וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל הפסידה להולנד 3:0

נבחרת הנשים בטניס סיימה במקום השלישי בבית המוקדם בטורניר האירופאי/אפריקאי, אחרי הפסדים של פאר וגלושקו

נבחרת הפדרציה של ישראל סיימה היום (שישי) במקום השלישי בבית המוקדם, בטורניר של הבית האירופי/אפריקאי. הטניסאיות הפסידו להולנד 3:0 בקרב על המקום השני בבית, כאשר לשתי הנבחרות לא היה מראש סיכוי להמשיך לחצי הגמר ולמאבקי העלייה לבית העליון השני.

יוליה גלושקו (314 בעולם) פתחה את ההתמודדות במשחק נגד שיאן אוויק (397 בעולם) ההולנדית, והפסידה 6:4, 6:7, 6:3. שחר פאר עלתה למשחק השני מול ארנצ'ה רוס (117 בעולם) במטרה להשוות, אך הטניסאית הישראלית הבכירה ככל הנראה איבדה את המוטיבציה, והפסידה 6:2, 6:1.

מאוחר יותר התקיים משחק הזוגות חסר החשיבות, כאשר הקפטן הישראלי ליאור מור שיבץ אליו את קרן שלמה וחן אסטרוגו. השתיים הפסידו להוחנקאמפ וטייסן ההולנדיות 6:3, 6:3.

"לא ידעתי שאהיה כל כך עייפה, האנרגיות שלי פשוט נגמרו", אמרה פאר בסיום היום. "התאמנתי הרבה לפני המשחקים, ובנוסף המשחק עם יוליה הוציא ממני המון. עברתי איתה מצד לצד, כאילו אני שיחקתי, אבל אני מרגישה שזה חלק מהמחויבות של לנבחרת. אני שמחה שהשגנו את המטרה ונשארנו. אמרתי לליאור עוד בדרך לכאן שזאת שנה של הכנה ואני שמחה שכל אחת מהבנות שיחקה לפחות משחק אחד משמעותי".

על משחק היחידות שלה, אמרה פאר: "רוס שיחקה ממש טוב, בחיים שלי לא ראיתי אותה משחקת ככה ובנוסף לזה אני לא העברתי יותר משלושה כדורים ברצף. באמצע המשחק הרגשתי חסרות אונים ואמרתי לליאור ותומר שאני ממש מצטערת על מה שאני יכולה לתת היום".

"היום היה יום רע", אמר הקפטן ליאור מור בסיום. "ליוליה היה את המשחק בידיים. היא הייתה יותר טובה מההולנדית אבל לא ניצלה את ההזדמנויות. בסך הכל המטרות שלנו, שהיו והינן להישאר בבית מספר אחת ולגרום לשחקניות לצבור עוד ועוד ניסיון, הושגו".

"אנחנו לוקחים את הדברים בפרופורציות, כי חשוב לזכור שזאת נבחרת חדשה שנותר בה חלל ריק לאחר עזיבתה של ציפי אובזילר", הוסיף מור. "היו פה נבחרות חזקות, וגם אם ציפי הייתה איתנו הקרבות היו נשארים קשים. שחר הדהימה אותי במפגש הזה. היא נותנת מעצמה כל כך הרבה. היום היא בעצם שיחקה שני משחקים כי היא פשוט הייתה עם יוליה לאורך כל המשחק, עברה איתה מצד לצד ולא ויתרה לרגע. אתמול היא אמרה לי שהיא תעשה כל מה שאבקש, והיום עוד אמרה לי שהיא מצטערת. היא מנהיגה את הבנות ומראה מחויבות בלתי רגילה לנבחרת. אני מוריד בפניה את הכובע".

מור הרחיב על משחקה של פאר, ואמר: "שחר הייתה עייפה מהיומיים האחרונים וגם מהמשחק של יוליה, בו היא הוציאה הרבה אנרגיה. בנוסף, ההולנדית שיחקה מדהים ולמרות שלשחר היו הזדמנויות, היא לא הצליחה לנצל אותן, לצערי. המטרה העיקרית הושגה אבל זה אף פעם לא כיף להפסיד. היום אני מאוכזב אבל בגדול אנחנו שמחים שנשארנו, כי זה המקום הריאלי שלנו". הנבחרת תקיים מחר משחק על המקום התשיעי נגד יריבה שתיקבע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully