וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת - הפועל רמת גן: גרגורי פורס שטיח אדום

מאמן נצרת הורה לשחקניו להימנע מעבירות מיותרות נגד הפועל ר"ג (שבת, 19:00), ולהעדיף לספוג שער. בוקסנבוים בהרכב האורדונים

לאחר ארבעה שבועות ללא הפסד, כולל ניצחון בכורה, באחי נצרת מקווים לשמור על המומנטום החיובי, ולנצח את הפועל רמת גן (שבת, 19:00) בקרב התחתית הישיר במטרה לחלוף על פניהם בטבלה אל מעל לקו האדום. אחרי שאחי נצרת ספגה לפחות כרטיס אדום אחד בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שהסתיימו בתיקו, בקבוצה התייחסו השבוע לנושא כשהמאמן ג'ון גרגורי ביקש משחקניו להמנע מעבירות מטופשות, והורה להם כי עליהם להעדיף מצב בו היריבה תכבוש מאשר לקבל אדום.

את רמי דואני, שהורחק בתחילת השבוע נגד הפועל רעננה כבר בדקה השניה, יחליף מארק גורמן. שינוי נוסף שנכפה על גרגורי היא היעדרותו הצפוייה של מייקל טוקורה, שסובל מפציעה בירך. הניגרי יעבור מחר מבחן כשירות ויתכן ויעלה לשחק עם זריקה, אך אם לא יהיה זה מוחמד עומרייה שיפתח במקומו בקישור האחורי. פרט לכך ימשיך גרגורי עם המסורת הבריטית שמאמינה שהרכב מנצח לא מחליפים. מאייבי ימשיך בין הקורות, איסמעיל עמאר, מור דהאן ומג'ד יונס בהגנה, שלומי חנוכה, יניב לוזון, לואב כיאל וגיא דיין בקישור ותומד חמד בחוד.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, מור דהן, מארק גורמן, מג'ד יונס, מוחמד עמרייה (מייקל טאקורה), שלומי חנוכה, יניב לוזון, לואב כיאל, גיא דיין, תומר חמד.

הפועל רמת גן : עומר בוקסנבוים יפתח בהרכב

מאמן הפועל רמת גן יובל נעים שב נתקל השבוע בבעיות הרכב קשות כאשר הקבוצה תחסר מספר שחקנים פצועים לקראת קרב התחתית במשחק החוץ נגד אחי נצרת. בצוות המקצועי הצליחו בשבועיים האחרונים לבלום את שרשרת ההפסדים כאשר הקבוצה צברה ארבע נקודות בשני המחזורים האחרונים.

הבלם אסי דומב שלא שיחק בשבוע שעבר בגין צבירת כרטיסים צהובים, סובל מפציעה בגיד האכילס והוא לא יהיה בסגל. הקשר תומר תייר עדין לא החלים מפציעה במפשעה וגם הוא יצפה במשחק מהיציע. הבלם הצ'כי פאבל פרגל עדיין לא כשיר במאת האחוזים אולם בשל מצוקת הבלמים הוא צפוי להיות בסגל ולשבת על הספסל.

אלי לוי, שהיה בספק למשחק בגלל פגיעה בברכו, יפתח בסופו של דבר במרכז ההגנה לצידו של גולן חרמון. המגן קובי מוסא חוזר להרכב אחרי שסיים לרצת עונש הרחקה. בני חדד חוזר לעמדת המגן השמאלי כאשר שי חדד ואנדראה קלדיירה ישתפו פעולה יחד בקישור האחורי. השחקן הכי משמעותי שחוזר להרכב מבחינת הממן יובל נעים הוא הקשר עומר בוקסנבוים שהחלים מפציעה וייפתח בהרכב במרכז הקישור. סרג' איילי וג'ורג' דאטורו ישתפו פעולה בחוד ההתקפה. חלץ הרכש אלירן אסאו, ימתין להזדמנות מהספסל.

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, בני חדד, שי חדד, אנדראה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו

  • עוד באותו נושא:
  • אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully