וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הצהרת כוונות של קאפלו"

באנגליה שיבחו את החלטתו של מאמן הנבחרת לקחת את סרט הקפטן מג'ון טרי. אנצ'לוטי הגן על שחקנו: "הוא לא הרג אף אחד"

יממה לאחר שפאביו קאפלו הודיע לג'ון טרי על הדחתו מתפקיד קפטן נבחרת אנגליה, ממשיכה הממלכה לסעור והתגובות להחלטה הדרמטית מגיעות מכל עבר. לצד הביקורות על ההתערבות המוגזמת של המאמן האיטלקי בחייו האישיים של בלם צ'לסי, נשמעו קולות רבים התומכים בהחלפתו בריו פרדיננד, המייחסים את הצעד בעיקר להפגנת שריר מצידו של קאפלו, בניסיון למנוע שערוריות נוספות לפני המונדיאל הקיץ.

אלן מאלרי, קפטן נבחרת אנגליה בסוף שנות השישים, אמר לרשת סקיי: "הצעד הזה מראה עד כמה קאפלו חזק. אני לא חושב שבמצב הזה הייתה לו ברירה אחרת, ואולי ההחלטה תוביל לשיפור משמעתי אצל כמה שחקנים שהתחמקו עד כה מאחריות על טעויות שביצעו. ג'ון לא הושעה מהנבחרת ובצדק, הוא יהיה חלק משמעותי מהסגל במונדיאל, בדיוק כפי שהיה עד עכשיו, פשוט בלי הסרט על זרועו".

ריי פארלור, שחקן הנבחרת בשנות התשעים, הציג את הזווית שלו לפרשה בראיון ל-BBC: "זו הצהרת כוונות מאסיבית מצידו של קאפלו, שמקבל הרבה מאוד כסף כדי לקבל החלטות כאלו. אנגליה תמיד חיפשה מאמן שיידע לקחת החלטות קשות בצורה הזו. אין ספק שטרי הוא הקפטן הכי טוב בסגל הנבחרת, אבל קאפלו חושב שהעברת התפקיד לפרדיננד תהיה לטובת הקבוצה. בכל מקרה כדי לזכות במונדיאל לא מספיק קפטן אחד, צריך לפחות ארבעה או חמישה מנהיגים על המגרש".

הויכוח הציבורי בפרשה הגיע עד למשרדי הממשלה, ואפילו ראש הממשלה גורדון בראון התייחס לצעד האמיץ של קאפלו ואמר: "אני חושב שהעם יקבל את החלטתו של המאמן, שזו סמכותו המוחלטת להכריע בעניינים מסוג זה. כעת אני מצפה להצלחה של הנבחרת בדרום אפריקה".

בינתיים זכה טרי לתמיכה ממאמנו בצ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, שהבהיר מעל כל ספק שהבלם ימשיך לכהן בתפקיד קפטן הכחולים: "הוא הצליח להשאיר את הבעיות האישיות שלו מחוץ למגרש האימונים, ואם חייו הפרטיים של שחקן לא מפריעים ליכולתו המקצועית, אין לי בעיה עם זה. הוא לא הרג אף אחד, וחשוב לי לתמוך בו, כי הוא גילה אופי וכוח למרות שזה לא רגע קל עבורו. יש מאמנים שמנסים לשלוט בחיים הפרטיים של השחקנים שלהם, אבל אני לא כזה, ולא הרגשתי צורך לדבר איתו על מה שעובר עליו מחוץ למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully