וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בית הבושות של אולד טראפורד

גרנט ופורטסמות קיוו להשאיר את פרשת העיסוי מאחוריהם, אבל במקום זאת הביכו את עצמם עם 5:0 מול מנצ'סטר יונייטד

אברהם גרנט כבר ידע ימים קשים במשך הקריירה שלו, אבל עושה רושם כי בשבועות האחרונים, העניינים מתדרדרים יותר ויותר. הקבוצה שסובלת מבעיות כלכליות, שלא משלמת חלק מהמשכורות שלה, ושסוגרת את הטבלה, ראתה את מאמנה הישראלי מסתבך בפרשמה מביכה במיוחד, הכולל בית בושת ומסאז'ים, ובצל כל זה, היתה צריכה לפגוש את החבורה של אלכס פרגוסון, שידעה כי ניצחון יעלה אותה אל המקום הראשון בפרמיירליג. עם נתוני פתיחה שכאלה, לכולם היה ברור שטוב זה לא ייגמר. יונייטד פירקה ללא רחמים את פורטסמות 0:5, במשחק שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה עוד יותר.

מוקדם יותר גברה ליברפול על אברטון 0:1 בדרבי הסוער של מרסיסייד, וזכתה במעט נחת עירונית, כמו גם בחזרה אל המקום הרביעי. בהמשך, תארח טוטנהאם את אסטון וילה, ותנסה לנשל את ליברפול משם עם ניצחון, כשהיא יודעת שאחת היריבות שלה, מנצ'סטר סיטי כבר מעדה מול האל סיטי, והפסידה 2:1. תמיר כהן השלים 90 דקות במדי בולטון ב-0:0 מול פולהאם, ברנלי גברה 1:2 על ווסטהאם במאבק התחתית, סטוק ניצחה 0:3 את בלקבורן וסנדרלנד ו-וויגאן סיימו בתיקו 1:1. מחר תפגוש צ'לסי את ארסנל לקרב קריטי עבור שתיהן.

ליברפול - אברטון 0:1

שתי הנציגות של מרסיסייד איכזבו מתחילת העונה, אבל כשהיוקרה העירונית על הפרק, לא מסתכלים רק על הטבלה. האדומים הגיעו למשחק לאחר שצברו 14 מ-18 נקודות הליגה האחרונות כשהמטרה ברורה - תפיסת המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. אברטון נמצאת גם היא בתקופה נהדרת עם תשעה משחקים רצופים ללא הפסד.

רפא בניטז נאלץ שוב להסתדר בלי פרננדו טורס ויוסי בניון הפצועים, אבל כשדירק קאוט נמצא בכושר הבקעה כזה, אף אחד לא הרגיש בחסרונם. ההולנדי הנפלא כבש שער רביעי בארבעה משחקים כשהתרומם בדקה ה-55 לכדור קרן של סטיבן ג'רארד ונגח לרשת של טים הווארד את מה שהתברר כשער היחיד במשחק.

עוד לפני השער, טים קייהיל החמיץ מצב של שער בטוח במחצית הראשונה כשנגח החוצה מטווח קצר ופפה ריינה דאג להשאיר את הנקודות בבית עם הדיפה נפלאה לבעיטה של אייגביני יעקובו דקה לסיום, אבל בסך הכל, ליברפול הייתה הקבוצה הטובה יותר בדרבי למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-34, בעקבות הרחקתו של סוטיריס קיריגיאקוס.

המשחק היה כרגיל טעון ואגרסיבי ושש דקות לסיום הובילה עבירה חריפה של ג'רארד על סטיבן פינאר לתגרה בין שחקני הקבוצות. השופט סיים את התקרית עם מספר כרטיסים צהובים. פינאר עצמו הורחק בתוספת הזמן לאחר שסגר חשבון עם ג'רארד. אברטון לא ניצחה באנפילד מאז ספטמבר 1999, והרצף הזה נמשך גם בהופעה ה-600 של דייויד מוייס כמנג'ר.

מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות 0:5

בן חיים פתח בהרכב של האורחים, אבל המשחק נפתח כשיונייטד לוחצת את פורטסמות ללא הרף ב-10 הדקות האחרונות, כששחקניו של גרנט כלל לא מצליחים (ולא ממש מנסים) לעבור את החצי. בדקה ה-10 שלח רוני כדור טוב לברבאטוב ברחבה, אבל החלוץ בעט את הכדור מעל לשער. בדקה ה-13 הצליחה פומפי לצאת למתפרצת, ואנדן בורה קיבל את הכדור בקצה הרחבה, ושלח כדור טוב ומסובב, אבל ואן דר סאר הדף טוב החוצה.

הלחץ על שחקניו של גרנט החל לרדת, האורחים החלו לנסות ולתקוף את שערם של השדים האדומים, ובדקה ה-33 קיבל בלחדג' הזדמנות מדהימה, כששלח כדור שטוח מתוך הרחבה, ואן דר סאר נכנע, אבל ג'וני אוונס היה על הקו כדי להרחיק, ואת הריבאונד שלח בלחדג' מעל השער. חלפו רק שתי דקות, ויונייטד קיבלה הזדמנות פנומנלית משלה: גארי נוויל מצא את ברבאטוב פנוי ליד השער, אבל הבולגרי שלח את הכדור החוצה, מ-5 מטרים והחמיץ שער בטוח.

אלא שהמזל של פומפי לא החזיק מעמד למשך זמן רב: בדקה ה-40 מצאו שחקניו של פרגוסון את שער היתרון, כשהגבהה מצויינת של דארן פלטשר מצאה את ראשו של מי אם לא, ויין רוני, שמקרוב הכניע את ג'יימס. יונייטד ראתה כי טוב, המשיכה בלחץ, ובדקה ה-45 זה כבר 0:2, אחרי שנאני פרץ נהדר מהאגף, התקרב אל השער, ואת כדור הרוחב שלו הסיט ואנדן בורה אל שערו שלו, הטעה את ג'יימס שרק הצליח לגעת בכדור החלש, אבל לא לעצור אותו.

המחצית השניה המשיכה בדיוק את אותו קו, כשהמארחים שולטים ללא עוררין במגרש ומגיעים לשלל הזדמנויות. בדקה ה-55 רשמה היונייטד עוד התקפה נהדרת, כשברבאטוב קיבל כדור בקצה הרחבה, ובמגע אמן הקפיץ אותו ל-ולנסיה, אבל זה לא הצליח להכניע את ג'יימס. בדקה ה-59 מצאו השדים האדומים את השלישי, כשערבוביה ברחבה של של פומפי הובילה לבעיטה נהדרת של מייקל קאריק מ-20 מטרים, הכדור פגע באחד ממגיני פורטסמות, עבר מעל ג'יימס ונגמר ברשת. פורטסמות לא הספיקה לנשום, וכבר חטפה את הרביעי, כשבדקה ה-62 עזב בן חיים את ברבאטוב מחוץ לרחבה, והבולגרי העניש בבעיטה מצויינת אל הרשת.

בדקה ה-69 המשיכו שחקניו של גרנט לסייע לפרגוסון לשפר את מאזן השערים שלה, כשכדור רוחב של אברה אל הרחבה היה אמור למצוא את נאני, אבל מארק וילסון הקדים אותו, ושלח פצצה אל שערו שלו, בדרך לעוד שער עצמי, ו-0:5.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, ווס בראון, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, אנטוניו ולנסיה, מייקל קאריק, דארן פלטשר, נאני, דימיטאר ברבאטוב, ווין רוני.

הרכב פורטסמות: דייויד ג'יימס, אנתוני ונדן בורה, ריקרדו רושה, מארק וילסון, טל בן חיים, דני וובר, ריצ'רד יוז, היידן מלינס, ג'יימי אוהרה, נאדיר בלחאג', פרדריק פיקיון.

האל סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:2

ליברפול קיבלה עוד בשורות טובות מה-KC סטדיום, כשמנצ'סטר סיטי, מי שנראתה בשבועות האחרונים כמועמדת הבכירה לזכות בכרטיס הרביעי לליגת האלופות, ספגה הפסד מפתיע מול קבוצת התחתית, שניצחה לראשונה לאחר 10 משחקים. הנמרים, הקבוצה בעלת ההגנה גרועה בליגה, הצליחו לעצור את הכוכבים של רוברטו מאנצ'יני ועקצו מצוין בהתקפות מתפרצות. הניצחון של האל נותן לה אוויר בתחתית הצפופה ומהווה בשורות רעות מאוד לאברהם גרנט ופורטסמות.

סיטי, עם פטריק ויירה בהופעת בכורה, לחצה את שערם של המארחים וחיפשה לעלות ליתרון מוקדם, אבל חלוציה כשלו פעם אחר פעם, ובדקה ה-31 הם נענשו: בואטנג הרים כדור טוב אל הרחבה, מצא את ונחור אוף הסלינק שהכין כדור מצויין אל אלטידור, שהכניע את שיי גיבן, ורשם את שערו הראשון העונה בפרמיירליג. עם פתיחת המחצית השניה היה נדמה שהאורחים יחזרו למשחק, אבל דווקא האל היתה זו שהיכתה בשנית - כדור קרן של סטיבן האנט מצא את ראשו של טורה, הכדור ירד אל רגליו של ג'ורג' בואטנג, ששלח בעיטה נהדרת פנימה. סיטי לא ויתרה, ובדקה ה-58 הצליחה לשבור את הגנת המארחים, כשכדור קרן מצא את אדבאיור, וזה צימק ל-2:1. קרלוס טבז עוד היה קרוב לשוויון דרמטי, אבל החמיץ ומאנצ'יני ספג הפסד ליגה שני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טוטנהאם - אסטון וילה 0:0

בצל המאבק האמיתי על האליפות, מתרחש לו מאבק לא פחות מרתק על המקום הרביעי ועל ההצטרפות הכמעט רשמית אל הצמרת הגבוהה בפרמייר ליג. במאבק הזה משתתפות טוטנהאם ואסטון וילה, שסיימו ב-0:0 מאכזב מבחינתן, שמשאיר אותן עדיין רחוקות מהמטרה שאיתה הם רצים בשבועת האחרונים.

אחרי שהתרנגולים עלו באמצע השבוע לשמינית גמר הגביע בזכות 1:3 נגד לידס, הם קיוו להמשיך עם הקו הזה, היו יותר מסוכנים מהיריבה ואיימו על השער של הוילה. בניגוד למשחק באמצע השבוע, אז ג'רמיין דפו הגיע בשיא הכושר וכבש שלושער, הפעם החלוץ לא הגיע חד. טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי בהחלט יכולות כעת להגיד תודה לשתיים.

משחקים נוספים:

בולטון - פולהאם 0:0 (90 דקות לתמיר כהן)

ברנלי - ווסטהאם 1:2
לברנלי: דייויד ניוג'נט (23), דניאל פוקס (55)
לווסטהאם: אילן (81)

סטוק - בלקבורן 0:3
לסטוק: דני היגינבותאם (8), ממאדי סידיבה (45), מתיו אתרינגטון (67)

סנדרלנד - וויגאן 1:1
לסנדרלנד: קנוויין ג'ונס (64)
לוויגאן: מוחמד דיאמה (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully