וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מתנת יום הולדת של רונאלדו

שחקן ריאל חגג 25, חבריו הביסו 0:3 את אספניול (היגואין חזר מפציעה וכבש). בארסה ניצחה את חטאפה 1:2 בתשעה שחקנים

המחזור ה-21 של הליגה הספרדית נפתח ביום שבת ישר עם המנה העיקרית. שלוש המובילות שיחקו ובסיום המשחקים נשארה תמונת הצמרת של הליגה הספרדית כמו שהייתה קודם לכן, לאחר ששלושתן ניצחו. את המחזור פתחה ולנסיה, שלאחר הפסד בסביליה, חזרה לנצח עם 0:2 קל בבית על ויאדוליד. ברצלונה השיגה ניצחון חמישי רצוף, 1:2 על חטאפה המפתיעה בקאמפ נואו, אבל ספגה מהלומה לא נעימה כששני בלמים שלה, ג'ראר פיקה ורפא מארקז, הורחקו במשחק.

ריאל מדריד יחלה להקלה בעונשו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הפורטוגלי, שחגג ב-5 לפברואר יום הולדת 25 ,לא זכה בערעור ולא שיחק. עם זאת, הקבוצה של מנואל פלגריני, שאירחה בסנטיאגו ברנבאו את אספניול, שמרה על המאזן הביתי המושלם שלה עם ניצחון מספר 11, לאחר 0:3 קליל. בן סהר לא שותף במשחק. הפער בצמרת בין ברצלונה וריאל נשמר על חמש נקודות. בשורה נוספת שיצאה ממדריד היא שעסקת העברתו של סרחיו קנאלס לקבוצה מהבירה נחתמה.

ברצלונה - חטאפה 1:2

הקבוצה של פפ גווארדיולה לא נתנה לכל הרחשים מסביב על מעבר אפשרי בקיץ הבא של פרנק ריברי לקבוצה להטות אותה ממסלול השיוט המצוין שלה. החבורה הקטלאנית הולכת ונהיית פחות קטלנית, אבל היא עדיין חדה ותכליתית מאוד. גבי מיליטו החליף כבלם את קרלס פויול שמרצה הרחקה, אבל במשחק הליגה הבא גווארדיולה יחסר לא רק אחד כי אם שני בלמים לאחר שג'ראר פיקה ספג כרטיס אדום בדקה ה-25, ורפא מארקז נשלח לחדר ההלבשה בתוספת הזמן של המשחק. זה כמובן לא מנע את הניצחון מבארסה.

מסי פתח בשלישייה הקדמית של ברצלונה, בצוותא עם זלאטן איברהימוביץ' ואנדרס אינייסטה. לאחר שבע דקות הוא כבר כבש את הראשון, הארגנטינאי הצנום קיבל כדור טוב מיא יא טורה, והרשית. כאמור, בדקה ה-25 פיקה הורחק, אך בארסה שלטה וכבשה את השני בדקה ה-67, כשמסי בישל לצ'אבי. לקראת הסיום התפתחה דרמה קטנה, כאשר רוברטו סולדאדו ספק הוכשל על ידי רפא מארקז, ספק עשה הצגה. השופט קנה זאת וזה מה שחשוב, והמוכשל בעצמו בעט פנימה את הכדור, ובסיום 1:2 לבארסה.

ברצלונה ממשיכה לעשות את העבודה שלה, אמנם לא כמו בעונה שעברה עם חמישיות ושישיות, אבל זה אמור להספיק לה לאליפות, אלא אם כן היא תמעד. הקבוצה של מיצ'ל, אחת מההפתעות החיוביות העונה בליגה, נחלה הפסד עשירי בליגה, אבל הפסד לבארסה בקאמפ נואו נלקח כמעט כמובן מאליו בחישוביה של כל קבוצה בליגה הספרדית.

ריאל מדריד - אספניול 0:3

בריאל קיוו שהערעור לגבי העונש של כריסטיאנו רונאלדו יתקבל, והפורטוגלי יוכל לשחק, אבל הם התבדו אחרי שבית הדין של ההתאחדות הספרדית דחה את הערעור, והעונש נותר על כנו. המאמן מנואל פלגריני אמר ש"ריאל יכולה להסתדר בלעדיו", והבלאנקוס אכן הראו זאת. חבריו של רונאלדו אירגנו לו חגיגת יום הולדת שמחה לאחר שזה חגג 25 חורפים ב-5 לפברואר, עם ניצחון על היריבה הקטלאנית. ריאל ממשיכה לשמור על הבית והיא עם מאזן ביתי מושלם של 11 ניצחונות. כשבארבעת משחקיה האחרונים היא כבשה 13 שערים ושמרה על רשת נקייה.

פלגריני פתח עם צ'אבי אלונסו וגוטי בקישור האחרוי, כשגראנרו, קאקה וראול נותנים גיבוי לחלוץ החוד קארים בנזמה. אחרי חמש דקות נגח סרחיו ראמוס את הראשון לרשת של קרלוס קאמני, אחרי כדור חופשי מדוד שהרים גראנרו. בדקה ה-30 עוד כדור מצוין של גראנרו, הפעם ממצב נייד, מצא את ראשו של ראול, קאמני הדף, אבל קאקה היה על הריבאונד כדי לשלוח פנימה את השני של ריאל והרביעי שלו בליגה. בדקה ה-72 כל הקהל בברבנאו קם על הרגליים כשגונזאלו היגואין, שחזר לאחר שהיה מושבת במשך כשלושה שבועות, נכנס בדקה ה-72. בדקה ה-90 שוב התרומם הקהל של ריאל עבורו. הסקורר האדיר של ריאל קיבל כדור ממחליף אחר, רפאל ואן דר וארט, וכבש את השלישי במשחק, וה-14 שלו העונה בליגה. 'אל פיפיטה' חזר להפציץ. ריאל מנצחת באותה תוצאה בה ניצחה את ההתמודדות הראשונה בין הקבוצות.

בשורה משמחת נוספת התקבלה אצל אוהדי ריאל מדריד, כאשר הערב נודע כי עסקת העברתו של סרחיו קנאלס מראסינג סנטאנדר לקבוצה מהבירה נחתמה סופית. הכישרון הצעיר של הכדורגל הספרדי ימשיך לשחק בסנטאנדר, לפחות עד סיום העונה, כאשר לאחר מכן יוחלט האם יעבור לריאל או יישאר עונה נוספת על מנת להתחשל במחוז קנטרבריה.

אספניול סובלת העונה מחוסר יציבות. הקבוצה של קרלוס פוצ'טינו לא הצליחה לחבר העונה יותר משני ניצחונות רצופים. הקבוצה השנייה של קטלוניה מדורגת במקום ה-14 עם 23 נקודות, ולפני שאר המחזור שייערך ביום ראשון היא מרוחקת רק שש נקודות מהקו האדום. עוד עונה של מלחמות נכונה לה כנראה. החלוץ הישראלי בן סהר ישב על הספסל ולא שותף.

ולנסיה - ויאדוליד 0:2

העטלפים ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון תחבל במרדף שלהם אחרי ברצלונה וריאל מדריד, והחליטו לסגור עניין כבר בפתיחה מול ויאדוליד הנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום. האורחים הביעו תקווה שדווקא במסטאייה יוכלו לצאת לדרך חדשה ולנצח לראשונה מאז סוף דצמבר, אך ולנסיה שללה זאת על הסף.

אסייר דל הורנו, המגן השמאלי שהצטרף לוויאדוליד מוולנסיה השבוע, ראה כבר בדקה השמינית את אבר באנגה בועט נהדר מ-16 מטרים לחיבורים של חוסטו ויז'אר. בדקה ה-29 עבר הקשר הארגנטינאי המוכשר לתפקיד המבשל, כשהגביה כדור חופשי אותו נגח לרשת דויד וייה, שהשתווה לליאונל מסי בראש טבלת המבקיעים עם 15 שערים. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים מתמשך, וזה לא הפריע למארחים להשיג ניצחון חשוב בדרך להבטחת המקום השלישי.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully