וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא בדרך לגמר הגביע

הג'יאלורוסי גברו 0:2 על אודינזה (ווצ'יניץ' ומקסס) במשחק הראשון בחצי הגמר. אתלטיקו התקרבה לגמר הגביע הספרדי

רומא עשתה הערב (חמישי) צעד גדול בדרך לגמר הגביע האיטלקי אחרי ניצחון 0:2 על אודינזה במשחק הראשון בין השתיים. פרנצ'סקו טוטי פתח לראשונה באולימפיקו אחרי תקופה של כחודש והג'יאלורוסי שלטו במשחק מהפתיחה.

השער הראשון הגיע בדקה ה-12, כשמסירת עומק של דניאלה דה רוסי השאירה את מירקו ווצ'יניץ' מול סמיר האנדנוביץ' והמונטנגרי לא נכשל. בדקה ה-40 נגח פיליפ פקסס את השני מקרוב אחרי כדור חופשי של דויד פיזארו, וביסס את היתרון של המקומיים. רומא ניסתה לכבוש גם את השלישי, אבל לא הצליחה והסתפקה ב-0:2. הגומלין יתקיים רק ב-14 באפריל.

ספרד: סימאו, רייס ופורלאן הביסו את סנטאנדר

אתלטיקו מדריד עשתה צעד חשוב בדרך לגמר גביע המלך בספרד. המדרידאים חגגו עם 0:4 גדול בויסנטה קלדרון על סנטאנדר, ובעוד שישה ימים הם יקוו לא לעשות טעויות מיותרות בגומלין, ואם כך יהיה, הם יפגשו בגמר את סביליה או חטאפה. במשחק בין השתיים שנערך השבוע ניצחה סביליה 0:2 והגומלין ביניהן יכריע את זהות העולה.

בשנה שעברה אתלטיקו הודחה בשמינית הגמר על ידי ברצלונה ובכלל מאז 2004/5 הקבוצה לא הגיעה לשלב חצי הגמר, כשהפעם נראה שהדרך שלה נראית סלולה יותר, למרות שבשלב הקודם אתלטיקו חלפה רק בקושי על פני סלטה ויגו.

במשחק עצמו אתלטיקו שלטה ללא עוררין ונכנסה לעניינים כבר בפתיחה, כשבדקה התשיעית סימאו סברוסה קיבל כדור מקון אגוארו ובעט מקרוב פצצה מהאוויר. בדקה ה-40 טעות בהגנה של סנטאנדר הביאה לשער של חוזה אנטוניו רייס, שקיבל כדור מפורלאן והבקיע.

בדקה ה-62 עבירה מחוץ לרחבה על חוזה חוראדו לא מנעה מהשופט לשרוק לפנדל, אותו ניצל פורלאן עם בעיטה לפינה השמאלית, שהעלתה את אתלטיקו ל-0:3. תשע דקות לאחר מכן בעיטת עונשין נוספת סידרה לאתלטיקו הזדמנות נפלאה לכבוש את הרביעי, ופורלאן, עם בעיטה לאותה פינה, עשה את שלו והגדיל את סיכויי קבוצתו להעפיל לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully