וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 0:0

בית"ר ירושלים לא הפסיקה להחמיץ, בני יהודה, כמו בכל מפגשיה נגד ארבע הגדולות, הייתה מאוד רדודה, והן נפרדו ב-0:0 שלא משרת אף אחת מהן. איינוגבה הצטיין

בני יהודה ובית"ר ירושלים, שתי קבוצות במומנטום שלילי, רק קיוו להרים קצת את הראש עם ניצחון במשחק ביניהן במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל שנערך באצטדיון בלומפילד. אבל אף אחת מהן לא הצליחה להיחלץ מהבור אליו היא נפלה לאחרונה, כשהן נפרדו בתיקו 0:0. הכתומים של גיא לוזון עדיין ללא ניצחון בשנת 2010 (שישה משחקים ללא ניצחון). גם הקבוצה של יצחק שום בכושר רע מאוד. אולי באמצע השבוע, בסיבוב ח' של גביע המדינה, הן יוכלו לספק יותר נחת לאוהדיהם, כי במשחק הזה הם לא רוו מהם הרבה.

ברק יצחקי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אחרי עוד החמצה... ברק יצחקי/ברני ארדוב

בני יהודה ובית"ר ירושלים הן שתיים שנמנות על הקבוצות בכדורגל הישראלי שמנסות לספק מה שיותר כדורגל שמח ומלהיב. כשיש להן את המוטיבציה לעשות כן, זה מצוין, כאשר אין להם את המניעים זה נראה לא טוב. שתי הקבוצות ששרויות במומנטום שלילי נפגשו באצטדיון בלומפילד אחרי שקצת יותר מחצי עונה עברה וזה נראה כאילו העונה שלהן נגמרה מזמן.

המשחק התחיל דווקא טוב עם לא מעט הזדמנויות משני הצדדים, אבל אף אחד מהשחקנים על המגרש לא עשה את המהלך המנצח. ברק יצחקי מצד אחד ואלירן עטר מהעבר השני, שני כוכבים גדולים, הציגו מספר מבצעים מרשימים, אבל זו בדיוק הייתה הבעיה במשחק. יותר מדי ברק, פחות מדי תכל'ס וחדות ליד השער. המחצית השנייה נפתחה בצורה רדודה מאוד, כשדווקא לקראת הסיום בית"ר לחצה על הדוושה והגיעה לעוד מספר מצבים קורצים, אבל שוב, ללא תוצאות ממשיות.

יצחק שום, עוד לפני שהוא משייט ליוון, וגיא לוזון חייבים לחפש תמריצים לשחקנים שלהם כי שתי הקבוצות ממשיכות לאבד נקודות וגובה בקצב רב. הכתומים מהשכונה לא ניצחו מאז המחזור ה-15, כשהם משיגים שלוש נקודות בלבד. מה שיותר מעניין לגבי הקבוצה זו העובדה שהיא ממשיכה לפשל נגד ארבע הגדולות. הפעם היא אמנם לא הפסידה, אבל היא, כמו בכל העונה, גם לא ניצחה, כשהיא גם לא מצליחה לכבוש נגד אף אחת מהן. נקודה למחשבה ללוזון. נקודת האור היחידה הייתה השוער דלה איינגובה שהיה מצוין. הקבוצה מהבירה כבר לא ניצחה זה ארבעה משחקים רצופים, והשיגה ניצחון אחד בשבעת האחרונים. כשארבע נקודות מפרידות בין המקום השלישי למקום השמיני הפלייאוף העליון רחוק מלהיות בטוח עבור שתי הקבוצות הללו. אולי זה יכול להוות תמריץ.

מהלך המשחק

דקה 6 - ברק יצחקי עם הזדמנות ראשונה. חלוץ בית"ר שלח כדור מסובב, אחרי שקיבל מסירה מצוינת מברוכיאן, אבל איינגובה ירד טוב מאוד וקלט.

דקה 15 - בני יהודה נכנסה למשחק. גלבאן ביצע דאבל פס מצוין עם אדרי, כשהאחרון שולח כדור טוב לזנדברג, אבל הקשר החדש של הקבוצה בעט מכ-18 מטרים מעל השער של הרוש.

דקה 18 - ורד עקף בתחכום רב את צעירי ואפק, חדר לרחבה, אבל בעט מזווית קשה במקום להוציא רוחב, איינוגבה היה במקום ועצר את הבעיטה הרשלנית.

דקה 25 - יצחקי פירפר את הגנת בני יהודה, אבל הכדור שלו, מכ-12 מטרים, חמק סנטימטרים מהקורה של איינוגבה.

דקה 30 - גלבאן מצא את עטר במסירה חכמה, אלא שהאחרון לא הצליח לכבוש כשהיה לבד מול הרוש, שכיפר בכך על הטעות שלו כשיצא בצורה לא טובה בתחילת המהלך. החמצה גדולה של עטר, הרבה יותר מאשר הדיפה של הרוש.

דקה 40 - ברוכיאן קיבל כדור באגף ימין, והפתיע את כולם כשבעט חזק לשער ולא מסר רוחב, הכדור שלו פגע בקורה, ושוב בני יהודה ניצלה מספיגה.

דקה 43 - צעירי השתלט על כדור תועה בשטח בית"ר, חדר מצוין לתוך הרחבה, אלא שגם הכדור שלו, כמו הרבה אחרים עד כה במשחק, לא עשה אהבה עם הרשת ויצא החוצה.

דקה 57 - מויאל שלח כדור עמוק נהדר לתמוז, שהשתלט טוב והגיע למצב של אחד על אחד ללא מפריע מול איינוגבה, ממנו אסור, פשוט אסור להחמיץ. אבל טוטו שלח מעל השער. מ-ח-ד-ל.

דקה 65 - עידן טל בעט מדויק מכ-25 מטרים כדור שנהדף מההגנה, אחרי מבצע יפה של ורד שלא צלח, אבל איינוגבה ירד והדף רחוק משערו.

דקה 74 - גלבאן הרים קרן, ראדי הגיח מאחור ובעט ממפתן הרחבה מהאוויר, הכדור פגע בקרקע ועשה את דרכו לשער, שם ניצב איתן הרוש ועצר.

דקה 78 - ברוכיאן בעט מקצה רחבת החמש, איינוגבה הדף מצוין, בהמשך ההתקפה העביר טל מסירה מדודה ליצחקי, שחדר לרחבה, איינוגבה הנהדר שוב היה במקום והציל לקרן.

דקה 85 - יצחקי הכניס כדור נדיר לברוכיאן, אבל ההקפצה שלו מעל איינוגבה לא פגשה את הרשת כשליניץ' הציל ממש מהקו!

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, לירוי צעירי, דין מורי, סיניסה ליניץ', כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, עומרי אפק, מיכאל זנדברג (ג'ורג' אמסיס, 69), פדרו גלבאן (שלומי לוי, 82), אלירן עטר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלירן דנין, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, פאולו דה לה האסה (קובי מויאל, 10), אבי ריקן, עידן טל, עידן ורד (סבסטיאן ואסקז, 87), אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, טוטו תמוז (עמית בן שושן, 75).

דלה איינוגבה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
סיפק לא מעט הצלות מרשימות והשאיר את בני יהודה עם נקודה. דלה איינוגבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully