וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ מתבודדת בצמרת

האלופה ניצחה את אס"א תל אביב 24:28, ושמרה על פער של שתי נקודות מיריבתה העירונית, שניצחה את מכבי ת"א 27:29

ספורט 5

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

המחזור ה-15 בליגת הכדוריד יצא היום (שישי) לדרך, כאשר המשחק המרכזי הפגיש בין המוליכה מכבי ראשון לציון לשלישית אס"א תל אביב. התל אביבים לא ניצחו בראשון לציון כבר שלוש שנים, וגם הפעם זה לא השתנה כשמכבי ניצחה 24:28, ושמרה על פער של שתי נקודות מיריבתה העירוני הפועל בצמרת. בנוסף, היא פתחה פער של שש נקודות על פני אס"א.

המחצית הראשונה הייתה צמודה, והמארחים הובילו ביתרון של שער ברוב חלקיה, אלא שכבר בתחילת המחצית השניה הם פתחו מבערים, ורק הגדילו את הפער ככל שחלף הזמן, עד לניצחון 24:28. יוהאן רושקה הרומני מצא את השער של אס"א פעם אחר פעם, וסיים את המשחק עם עשרה כיבושים.

במשחק המרכזי השני בבית העליון גברה הפועל ראשון לציון על מכבי תל אביב 27:29. המשחק הזה היה בסכנת ביטול בעקבות השתתפותו של אמי צ'וקומיקה ממכבי תל אביב באליפות אפריקה, אלא שהעתירה של האדומים התקבלה ושתי הקבוצות נפגשו במועד. 300 צופים את המשחק בין סגנית האלופה, שרצתה להישאר צמוד למוליכה, לבין הרביעית שספגה כבר שלושה הפסדים רצופים ולא טעמה ניצחון מזה ארבעה מחזורים. המשחק היה צמוד מאוד מפתיחתו ועד סופו. במחצית הוליכה ראשון לציון 15:16 והמשיכה לשלוט, אך דקות אחדות לסיום הייתה זו תל אביב, שהשתלטה על המשחק והוליכה בהפרש של שלושה שערים. ראשון לציון לא נשברה, הציגה קאמבק מדהים וניצחה 27:29, בזכות שערים חשובים במתפרצות של אמיר לנגליב ויותם טל הצעיר. עידן מימון הוביל את ראשון לציון עם 8 שערים, שחר מיארה כבש 6. ואדים ויריץ' הוליך את מכבי תל אביב עם 8 שערים, ג'ון אונשה כבש 7. מכבי תל אביב נותרה רביעית בלי יותר מדי סיכויים להתקדם למעלה לקראת חצי גמר הפלייאוף.

משחקי הבית התחתון

מכבי רעננה - מ.כ חולון 29:33

המארחת ידעה שהיא חייבת ניצחון מול הקבוצה שנמצאת מקום אחד מעליה בטבלה. לאחר מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה בתיקו 12:12, הצליחה רעננה לפתוח פער חשוב בזכות משחק מצוין של ולדי קופמן ורפאל לוין, ולהשיג ניצחון שני העונה, שמעלה את מאזנה לארבע נקודות, אחת פחות מחולון שבמקום הלפני אחרון. ולדי קופמן הצטיין ברעננה עם 7 שערים, גיא בסקין הוסיף 7 משלו ורפאל לוין כבש 6. אלירן מצקי הוליך את חולון עם 7 שערים, פטריק נוואו תרם 5 שערים.

מכבי קרית מוצקין - הפועל רמת גן 20:26

אורן מאירוביץ', שוער נבחרת ישראל, רשם נתון מדהים של 78% עצירות ובעצם היה הגורם העיקרי לניצחון מוצקין. המשחק התחיל בשליטה מוחלטת של המארחים שהובילו 2:9 בדקה ה-21 ו-6:11 במחצית. מוצקין הגיעה כבר לפער של תשעה שערים בתחילת המחצית השנייה, אך איתי פיירמן מרמת גן, בשלושה שערים רצופים, צימק את הפער ל-12:17 בדקה ה-41. מוצקין שוב פתחה מבערים ועלתה ל-14:23 בדקה ה-45, מיחיטה ניקולייביץ', שוער רמת גן, הצליחה להשאיר את קבוצתו במשחק, אך בסיום ניצחה מוצקין והבטיחה, כנראה, עונה נוספת בליגת העל. רמת גן, מצד שני, סבוכה עמוק בתחתית, בפער של שתי נקודות בלבד מרעננה האחרונה. מירקו לוקיץ', יריב רינקוב וישראל פישר כבש 5 שערים כל אחד למוצקין. את רמת גן הוליך מילאן סטאניץ' עם 7 שערים, איתי פיירמן כבש 4.

א.כ נס ציונה - עירוני פתח תקוה 23:22

המשחק הפגיש שתי קבוצות מהצמרת של הבית התחתון, שדאגות הירידה כמעט ולא מטרידות אותן. המשחק היה צמוד מאוד מהפתיחה, כשההפרש הגבוה ביותר עמד על שני שערים. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 10:11 לנס ציונה, שהוליכה גם בפתיחת המחצית השנייה בהפרש קטן. שלוש דקות לסיום הוליכה נס ציונה 20:21, אך פתח תקוה כבשה שלושה שערים רצופים, כולל זריקת 9 מטר אדירה של מאנדיי סאט חצי דקה לסיום, ועלתה ל-21:23. נס ציונה הצליחה רק לצמק עד לסיום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully