתי הקבוצות ייפגשו בשלישית בפלייאוף האמצעי.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! תבריזי שרק לפנדל לאחר נגיעת יד של קרופניק ברחבה. בן חיים דייק מול זוגבו. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 28: גול! בן הרוש הכניס כדור בין שני שחקנים לקבראל שנתר לבדו מול יבריץ' ושלח את הכדור פנימה. 1:1

דקה 36: כדור חוץ ארוך של בן הרוש חלף לרוחב השער על פני כל שחקני ההגנה, אך אף אחד משחקני נתניה לא הצליח ליצור מגע עם הכדור.

דקה 43: בן חיים בעט מתוך הרחבה, זוגבו הדף לרגליו של אוזן שבעט שוב, אך הכדור פגע במגן נתניה ויצא לקרן.

דקה 50: דמארי מצא את רומן, שחדר לרחבה ובעט החוצה.

דקה 51: אוזן פרץ מימין ומזווית אלכסונית בעט כדור שטוח וחזק לרשת החיצונית.

דקה 64: גול! בן חיים מצא את מרינקוביץ', שהטעה מגן והכניע את זוגבו. 1:2 למכבי פתח תקוה

דקה 68: מרינקוביץ' הרים כדור חופשי שהגיע לדמארי, אך זה התסבך עם הכדור ולא הצליח לבעוט פנימה.

דקה 70: גול! מנשה הגביה כדור קרן לראשו של פרנסמן שנגח פנימה. 2:2

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, עומרי בן הרוש, ביוואן פרנסמן, ליאוניד קרופניק (אחמד סבע, 69), אוראל דגני, שלו מנשה (גל גניש, 77), פבריסיו קבראל (עדי נמני, 77), שניר גואטה, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, דייויד גומז.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, ניצן דמארי, אבי יחיאל (חיים מגרלשווילי, 78), קובי גנון, סבסטיאן סנסוני, אסי משיח, דן רומן, ונצ'ו טריאנוב (נבוישה מרינקוביץ', 46), טל בן חיים (דובב גבאי, 75), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully